Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Een simpel vraagje over humor 😀

wie of wat vindt jij grappig? Waar kan jij vreselijk om lachen. Of met wie ?

Alles wat je kwijt wil over humor 

Roos57

Roos57

17-10-2025 om 17:53 Topicstarter

Ik kan vreselijk lachen om mijzelf. 😁 
En daarnaast om Christel de Laat . Ik ga haar nog in het echie zien .

Richard groenendijk, brigitte kraandorp en jochem myjer. Ik rol echt letterlijk van de bank van het lachen als ik iets van hun kijk.

niemand

Ronald Goedemondt. Daar moet ik erg om lachen altijd. Maar ook programma's als 'Even tot hier' en Arjen Lubach kan ik erg waarderen. 

Ik vind v/d Laan & Woe heel erg leuk, zowel in het theater als op tv bij ‘Even tot hier’. 
Ik ben ook dol op Pieter Derks en Peter Pannekoek. Claudia de Breij, Sanne Wallis de Vries, Brigitte Kaandorp en Christie de Laat vind ik bij de vrouwen erg leuk. 

Ronald Goedemondt , al jaren favoriet hier .

Herfstappeltaart schreef op 17-10-2025 om 18:24:

Ronald Goedemondt..

Ik ook, en Roue Verveer, Daniel Arends (al is die soms wel vergezocht grof/of geforceerd grappig), Rayen Panday. En nog wel meer waar ik nu even niet op kan komen.

Bij “Dit was het nieuws” vind ik Jan Jaap van der Wal altijd wel heel scherp en grappig.

En dan nog mezelf natuurlijk 😇

Mijn vader was ontzettend geestig, vooral als hij pissig was op iemand.   

Humor - de wat bittere ambivalente humor van de gewone man - ik vond Simon Carmiggelt altijd erg goed. Dat muziekstukje "in a sentimental mood" associeer ik met hem.

En Fons Jansen. Toen ik heel jong was. Hij nam het geloof op de korrel. 

Voorstellingen in een theater heb ik nooit gezien. En lachen deed ik haast ook nooit. Humor om niet te lachen dus.

Om Hans Teeuwen, Lubach, Soundos, Kakhiel, Kudt, een vriendin, mezelf, mijn vader, en mijn man. Verder ook tranen met tuiten gelachen om de adhd-show van Thomas van Luyn.

Ronald Goedemondt inderdaad! Alleen al hoe hij praat, zo lekker Brabants đŸ„° Vind hem zo grappig! 
En Jochem Myjer ook. Gewoon goede humor die ik erg kan waarderen. 
Verder kan ik ook echt huilen van het lachen als ik met mijn broer ben. We hebben dezelfde humor en dat is zo nu en dan echt hilarisch. Vinden wij zelf dan.

Sara Kroos vind ik het leukste, volgens mij heb ik al haar theatertours gezien. Soundos vind ik ook leuk. Herman Finkers ken ik hele stukken van uit mijn hoofd.' Kanker dokter? Dat kan niet, dat heb ik anders nooit....' Jurgen Rayman vond ik ook grappig. Verder moet ik vaak erg lachen om mijn katten. Kattenfilmpjes... Heerlijk. 

Jen Brister vind ik heel grappig en in Nederland Najib Amhali en André van Duin
Hans Teeuwen vind ik afschuwelijk.

Ronald Goedemondt bovenaan.
En zowel Jan Jaap van der Wal als Peter Pannekoek bij Dit Was Het Nieuws.
En stiekem kan ik mezelf ook regelmatig reuze grappig vinden. 

O ja, Herman Finkers is ook briljant, en zijn accent erbij maakt het nog leuker!
En kattenfilmpjes en baby’s die heel hard moeten lachen: kan ik wel 10 keer kijken. Helemaal mee eens!

Najib vond ik heel leuk, maar de laatste jaren niet meer zo. Ik vind het heel goed en knap dat hij eerlijk is over wat er allemaal is gebeurd, daar heb ik echt respect voor. Maar hij is minder grappig in zijn shows (geen kritiek, maar antwoord op de topic vraag). Ik kan sommige dingen uit zijn oudere shows letterlijk meedoen, zo goed!

britse humor. miranda hart en michael mcintyre kan ik hardop om lachen.  Maar ook Would I Lie To You.   Ontzettend grappig

recent de britse film Deep Cover op prime gezien over drie britse stand up comedians die tegen wil en dank undercover moesten en dan lach ik echt hardop   

Nederlandse cabaretiers vind ik vaak best leuk, maar blijft bij glimlachen

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.