Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

DownrightMouse59

DownrightMouse59

16-07-2021 om 22:48

En toen bleef Viva bestaan...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik vind het ook een hele rare actie van Viva, ik blijf lekker hier. Ik zou het wel jammer vinden als dit forum minder actief wordt, omdat mensen weer terug gaan naar Viva. 
Ik merk dat ik nu pendel tussen Viva en Via, maar hier vaker blijf hangen. Ik vind vooral fijn dat je bij de laatst gelezen reactie begint als je een topic weer opent. En dat je kunt zien hoeveel nieuwe reacties er zijn. 

Herfstappeltaart schreef op 17-07-2021 om 08:12:

Ik heb het net op een ander topic ook al gezegd: ze kunnen wat mij betreft door hun kruis zakken. Ik blijf hier. Heb veel waardering voor de mensen hier die zo hard proberen het ons naar de zin te maken (dat is gelukt wat mij betreft) en ik vind Viva onbetrouwbaar gebleken. Lullig ook voor Rik en de anderen die bezig waren een nieuw forum vorm te geven.

Ik vraag me af of Rik nu nog live gaat. Ik heb geen seconde getwijfeld en blijf hier. Viva ben ik helemaal klaar mee en als ze me niet op anoniem zetten laat ik me wel bannen. Onbetrouwbaar zooitje daar. Hier is het fijn en overzichtelijk. Hier durf ik wat te posten zonder dat ik bang ben dat ik voor weetikveelwat word uitgemaakt.

https://www.trouw.nl/cultuur-media/het-legendarische-viva-forum-blijft-toch-bestaan~b6897b14/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.nl%2F

Het was zojuist zelfs op de radio......

Ben er een beetje dubbel over. Ben zeker van plan hier ook te  blijven komen.

Puss-in-Boots schreef op 16-07-2021 om 23:26:

[..]

Je mist mijn punt. Het is gewoon geen bestaand woord.

Ik vind de communicatie erg raar. Posten leeghalen, dikke blauwe letters zonder de naam van moderatie en alle quotes laten staan.

Zeur eens niet zo joh.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

17-07-2021 om 08:23

Herfstappeltaart schreef op 17-07-2021 om 08:22:

[..]

Zeur eens niet zo joh.

nou dat idd. Op viva is de moderatie natuurlijk top en foutloos 

ik blijf ook liever hier. Vind dit een veel fijner forum.

Fijn zo'n zorgvuldig besluit.

Ik blijf denk ik op allebei actief dan. Hoop wel echt echt dat er op viva wat aan de bugs wordt gedaan.
Ik vind de homepage hier niet zo fijn, maar dat is denk ik ook echt nog gewenning. 

Ik vind het zelfs een beetje arrogant om te zeggen dat het blijft zoals het is. Het zou ze sieren als ze toegaven dat ze er een puinhoop van gemaakt hebben en gaan proberen te redden wat er te redden valt.

ik vind het ook een rare actie. Dit forum vind ik qua design veel prettiger, dus ik blijf hier voorlopig wel hangen.

Ik blijf hier sowieso. Op Viva was het voornamelijk nog meelezen en in enkele topics reageren. Dit forum werkt veel fijner. Hopelijk wordt dit forum dan ook gauw goed gevondne door Google. 

Zoals een aantal voor mij ook al hebben geschreven... ik blijf hier. Merk dat ik hier al veel actiever ben omdat de sfeer gewoon wat gemoedelijker is. Op viva zit ik bij een vast groepje in een bepaald topic, maar die groep is ondertussen richting Facebook aan het verhuizen, dus dat blijft gewoon doorlopen. Ik zal heus nog wel eens op viva lezen maar hier blijf ik schrijven. 

_melon schreef op 17-07-2021 om 08:34:

Ik blijf hier sowieso. Op Viva was het voornamelijk nog meelezen en in enkele topics reageren. Dit forum werkt veel fijner. Hopelijk wordt dit forum dan ook gauw goed gevondne door Google.

Mee eens dat het hier veel fijner werkt. Waarom vind je het belangrijk dat het forum gevonden wordt door Google?

Vrijevlinder schreef op 17-07-2021 om 08:37:

[..]

Mee eens dat het hier veel fijner werkt. Waarom vind je het belangrijk dat het forum gevonden wordt door Google?

Meer nieuwe aanwas

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.