Huiskamer
Poezie
17-07-2021 om 13:10
Volgens mij doen de mods op viva ook gewoon mee. Verschil is dat ze er hier open over zijn en het bij hun nick staat.
arnica25
17-07-2021 om 13:11
Op een of andere manier nodigt meeschrijven hier mij meer uit dan op viva. Iets met sfeer en gebruiksvriendelijkheid. Ik hoop in elk geval dat dit forum een blijvertje is.
GroenTuintje
17-07-2021 om 13:26
Poezie schreef op 17-07-2021 om 13:10:
Volgens mij doen de mods op viva ook gewoon mee. Verschil is dat ze er hier open over zijn en het bij hun nick staat.
Zou heel goed kunnen
DownrightSpoonbill69
17-07-2021 om 13:49
GroenTuintje schreef op 17-07-2021 om 13:26:
[..]
Zou heel goed kunnen
Schoot ook weleens door mijn hoofd
Maree
17-07-2021 om 13:52
Poezie schreef op 17-07-2021 om 13:10:
Ik dacht dat ooit ergens gezegd is dat Juniors inderdaad mee forummen. Gewone moderators mogen het niet ofzo.
OxfordComma
17-07-2021 om 14:08
BlueHeart schreef op 17-07-2021 om 13:02:
[..]
Maar dat was wel altijd erg grappig.
Jazeker! Ik bedoelde het ook meer als grapje/positief hoor. Zou het ook wel het handig vinden, als ik snel even alle ins en outs van Viva na zou kunnen lezen. 
Lollypopje
17-07-2021 om 14:21
Ter info: de mods hebben het biechttopic op Viva verwijderd.
Vind ik best netjes, al heb ik daar zelf niks schokkends gedeeld 
Forumbeheer
17-07-2021 om 14:21
LiefsteFeetje schreef op 17-07-2021 om 11:20:
[..]
Ja, echt? Ik zie er anders al een tijdje een aantal niets anders dan zuigen doen hier. En blijkbaar mag dat van de Mods. Maar even offtopic gaan ( wat helemaal geen offtopic was) was een heel gedoe. Ik vind sommige functies beter. Maar moderatie is net zo beroerd of nog slechter en deel van de toxische forummers zijn gewoon hierheen verhuist en nemen hun gerel gewoon mee. Ik zie het verschil niet qua sfeer eigenlijk niet.
We zijn achter de schermen hier ook mee bezig maar soms houden mensen even 'weekend' omdat ze het nodig hebben. Omdat ze bijvoorbeeld weken achter elkaar hard gewerkt hebben om hier een mooi forum neer te zetten. Begin van de nieuwe week zullen we dan ook weer een nieuwe start maken. Samen!
Saga
17-07-2021 om 14:26
Lollypopje schreef op 17-07-2021 om 14:21:
Ter info: de mods hebben het biechttopic op Viva verwijderd.
Vind ik best netjes, al heb ik daar zelf niks schokkends gedeeld
Dat vind ik ook netjes.
Vind het wel jammer dat een vogeltje op viva nog heel denigrerend blijft doen in het napraattopic over via en dan met name dit topic. Dan wordt het zo'n 'wij vs. zij', en dat is echt onnodig. Gelukkig gaan de andere forummers daar ook weer over tot de orde van de dag volgens mij. Dat kan ik wel waarderen.
Lollypopje
17-07-2021 om 14:28
Saga schreef op 17-07-2021 om 14:26:
[..]
Dat vind ik ook netjes.
Vind het wel jammer dat een vogeltje op viva nog heel denigrerend blijft doen in het napraattopic over via en dan met name dit topic. Dan wordt het zo'n 'wij vs. zij', en dat is echt onnodig. Gelukkig gaan de andere forummers daar ook weer over tot de orde van de dag volgens mij. Dat kan ik wel waarderen.
Ach laat ze lekker. Gewoon er boven staan.
Dit waait vanzelf over, als we over een paar weken niet meer interessant zijn.
Lollypopje
17-07-2021 om 14:29
Forumbeheer schreef op 17-07-2021 om 14:21:
[..]
We zijn achter de schermen hier ook mee bezig maar soms houden mensen even 'weekend' omdat ze het nodig hebben. Omdat ze bijvoorbeeld weken achter elkaar hard gewerkt hebben om hier een mooi forum neer te zetten. Begin van de nieuwe week zullen we dan ook weer een nieuwe start maken. Samen!
Foei, schande. Hoe durven jullie weekend te hebben. Dat kan echt niet hoor 
Tot maandag en fijn weekend
Dees *
17-07-2021 om 14:31
Coreopsis schreef op 17-07-2021 om 09:59:
Ik ben er nog niet uit wat ik straks ga doen. Op dit moment schrijf ik vooral hier en ben ik op Viva van schrijver een meelezer geworden. Eerlijk gezegd heb ik geen zin om weer te verhuizen.
Dit forum is in ieder geval veel gebruiksvriendelijker. En nu ik weet dat het zo kan, ligt mijn eis voor een doorstart bij Viva toch wat hoger. Geen idee of ze daar structureel gaan verbeteren. Zo nee, dan blijf ik daar incidenteel lezen en wordt dit toch echt mijn nieuwe thuishonk.
Of viva voor de relletjes en via voor al het andere.
Dat zal het wat mij betreft ook worden. Ik ben blij dat dat gerel niet naar hier lijkt over te slaan. Hopelijk kunnen we hier met z'n alle voldoende normale content genereren, waardoor dit forum bestaansrecht heeft.
LiefsteFeetje
17-07-2021 om 14:37
Forumbeheer schreef op 17-07-2021 om 14:21:
[..]
Dit is dan wel een pre, gewoon antwoord. Dank je wel.
LiefsteFeetje
17-07-2021 om 14:37
Lollypopje schreef op 17-07-2021 om 14:29:
[..]
Foei, schande. Hoe durven jullie weekend te hebben. Dat kan echt niet hoor
Tot maandag en fijn weekend
![]()
Over bepaald soort manier posten gesproken.
Lollypopje
17-07-2021 om 14:42
LiefsteFeetje schreef op 17-07-2021 om 14:37:
[..]
Over bepaald soort manier posten gesproken.
Dit was niet vervelend naar jou bedoeld, slechts een flauw grapje die voor mij los stond van jou post.
Sorry als je het wel zo ervoer