Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Eerlijk duurt het langst?

Oohhhh ik doe net iets heel sufs… Ik verwachtte een brievenbuspakje, de bel gaat, ik krijg een pakje aangereikt, ik maak het open. Zitten er een cd en een dvd (denk ik, zodra ik zag dat het niet was wat ik verwachtte heb ik het meteen weggelegd) Het pakje was aan mijn lief geadresseerd en niet aan mij, en ik ben morgen jarig… Het zijn m’n verjaarskadootjes. En van 1 item heb ik in elk geval al gezien van welk bandje het is. En ik weet zeker dat ie het echt heel jammer vind dat ik het heb gezien. Dit soort dingen gebeuren altijd met mijn verjaardag, of ik heb allang geraden waar we heen gaan qua uitje, of ik heb wat-ie wilde geven net zelf gekocht etcetc..
Dus nu is de overweging: zeg ik eerlijk hoe het ging, of plak ik het pakje weer in elkaar (de envelop is ook echt stuk) en doe ik net of de post er een bende van heeft gemaakt? Of betere ideeen?


voordat hij thuiskomt stuur je een linkje van dit topic

PriceyRook54

PriceyRook54

23-11-2021 om 16:33

giphy.gif

Wat lief van hem. 
Ik zou het weer dicht plakken en morgen heel enthousiast en verrast reageren.
Iedereen blij. 
En dan komt er wellicht ooit een moment waarop je lief vraagt, heb je weleens tegen mij gelogen? En dan heb je een super veilig antwoord, waar je vast samen om kan lachen. 
Leugentje om bestwil dus, vind ik best kunnen in dit geval.
Veel plezier morgen en alvast gefeliciteerd! 

Tenzij je een héel slechte leugenaar bent zou ik niks zeggen.

Echt? Ik zou het zeggen. Ik hou niet van liegen en zeker niet over zoiets onbenulligs. Je hebt het niet expres gedaan en meteen gesloten toen je je realiseerde dat je het foute pakketje had 

Mlah! schreef op 23-11-2021 om 16:43:

Echt? Ik zou het zeggen. Ik hou niet van liegen en zeker niet over zoiets onbenulligs. Je hebt het niet expres gedaan en meteen gesloten toen je je realiseerde dat je het foute pakketje had

Zo zou ik het ook doen. Eerlijk zeggen dat je niet alles gezien hebt, maar wel een deel.

Moosey

Moosey

23-11-2021 om 16:52 Topicstarter

haha, een mooie afschildering van de discussie in mijn hoofd
Ik heb m toch maar dichtgeplakt, vind t zielig voor m. Mocht ie er heel vragend van gaan kijken beken ik wel

Ehm... als je weet dat je cadeautjes altijd al raadt én dat je morgen jarig bent... Dan had je voorbereid kunnen zijn op het NIET openen van een pakje.
Volgend jaar nieuwe kansen!

Moosey schreef op 23-11-2021 om 16:52:

haha, een mooie afschildering van de discussie in mijn hoofd
Ik heb m toch maar dichtgeplakt, vind t zielig voor m. Mocht ie er heel vragend van gaan kijken beken ik wel

Dan zeg je toch dat je net op tijd zag dat zijn naam erop stond en je niet gekeken hebt 😇

Wilgenkatje- schreef op 23-11-2021 om 17:03:

Ehm... als je weet dat je cadeautjes altijd al raadt én dat je morgen jarig bent... Dan had je voorbereid kunnen zijn op het NIET openen van een pakje.
Volgend jaar nieuwe kansen!

Zo zie ik het ook een beetje.

Leek het (verjaardags)pakketje, wat afmetingen betreft, dan zo erg op wat jij verwachtte?

Soit, het is gebeurd. En, is het iets waar je blij van wordt wat je gaat krijgen?

Gefeliciteerd!

Moosey

Moosey

23-11-2021 om 17:46 Topicstarter

Wilgenkatje- schreef op 23-11-2021 om 17:03:

Ehm... als je weet dat je cadeautjes altijd al raadt én dat je morgen jarig bent... Dan had je voorbereid kunnen zijn op het NIET openen van een pakje.
Volgend jaar nieuwe kansen!

Misschien heel raar maar ik ben dus totaal niet bezig met zowel mijn verjaardag als kadootjes. Dus nee, ik heb er geen seconde aan gedacht. Maar inderdaad, misschien lukt dat nu volgend jaar wel

Misschien een keer hinten dat je pakketjes bijvoorbeeld ook bij de supermarkt of ander afhaalpunt kan laten bezorgen

Brabeau schreef op 23-11-2021 om 19:59:

Misschien een keer hinten dat je pakketjes bijvoorbeeld ook bij de supermarkt of ander afhaalpunt kan laten bezorgen

Moosey

Moosey

23-11-2021 om 20:36 Topicstarter

Brabeau schreef op 23-11-2021 om 19:59:

Misschien een keer hinten dat je pakketjes bijvoorbeeld ook bij de supermarkt of ander afhaalpunt kan laten bezorgen

Ja, of bij mijn ouders of de buurvrouw ..



De list is in elk geval gelukt, hij heeft t niet door. Wel iets gezegd in de trant van dat het pakje wel erg gehavend was (nou was het dat sowieso ook, dus dat scheelt )

Letterkoekje, het bandje wat ik zou gauw langs zag komen vind ik in elk geval erg leuk, maar ik ben wel benieuwd wat het er van is (cd of dvd en van welk project/album) En ook benieuwd naar de andere cd Dus een verrassing is het sowieso heus nog wel. 

Moosey

Moosey

23-11-2021 om 20:37 Topicstarter

Oh, en ik ben ook wel benieuwd waar het pakje blijft dat ik eigenlijk verwachtte…

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.