Huiskamer
Cle0
24-07-2026 om 12:30
Balend
Van de weersvoorspelling. Ga weg met die tropische temperaturen en berichtgeving over hittegolf nummer 100 deze zomer. Ik heb vakantie vanaf woensdag en dan wil ik kunnen gaan en staan waar ik wil, zonder beperking van hitte. Een graad of 23-25 graag.
Vera8
24-07-2026 om 18:58
Voldaan.
Vandaag laatste werkdag gehad voor de vakantie. Grotendeels al mijn werk af kunnen ronden zodat collega maandag rustig kan beginnen.
Nu thuis nog wel een aantal klusjes liggen die ik nog moet oppakken. Daar ga ik nu mee aan de slag en dan hopelijk morgen in de namiddag richting vakantiebestemming en dan twee weken heerlijk relaxen. Het weer wordt weer wat beter dus naast voldaan voel ik me ook verheugd.
Vf_Watervrouw
24-07-2026 om 19:10
Cle0 schreef op 24-07-2026 om 12:30:
Balend
Van de weersvoorspelling.Een graad of 23-25 graag.
Maanden geleden bezoek Deventer boekenmarkt gepland. Vermoed dat ik liever thuis bij de ventilator duik. Wellicht goed voor de spaar- en opruimdoelen
lientje69
24-07-2026 om 19:45
Onrustig. Ik heb bij vlagen zo'n onrust in me . Dan wil ik dingen doen. Klussen. Schoonmaken. Ergens heen. Wat dat ook. Maar dat kan fysiek niet helaas.
BlairW
25-07-2026 om 06:43
Ik was rond 4 uur al wakker…uiteindelijk tot 4:45 blijven liggen en toen toch maar er uit gegaan. Zo irritant als ik zo vroeg wakker ben. En nu zit ik op de bank en voel ik me moe 😒
Verder wel zin in vandaag! Man is jarig en we gaan zometeen nog even de laatste boodschappen halen en zijn verjaardagskado. Vanmiddag komt er wat familie en vrienden, geen groot feest maar dat is juist wel gezellig. Het wordt lekker weer, dus de hele bups kan naar buiten! Normaal zijn we bijna altijd op vakantie als man jarig is, maar nu een keer niet. Kan hij het eindelijk een keer vieren.
Grindelwald
25-07-2026 om 09:25
Bezorgd.
Mijn moeder tobt met haar gezondheid en krijgt meer onderzoeken in het ziekenhuis.