Huiskamer
Roos57
17-10-2025 om 17:52
Een simpel vraagje over humor 😀
wie of wat vindt jij grappig? Waar kan jij vreselijk om lachen. Of met wie ?
Alles wat je kwijt wil over humor
Knutselkei
17-10-2025 om 21:18
Christel de Laat, Najib Amali,Spruijt en Opperman,
Sara Kroos vond ik vroeger echt leuk, maar de laatste show vond ik soft. Ik hou wel van die harde humor.
Vroeger keek ik veel Leon van der Zanden maar die treedt al lang niet meer op, jammer!
Ronald Goedemondt komt hier volgende maand en kaartjes kopen was via loting. Collega,groot fan, wilde heel graag dus voor haar ook meegedaan aan de kaartjes loting . Max 4 kaartjes kon je inschrijven..Win ik… als ik dit zo lees had ik er 2 zelf moeten houden ipv haar alle 4 die ze wilde te laten houden. 
Oo.. mezelf en mijn dochter kan ik ook waarderen. Soms hebben we gewoon de slappe lach.
Grindelwald
17-10-2025 om 21:24
Bert Visscher, Richard Groenendijk en Brigitte Kaandorp. Qua comedy serie vaak de oude series. Allo Allo, Are you being served, Hyacinth Bucket, AbFab.
alhambra
17-10-2025 om 22:27
Een beetje absurdistisch en waar je een beetje voor door moet denken.
In de eerste aflevering van Futurama bijvoorbeeld heb je die robot Bender. Hij is erg zuinig maar ook levensmoe. Daarom heeft hij een muntje met een touwtje eromheen dat hij in een zelfmoordautomaat stopt zodat hij het muntje daarna kan hergebruiken
Poezenmeisje
17-10-2025 om 22:54
Meestal oude televisieseries.
Lekker binchen met The Golden Girls, Allo Allo of Monty Python.
Mijn zoon was als achtjarige helemaal weg van Fawlty Towers en begrijpt niet dat er maar zo weinig afleveringen van zijn gemaakt.
Auwereel
17-10-2025 om 23:41
De tv series Red Dwarf en Big Bang Theory.
En Blackadder! Rowan Atkinson 😁
Man en kinderen kunnen heel grappig uit de hoek komen.
Alice12
18-10-2025 om 00:09
Ik vind Max Amani echt fantastisch. Het aankomend jaar komt hij helaas niet naar Nederland. Ik zou hem heel graag live willen zien.
kenfan
18-10-2025 om 00:42
Mag het ook iets zijn dat niet als humor bedoeld is
Ik geef Nederlandse les , oa aan expats. Als we bij de onvoltooid verleden tijd aangekomen zijn, dan geef ik een gatentekst van Een beetje verliefd waarbij ze in koppels de onregelmatige werkwoorden moeten opzoeken en invullen. Die kijken we dan samen na, en ze lezen bloedserieus die regels voor. Pas dan verklap ik dat het om een lied van een de meest geliefde Nederlandse zangers gaat. hemel de man nog flink op (dames voor deze man zijn jullie naar Nederland gekomen, guys eat your heart out ) en zet ik de youtubeclip aan. En dan die verbijsterde blikken als ze Hazes met zijn poedelpermanentje en dat open overhemd over die pens door dat prieel zien schuifelen. Ik lig daar elke keer weer vlak om..
Jujubee
18-10-2025 om 06:46
De oude Top Gears van vroeger. Dus echt nog in de goede oude tijd. De Vietnam special staat helemaal bovenaan. Maar ik vind alles leuk wat ze met zijn drietjes doen. Al is the Grand Tour wel echt minder lollig. Maar ook dat boerderijprogramma van Jeremy Clarkson is hilarisch. Ik vind hem altijd de grappigste van de drie en kan uren naar hem kijken.
Vroeger als kind vond ik de Lama's en Arie en Sylvester ook leuk en mijn broer en ik lagen in een deuk om de Police Academy films. Echt gieren van het lachen.
Onze oom is ook erg grappig, die kon echt moppen vertellen waarvan je bijna in je broek pieste.
Broodjebrie
18-10-2025 om 08:40
Jujubee schreef op 18-10-2025 om 06:46:
De oude Top Gears van vroeger. Dus echt nog in de goede oude tijd. De Vietnam special staat helemaal bovenaan. Maar ik vind alles leuk wat ze met zijn drietjes doen. Al is the Grand Tour wel echt minder lollig. Maar ook dat boerderijprogramma van Jeremy Clarkson is hilarisch. Ik vind hem altijd de grappigste van de drie en kan uren naar hem kijken.
Vroeger als kind vond ik de Lama's en Arie en Sylvester ook leuk en mijn broer en ik lagen in een deuk om de Police Academy films. Echt gieren van het lachen.
Onze oom is ook erg grappig, die kon echt moppen vertellen waarvan je bijna in je broek pieste.
Oooh ja de films van de Police academy, die vond ik ook altijd zo leuk!!
Zilver_gray
18-10-2025 om 08:51
Herfstappeltaart schreef op 18-10-2025 om 08:46:
Ja Blackadder!
Hilarisch!
“It’s up to you: either you can shut up, or you can have your head cut off”
Herfstappeltaart
18-10-2025 om 08:51
Zilver_gray schreef op 18-10-2025 om 08:51:
[..]
Hilarisch!
“It’s up to you: either you can shut up, or you can have your head cut off”
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.