Huiskamer
Rondstruiner
17-07-2021 om 18:01
redbulletje schreef op 17-07-2021 om 16:53:
Mag toch hopen dat dat DPG er wél een fatsoenlijke technische dienst op zet om het forum werkbaar te maken.
Snap trouwens sowieso niet dat ze in de landelijke media schermen met 2,8 gebruikers van dat forum. De meeste waren waarschijnlijk eendagsvliegen die ooit 'n keer een vraag hebben gesteld. Geen diehard forummers.
Ik denk dat dat inclusief de bezoekers is, dus meelezers zonder account. Mensen onderschatten vaak hoe ontzettend veel meelezers er op fora zijn. En die zijn voor de adverteerders natuurlijk net zo interessant.
redbulletje
17-07-2021 om 18:02
Rondstruiner schreef op 17-07-2021 om 18:01:
[..]
Ik denk dat dat inclusief de bezoekers is, dus meelezers zonder account. Mensen onderschatten vaak hoe ontzettend veel meelezers er op fora zijn. En die zijn voor de adverteerders natuurlijk net zo interessant.
Dat vraag ik me dus oprecht af. Een forum als viva is uberhaupt niet te bekijken zonder addblocker.
noemmijmaarsuus
17-07-2021 om 18:12
Het Vivaforum was jarenlang het enige "vrouwen"forum, en had dus geen enkele concurentie. Klagen had geen zin, het was pikken of stikken.
Voor mijn part stikken ze er nu in.
CharlieB
17-07-2021 om 18:17
redbulletje schreef op 17-07-2021 om 18:02:
[..]
Dat vraag ik me dus oprecht af. Een forum als viva is uberhaupt niet te bekijken zonder addblocker.
Ik doe 'm zonder addblocker. Ik doe alles zonder addblocker. Mijn hoofd heeft daar zelf al een filter voor geloof ik. Iemand zei hier laatst dat nu.nl zo verschrikkelijk is, was me ook nog nooit opgevallen.
NinjeTurtle
17-07-2021 om 18:18
CharlieB schreef op 17-07-2021 om 18:17:
[..]
Ik doe 'm zonder addblocker. Ik doe alles zonder addblocker. Mijn hoofd heeft daar zelf al een filter voor geloof ik. Iemand zei heir laatst dat nu.nl zo verschrikkelijk is, was me ook nog nooit opgevallen.
Dat was ik!!!
CharlieB
17-07-2021 om 18:20
NinjeTurtle schreef op 17-07-2021 om 18:18:
[..]
Dat was ik!!!
![]()
Toen heb ik wel gelijk gekeken en dacht nog: o inderdaad, is best heftig. Nu zie ik het al niet eens meer.
redbulletje
17-07-2021 om 18:21
[..]
Ik doe 'm zonder addblocker. Ik doe alles zonder addblocker. Mijn hoofd heeft daar zelf al een filter voor geloof ik. Iemand zei hier laatst dat nu.nl zo verschrikkelijk is, was me ook nog nooit opgevallen.
Wow, waarom doe je dat jezelf aan? Ik ben al snel overprikkeld en forummen moet ontspannend zijn. Met advertenties is het dat niet.
Overigens heb ik dat ook met online winkels, als je terwijl ik rondsnuffel al een paar opdringerige popups m'n scherm op knalt dan ga ik wel elders shoppen.
watertoren
17-07-2021 om 18:22
[..]
Ik kijk elke dag op nu.nl en het is me nog nooit opgevallen.
CharlieB
17-07-2021 om 18:25
redbulletje schreef op 17-07-2021 om 18:21:
[..]
Wow, waarom doe je dat jezelf aan? Ik ben al snel overprikkeld en forummen moet ontspannend zijn. Met advertenties is het dat niet.
Overigens heb ik dat ook met online winkels, als je terwijl ik rondsnuffel al een paar opdringerige popups m'n scherm op knalt dan ga ik wel elders shoppen.
Haha, het voelt niet als mezelf iets aandoen hoor
. Ik zie het gewoon niet. Heel soms zie ik iets voorbij komen wat ik wil (lees: per direct moét) hebben maar verder heb ik er op geen enkele manier last van. Ik snap wel dat voor anderen anders kan zijn, zeker als je al snel overprikkeld bent.
WandaVision
17-07-2021 om 18:27
noemmijmaarsuus schreef op 17-07-2021 om 18:12:
Het Vivaforum was jarenlang het enige "vrouwen"forum, en had dus geen enkele concurentie. Klagen had geen zin, het was pikken of stikken.
Voor mijn part stikken ze er nu in.
Ja dit is hoe ik er dus ook een beetje insta. Overigens zette ik de addblocker een keer voor de grap uit ( I know...what wás I thinking) op viva en ik werd echt compleet kierewiet. Allemaal schreeuwerige troep die ook steeds in je beeld schoof. Niet te doen joh.Hier en daar een banner prima er moet ook geld verdiend worden. Maar man man man en dan nog die dingen die ineens gaan afspelen en herrie maken. Bwah.
LoveCats!
17-07-2021 om 18:28
WandaVision schreef op 17-07-2021 om 18:27:
[..]
Ja dit is hoe ik er dus ook een beetje insta. Overigens zette ik de addblocker een keer voor de grap uit ( I know...what wás I thinking) op viva en ik werd echt compleet kierewiet. Allemaal schreeuwerige troep die ook steeds in je beeld schoof. Niet te doen joh.Hier en daar een banner prima er moet ook geld verdiend worden. Maar man man man en dan nog die dingen die ineens gaan afspelen en herrie maken. Bwah.
En de vreselijke Lees Ook...
Hier zijn de advertenties veel beter en niet vervelend.
WandaVision
17-07-2021 om 18:30
LoveCats! schreef op 17-07-2021 om 18:28:
[..]
En de vreselijke Lees Ook...
Hier zijn de advertenties veel beter en niet vervelend.
Die dingen gingen alleen maar over pikken, kutten, en lekker gek doen. Je kon met goed fatsoen niet forummen met kinderen die rondlopen in huis. Alsof ze niet doorhadden wat de doelgroep van het forum was ofzo. En die stomme erotische verhalen waren ook om te janken.
Herfstappeltaart
17-07-2021 om 18:31
WandaVision schreef op 17-07-2021 om 18:30:
[..]
Die dingen gingen alleen maar over pikken, kutten, en lekker gek doen. Je kon met goed fatsoen niet forummen met kinderen die rondlopen in huis. Alsof ze niet doorhadden wat de doelgroep van het forum was ofzo. En die stomme erotische verhalen waren ook om te janken.
Dat vond ik ook. Platvloers en vervelend.
GrippingKouprey73
17-07-2021 om 18:39
WandaVision schreef op 17-07-2021 om 18:30:
[..]
Dat was echt niet te geloven. Totaal andere Viva als die ik nog van vroeger heb gekend. De wereld op zijn kop of zo.
DuchessMeghanMarkle
17-07-2021 om 18:41
Nu iedereen weggelopen is, blijkt dat er opeens geen geld te verdienen is. Ik bedoel al die reclame en bugs. Als wij als viva'ers ergens een hekel aan hadden, waren het wel die grote banners ver de teksten heen.