Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

DownrightMouse59

DownrightMouse59

16-07-2021 om 22:48

En toen bleef Viva bestaan...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
kitchenwitch schreef op 17-07-2021 om 11:29:

Voordeel van een slecht geheugen: Ik herken lang niet elke Viva-forummer. En als ze hier een andere nick hebben al helemaal niet...

Ik ook niet. Nickwissels heb ik nooit in de gaten, op eentje na.

LiefsteFeetje schreef op 17-07-2021 om 11:20:

[..]

Ja, echt? Ik zie er anders al een tijdje een aantal niets anders dan zuigen doen hier. En blijkbaar mag dat van de Mods. Maar even offtopic gaan ( wat helemaal geen offtopic was) was een heel gedoe. Ik vind sommige functies beter. Maar moderatie is net zo beroerd of nog slechter en deel van de toxische forummers zijn gewoon hierheen verhuist en nemen hun gerel gewoon mee. Ik zie het verschil niet qua sfeer eigenlijk niet.

Vervelend hè als mensen zuigen

Voordeel van een slecht geheugen: Ik herken lang niet elke Viva-forummer. En als ze hier een andere nick hebben al helemaal niet...

Ik ook niet. Ik herken mensen ook nooit aan schrijfstijlen enzo.

Maar ik denk dat ik op VIVA ook niet in topics kwam met rellen en gebash want ik heb dat nooit echt zo gemerkt. Je kan er schijnbaar dus prima omheen grommen*.

*autocorrect: forummen

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

17-07-2021 om 11:32

Precies dit zei ik elders ook al een aantal keer. Alleen doe jij dat veel bondiger!

_melon schreef op 17-07-2021 om 11:31:

[..]

Maar ik denk dat ik op VIVA ook niet in topics kwam met rellen en gebash want ik heb dat nooit echt zo gemerkt. Je kan er schijnbaar dus prima omheen grommen*.

GRRRR....🦖

[..]

Hahahaha ik vond grommen ook wel leuk.

LiefsteFeetje schreef op 17-07-2021 om 11:20:

[..]

Ja, echt? Ik zie er anders al een tijdje een aantal niets anders dan zuigen doen hier. En blijkbaar mag dat van de Mods. Maar even offtopic gaan ( wat helemaal geen offtopic was) was een heel gedoe. Ik vind sommige functies beter. Maar moderatie is net zo beroerd of nog slechter en deel van de toxische forummers zijn gewoon hierheen verhuist en nemen hun gerel gewoon mee. Ik zie het verschil niet qua sfeer eigenlijk niet.

Dat ben ik niet met je eens. 

Hier zitten idd een aantal zuigers, maar 2 daarvan zie ik nergens meer en hebben maatregelen gekregen,  en die 3e krijgt hier tegengas van een aantal forummers als je goed leest. Of die wordt gewoon genegeerd, maar er wordt geen ding van gemaakt in ieder geval. 

Op Viva zijn er een aantal 'grootmachten' waar op zich niets mis mee is. Maar nu gaan de 'helpers' van die mensen (die in mijn ogen de grootmachten nogal op een voetstuk hebben staan) hier allemaal berichten plaatsen om aan te geven hoe oneerlijk alles is. En op Viva laten ze trots weten wat ze hier allemaal doen.

Kortom; er zijn mensen geweest die hier wilden forummen op een manier die niet gewenst werd geacht door de mods. Iedereen staat daarbij in zijn recht, de een inzake de manier waarop diegenen willen forummen, de mods over hoe zij hun beleid uitvoeren. En wat hier dan overblijft aan zuigers dealen ze hier wel verder mee.

[..]

😂 Ik vind het wel een hele leuke verschrijving! Maar inderdaad, bij sommige topictitels wist je al direct waar het op uit zou draaien, dus die opende ik dan maar niet eens.

SugaryPanther19

SugaryPanther19

17-07-2021 om 11:34

En een voordeel van niet al teveel forummen

Dus ik ga nu ook weer eens stoppen, ben al de hele ochtend aan het hangen, was ook zo in shock door dit nieuws. Zooooo raar dat het VF gewoon nu blijft bestaan. Voorlopig dan, het zal me niets verbazen als met 6 maanden de stekker er alsnog uit gaat.

_melon schreef op 17-07-2021 om 11:23:

[..]

Ik zie jou eigenlijk ook niks anders doen dan jammeren en zuigen over/tegen de Mods.

Precies dit eigenlijk haha

Op Viva heb ik zonder problemen in een aantal serieuze topics meegeschreven. In andere topics heb ik vaak het gevoel gehad genegeerd te worden of ik werd aangevallen op één onbelangrijk zinnetje. Voor mij was dat een reden om niet meer in bepaalde topics te reageren. Tot nu toe ervaar ik de sfeer hier als meer open en ik vind het fijn om te lezen dat anderen nu eindelijk ook durven te posten en reageren.
 Al moet ik mij wel inhouden om niet op bepaalde personen te reageren die hier blijkbaar alleen maar zijn om hun frustraties over Viva te botvieren. 

Conclusie: ik blijf lekker hier, maar misschien dat ik die negeerknop wel nodig ga hebben

LiefsteFeetje schreef op 17-07-2021 om 11:25:

[..]

Nou, die mogen daar dus niet meer komen. Iets met een permaban. Dus succes ermee en sorry alvast.

Zucht....

Ik vind wel dat hier heel negatief over het Viva forum wordt geschreven. Ik schrijf daar zelf nu ongeveer een jaar, voor Viva begrippen vrij prematuur. Het gaat er inderdaad soms vrij intens en recht voor zijn raap aan toe, en ik snap dat dat niet ieders cup of tea is. Maar ik lees ook zo vaak zulke toffe dingen: forummers die elkaar een hart onder de riem steken en met elkaar meeleven, hulp die wordt aangeboden op juridisch, maatschappelijk en soms zelfs financieel vlak, jarenlange vriendschappen die daar zijn ontstaan. Het gaat nu alleen om een vaste kliek van oudgedienden (alsof het een soort F-side hooligans zijn, van wie ik overigens nooit enige hinder heb ondervonden) en daarmee wordt het forum echt te kort gedaan. 

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

17-07-2021 om 11:38

Saga schreef op 17-07-2021 om 11:35:

[..]

Zucht....

Ik zucht mee

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

17-07-2021 om 11:38

Ik las ergens grommen....die hou ik er in haha forumgrommen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.