Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Een simpel vraagje over 🍦

Sinds dit jaar een 'nieuwe' magnum ontdekt; double gold caramel billionaire. 
Heerlijk 😋 maar probeer ik niet te vaak te eten haha

Mijn man is op dit moment onderweg naar de supermarkt om de ijsvoorraad aan te vullen 

Roos57

Roos57

19-06-2026 om 19:30 Topicstarter

HAHA!wait..what schreef op 19-06-2026 om 19:16:

Onthou ik 

HAHA!wait..what schreef op 19-06-2026 om 19:16:

Nou, die heb ik gisteren op en ik vind hem niet lekker. Ook die andere smaak in het doosje vind ik niet lekker. Geef mij maar de mini magnum white. 

Moxxie schreef op 19-06-2026 om 17:54:

[..]

Dat wist ik nog niet, gefeliciteerd Rogue!

Lichtbron schreef op 19-06-2026 om 18:43:

Gefeliciteerd met je zwangerschap, Rogue!!

dank beide

ohja B&J was ik vergeten, ik ben dol op Baked Alaska & Pishfood beide zijn helaas niet meer verkrijgbaar

Dolfje schreef op 19-06-2026 om 19:23:

Mijn man is op dit moment onderweg naar de supermarkt om de ijsvoorraad aan te vullen

🎉🎊

Ijs van een ijssalon in Vlaardingen. Daar rijden we vanuit Rotterdam speciaal naar toe. En dan sorbetijs met een vruchtensmaak.  Puur ijs, zonder slagroom, strooisel of saus.  Een paar jaar geleden werden we vermeld in een wijkblad omdat men het bijzonder vond dat we voor hun ijs een stukje reden.

Dolfje schreef op 19-06-2026 om 19:23:

source.gif

ik hou van waterijsjes, die dubbellollies vind ik heerlijk.. verder vind ik naast waterijs de sinassplit lekker.. en heel af en toe een Cornetto aardbei maar eigenlijk vind ik dat een te groot ijsje.

ohja, en het ijs van van de Linden uit Amsterdam. 

Momenteel zijn de knetterijsjes van de Lidl mijn favoriet. Vandaag denk ik 3 waterijsje en 1 cprnetto op 

De magnum double cherry vind ik echt heerlijk. Die mag ik van mezelf voorlopig niet meer kopen (zodra ze in huis zijn gaan ze op)

krulliebollie schreef op 19-06-2026 om 20:27:

ik hou van waterijsjes, die dubbellollies vind ik heerlijk.. verder vind ik naast waterijs de sinassplit lekker.. en heel af en toe een Cornetto aardbei maar eigenlijk vind ik dat een te groot ijsje.

ohja, en het ijs van van de Linden uit Amsterdam.

Mijn ouders kopen daarom standaard van die mini-magnums  . Wel het ijs, niet de grootte.

Marty1984 schreef op 19-06-2026 om 21:11:

[..]

Mijn ouders kopen daarom standaard van die mini-magnums . Wel het ijs, niet de grootte.

Ja, je hebt ook van die kleine cornettos maar niet in de aardbei variant. En die vind ik veel lekkerder. 

Een hoorntje met after eight / pepermunt met chocoladestukjes is mijn favoriet.

Marty1984 schreef op 19-06-2026 om 21:11:

[..]

Mijn ouders kopen daarom standaard van die mini-magnums . Wel het ijs, niet de grootte.

De gewone magnums zijn ook al veel kleiner dan ze vroeger waren. Ik twijfelde laatst of ik niet een mini had…

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.