Huiskamer
Roos57
17-10-2025 om 17:52
Een simpel vraagje over humor ๐
wie of wat vindt jij grappig? Waar kan jij vreselijk om lachen. Of met wie ?
Alles wat je kwijt wil over humorย
Nikki1973
18-10-2025 om 09:24
Waynes world met stip op 1. Die film kan ik dromen.
Verder kijken we graag naar South park en family Guy, clarksons farm.
Binnenkort naar Peter pannekoek, maar we gaan ik graag naar Claudia de Breij, Jochem myjer ( als dat lukt), Pieter derks, Ryan panday en Youp was ook altijd vaste prik.
absor
18-10-2025 om 09:42
Jujubee schreef op 18-10-2025 om 06:46:
De oude Top Gears van vroeger. Dus echt nog in de goede oude tijd. De Vietnam special staat helemaal bovenaan. Maar ik vind alles leuk wat ze met zijn drietjes doen. Al is the Grand Tour wel echt minder lollig. Maar ook dat boerderijprogramma van Jeremy Clarkson is hilarisch. Ik vind hem altijd de grappigste van de drie en kan uren naar hem kijken.
Vroeger als kind vond ik de Lama's en Arie en Sylvester ook leuk en mijn broer en ik lagen in een deuk om de Police Academy films. Echt gieren van het lachen.
Onze oom is ook erg grappig, die kon echt moppen vertellen waarvan je bijna in je broek pieste.
Ja clarkson farm vind ik ook weer ongelofelijk vermakelijk๐๐๐
BlairW
18-10-2025 om 09:57
Nikki1973 schreef op 18-10-2025 om 09:24:
Binnenkort naar Peter pannekoek, maar we gaan ik graag naar Claudia de Breij, Jochem myjer ( als dat lukt), Pieter derks, Ryan panday en Youp was ook altijd vaste prik.
Leuk! Wij gaan ook naar Peter Pannenkoek eind van het jaar ๐ en Jochem Myjer is ook gelukt! Dochter gaat voor het eerst mee naar hem dan. Verder staan hier Tineke Schouten, Eric van Sauers, Micha Wertheim en Ton Kas op het programma. Youp was hier ook altijd vaste prik. Zo jammer dat die is gestopt. Net als Bert Visscher ๐
RavIvaR
18-10-2025 om 10:12
Vroeger ging ik naar elke show van Veldhuis en Kemper en Sara Kroos.
In cabaret kan ik ook de liedjes met mooie teksten waarderen, al zijn die vaak gevoeliger.
Nu denk ik aan Merel van oogappels.
krulliebollie
18-10-2025 om 10:31
Eens veel hierboven genoemden behalve Hans Teeuwen. Dit vind ik zo vervelend.
Ik vind Merijn Scholten ook zo goed en scherp. Hij heeft sinds kort een programma bij de VPRO. De week van Merijn. Zo goed.
Broodjebrie
18-10-2025 om 10:36
BlairW schreef op 18-10-2025 om 09:57:
[..]
Leuk! Wij gaan ook naar Peter Pannenkoek eind van het jaar ๐ en Jochem Myjer is ook gelukt! Dochter gaat voor het eerst mee naar hem dan. Verder staan hier Tineke Schouten, Eric van Sauers, Micha Wertheim en Ton Kas op het programma. Youp was hier ook altijd vaste prik. Zo jammer dat die is gestopt. Net als Bert Visscher ๐
Ik ben laatst ook naar de try-out van Peter pannenkoek geweest, hij was goed!!
Nikki1973
18-10-2025 om 10:42
BlairW schreef op 18-10-2025 om 09:57:
[..]
Allemaal leuk! Veel plezier alvast
Jujubee
18-10-2025 om 10:54
absor schreef op 18-10-2025 om 09:42:
[..]
Ja clarkson farm vind ik ook weer ongelofelijk vermakelijk๐๐๐
Dat is het ook echt. Maar ook leerzaam en de dynamiek tussen hem en Caleb vind ik echt zo geweldig. Ik sta enorm ver van het boerenleven af en ik heb er echt veel van opgestoken. En ja, het is TV, dus een hoop is vast in scene gezet maar ik kijk het geregeld terug omdat ik het gewoon zo leuk vind.ย
Hapje
18-10-2025 om 10:54
Toevallig gister Fawlty Towers voorbij zien komen. Nog net zo leuke als bijna 50(!) jaar geleden.ย ๐
Venusss
18-10-2025 om 11:21
Het gaat hier veel over cabaretiers, maar ik vind de augurkenkoning heel erg grappig. En niet alleen Oos zelf met zijn plat amsterdamse humor (die uitspraken!), maar het hele plaatje daar. De werknemers onderling, de machines die regelmatig haperen en hun reactie daarop en rennende Daan met zijn grote laarzen.
Niet schaterlachwaardig, maar na elke aflevering voel ik me vrolijk!
BlairW
18-10-2025 om 11:29
Venusss schreef op 18-10-2025 om 11:21:
Het gaat hier veel over cabaretiers, maar ik vind de augurkenkoning heel erg grappig. En niet alleen Oos zelf met zijn plat amsterdamse humor (die uitspraken!), maar het hele plaatje daar. De werknemers onderling, de machines die regelmatig haperen en hun reactie daarop en rennende Daan met zijn grote laarzen.
Niet schaterlachwaardig, maar na elke aflevering voel ik me vrolijk!
Owja, kan ik me wel wat bij voorstellen! Ik volg het niet actief, maar blijf wel hangen als ik er langs zap. Vermakelijk is het zeker! Al koop ik nooit meer wat van Kesbeke nu ik dit gezien heb. Er ligt daar zoveel op de grond altijd ๐
Herfstappeltaart
18-10-2025 om 11:29
Hapje schreef op 18-10-2025 om 10:54:
Toevallig gister Fawlty Towers voorbij zien komen. Nog net zo leuke als bijna 50(!) jaar geleden. ๐
Wij vinden dat zo'n klassieker dat we de dvd-box gekocht hebbenย
Poezenmeisje
18-10-2025 om 11:50
Herfstappeltaart schreef op 18-10-2025 om 11:29:
[..]
Wij vinden dat zo'n klassieker dat we de dvd-box gekocht hebben
![]()
He from Barcelona, he know nothing.
Nikki1973
18-10-2025 om 12:07
jack Whitehall vinden wij ook heel grappig. Hoop dat ie nog eens in de buurt komt, zou hem weleens live willen zien.ย
Eens met de Augurkenkoning, wat een heerlijke serie is dat.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.