Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Een zaterdag vraag over kussens

Heb jij een speciale kussen . Hard . Zacht . Slaap jij met 1 kussen of meerdere ?
Alles wat je kwijt wil over kussens 😅

Ik heb vanwege een nog te hele piercing momenteel een reiskussen. Zo'n rolletje

Een donzen kussen, ik wil graag een vervormbaar kussen. 

Traagschuimkussen van denk ik Swiss sense en eentje van Ikea die ik meestal voor me vasthoud.

krulliebollie schreef op 11-10-2025 om 11:14:

ik heb sinds kort wen cloudpillow kussen om op te liggen. Best oké. Ben niet super enthousiast maar het is oké. Manlief is er wel blij mee. Verder heb ik een kussen tussen mijn knieën en aan beiden kanten eentje om mijn arm over te leggen. Mijn reuma is blij als er iets ‘ hangt’. Manlief moppert ook wel eens dat hij mij dan niet makkelijk kan knuffelen maar ja pijn is ook niks.

Eer Sylvana support kussen met zo'n rand voor de nek. Dat kussen is voor als we nog even liggen te kletsen voordat we gaan slapen. Ik ben een buikslaper dus vaak duw ik het kussen weg als ik slaap. 

Een waterkussen! Heerlijk, ook om makkelijk mee te nemen op vakantie.

Ik slaap mijn hele leven al zonder bedkussen.
Weleens geprobeerd, maar het ligt me in de weg.

Roos57

Roos57

11-10-2025 om 20:09 Topicstarter

kerst schreef op 11-10-2025 om 19:58:

Ik slaap mijn hele leven al zonder bedkussen.
Weleens geprobeerd, maar het ligt me in de weg.

Ook als je op je zij ligt ????

Roos57 schreef op 11-10-2025 om 20:09:

[..]

Ook als je op je zij ligt ????

Dan lig ik op mijn arm . 

Hier een boekweitdoppen kussen. Te koop bij Holland and Barret. Lekker simpel in model te brengen, altijd koel en zweet niet. 

ik slaap op een kussen van traagschuim van sleepcomfy wat ook geschikt is voor aromatherapie. Maar dat doe ik niet. Voor mij, als sijslaper, is dit een ideaal kussen 

kerst schreef op 11-10-2025 om 21:57:

[..]

Dan lig ik op mijn arm .

Echt? Dan wordt ik juist wakker, omdat mijn arm compleet gevoelloos is. 
Ik sliep als kind wel zonder kussen altijd.

BlairW schreef op 12-10-2025 om 00:05:

[..]

Echt? Dan wordt ik juist wakker, omdat mijn arm compleet gevoelloos is.

Om de een of andere reden heb ik dat bepaalde periodes dagelijks en dan ineens weken of zelfs maanden niet. Vind dat zo raar.

Ik gebruik al heel lang een plat geworden nekrol. Om naar tv te kunnen kijken heb ik diverse stukken ongebruikte textiel op een stapeltje in een kussenovertrek gestopt zodat hij flink hoog werd zonder veel veerkracht en dat ding gebruik ik onder mijn kussen om mijn hoofd in de goede stand te houden zodat ik vanuit bed ook naar de tv kan kijken.

De meeste spullen heb je al ergens liggen.

Ik heb soms dat ook de arm waar ik niet op lig begint te tintelen. Vandaar al die steunkussens bij mij.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.