Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

DownrightMouse59

DownrightMouse59

16-07-2021 om 22:48

En toen bleef Viva bestaan...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hier kan ik meeschrijven. Op Viva blijf ik meelezer. Hoewel dat waarschijnlijk ook steeds minder gaat worden. 

Zo, gedurende de dag hier en op Viva het grote nieuws gelezen en ik blijf ook hier schrijven en wellicht op Viva meelezen.

Ik vind het van de zotte, zo'n bom droppen, mensen die andere initiatieven starten en vervolgens Ooooh maar he we blijven toch bestaan, echt koekkoek  

Daarnaast, wat is het fijn hier, vooral hup naar je laatst gelezen bericht en zien hoeveel nieuwe berichten in een topic vind ik ideaal!

LoveCats! schreef op 17-07-2021 om 18:56:

[..]

Welkom! Het forum blijft voorlopig bestaan! Er zijn in ieder geval nog geen plannen om dit forum te verwijderen.

Dankjewel! Fijn! Dan blijf ik lekker hangen

DistinctMarten43

DistinctMarten43

17-07-2021 om 19:58

Friezinnetje schreef op 17-07-2021 om 19:01:

[..]

Dan zit ik bijna in het bejaardentehuis

Dan heb je net heel veel tijd! Waar moet je dan heen? 😆

Doornroosje9 schreef op 17-07-2021 om 19:58:

[..]

Dan heb je net heel veel tijd! Waar moet je dan heen? 😆

Naar de kapper.

Op één of andere manier moet elke bejaarde in een bejaardentehuis ineens altijd elke week naar de kapper.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

17-07-2021 om 20:01

Marty1984 schreef op 17-07-2021 om 20:00:

[..]

Naar de kapper.

Op één of andere manier moet elke bejaarde in een bejaardentehuis ineens altijd elke week naar de kapper.

Watergolfje erin en een advocaatje

Ja, dat vind ik hier ook zo fijn: dat je meteen de laatste nieuwe berichten ziet!
Plus overzichtelijk, plus mooi gemaakt, plus fijnere sfeer.

En Huiskamer, dat klinkt ook zo gezellig. 😊

Elmervrouw schreef op 17-07-2021 om 20:05:

En Huiskamer, dat klinkt ook zo gezellig. 😊

Beter dan ''Overig''

Ja ik vind huiskamer ook gezelliger klinken. 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

17-07-2021 om 20:11

Eigenlijk ben ik Viva toch wel dankbaar voor dit foutje, als ze meteen hadden besloten het forum aan te houden, was Via er nooit gekomen.

Nera schreef op 17-07-2021 om 20:11:

Eigenlijk ben ik Viva toch wel dankbaar voor dit foutje, als ze meteen hadden besloten het forum aan te houden, was Via er nooit gekomen.

Zo kun je het ook zien inderdaad! 

Nera schreef op 17-07-2021 om 20:11:

Inderdaad.

Sommigen vinden het hier leuker, sommigen bij viva, en sommigen gaan naar allebei.

Helemaal prima toch?
Ik vind dat kijk hunnie daar op Viva, of op Viafora zo kleuterachtig.

Ik blijf hier.
Vind het een fijn forum. Mijn viva account bestaat niet meer en daar ben ik blij om. Wijze lessen en adviezen gehad maar een nieuw begin hier is heel prettig

Sophia_!

Sophia_!

17-07-2021 om 20:18

GroenTuintje schreef op 17-07-2021 om 19:02:

het leeft hier ook meer dan op Viva momenteel . Ik blijf overigens op beide rondhangen

Nou, als ik op Viva zo zit te lezen hoe ze over ons hier denken heb ik geen enkele behoefte meer daar nog te schrijven 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.