Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

24-08-2022 om 17:07

Tis ook mijn eigen fout dat ik me zo voel aangezien ik mezelf blijf vergelijken met mensen zonder arbeisbeperking...

Najaaa! Ik erger me wel eens dat je aan de buitenkant van appels niet kan zien of ze nog lekker fris smaken, dus die collega moet even tegen een appel gaan aanzeuren en niet jou verantwoordelijk houden!

Ja zo ben ik ook vaak teleurgesteld in appels. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

24-08-2022 om 19:05

Auwereel schreef op 24-08-2022 om 18:29:

Najaaa! Ik erger me wel eens dat je aan de buitenkant van appels niet kan zien of ze nog lekker fris smaken, dus die collega moet even tegen een appel gaan aanzeuren en niet jou verantwoordelijk houden!

Nou de desbetreffende collega die weet niet eens dat ik ze haal.. de collega die me aansprak wel.. (daar heb ik ook al tegen gezegd dat ik het niet leuk vind...)

Mocht er discussie van komen en die collega in kwestie erop terug komen dan ga ik dat zeggen..  (heeft ie nog mazzel want met mijn westerse tongval, ik woon en werk in Gld, kan het nog veel grover  )

Dolf:    Ach waarschijnlijk had die collega zn dag niet..

BrightEchidna89

BrightEchidna89

26-08-2022 om 08:18

Stiefzoon is hier vandaag de laatste dag van de twee weken die hij bij ons is en gaf deze ochtend al aan dat hij vanavond niet naar de vader wou. 
In het verleden was het een angst van mijn partner dat de vader een procedure zou opstarten om het volledige ouderschap op te eisen, maar steeds vaker denk ik dat het wel eens anders kan uitdraaien en dat stiefzoon in zijn puberteit zelf een andere regeling eist. 

Enerzijds leuk omdat het aangeeft dat hij het hier wel fijn vindt, maar anderzijds sta ik er ook niet om te springen omdat het soms best wel intens kan zijn met hem. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

26-08-2022 om 08:27

Valdemar schreef op 26-08-2022 om 08:18:

Stiefzoon is hier vandaag de laatste dag van de twee weken die hij bij ons is en gaf deze ochtend al aan dat hij vanavond niet naar de vader wou.
In het verleden was het een angst van mijn partner dat de vader een procedure zou opstarten om het volledige ouderschap op te eisen, maar steeds vaker denk ik dat het wel eens anders kan uitdraaien en dat stiefzoon in zijn puberteit zelf een andere regeling eist.

Enerzijds leuk omdat het aangeeft dat hij het hier wel fijn vindt, maar anderzijds sta ik er ook niet om te springen omdat het soms best wel intens kan zijn met hem.

Snap ik wel, ik heb zelf geen kinderen maar ben wel vrij close met mijn nichtje van inmiddels 12 met gescheiden ouders en ik ben regelmatig bij haar of zij bij mij  Dat is erg gezellig maar ook intens...

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

27-08-2022 om 09:53

Ik ben ook schattig af en toe he, sta je op het punt om op vakantie te gaan, zie je dat je lege koelkast niet heel schoon is en maak je die nog ff schoon 
Mensen, ik vertrek zo, tot in de pruimentijd 

Goede reis en veel plezier Phoebe!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

27-08-2022 om 10:45

Auwereel schreef op 27-08-2022 om 10:18:

Goede reis en veel plezier Phoebe!

Dank!!! 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

30-08-2022 om 22:31

Phoebe1982: veel plezier op je vakantie, hou ons op de hoogte.

Even iets anders: ik mis een beetje humor op dit forum. Dacht een topic te openen waarin mensen afbeeldingen konden posten over het eerste wat in hun opkwam bij de naam van een andere forumlid (Waaraan denk jij bij andere forumleden?), maar misschien zijn er hier mensen die betere ideeën hebben.
Gewoon een luchtig topic om wat te lachen en met wat zelfspot.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

31-08-2022 om 08:38

Valdemar schreef op 30-08-2022 om 22:31:

Phoebe1982: veel plezier op je vakantie, hou ons op de hoogte.

Even iets anders: ik mis een beetje humor op dit forum. Dacht een topic te openen waarin mensen afbeeldingen konden posten over het eerste wat in hun opkwam bij de naam van een andere forumlid (Waaraan denk jij bij andere forumleden?), maar misschien zijn er hier mensen die betere ideeën hebben.
Gewoon een luchtig topic om wat te lachen en met wat zelfspot.

Ben het wel met je eens, ik probeer ook wel eens luchtige topics hier maar lukt niet erg. Alhoewel mijn mopper en bloopertopic wel even liep maar nu niet meer...

Nog 2 dagen ( morgenvroeg en vrijdagmiddag) werken en dan vakantie!  Net al wat gestreken van de kleding die ik mee wil nemen en dan zaterdag eens echt gaan uitzoeken wat wel en wat niet mee mag. En welke schoenen etc. De toilettassen staan al klaar ( die staan zo in de kast, moest alleen even doucheschuim erin doen)
Best lekker zo'n woensdag vrij, had met iemand een dienst geruild vandaar dat ik vrij was.
Heb vooral veel zitten lummelen vandaag wat wel eens lekker is.

Welke schoenen is een echt belangrijke vraag. Mijn man had redelijk nieuwe lichte wandelschoenen, naast zijn echt zware stappers. Vlak voor de vakantie stonden de zware stappers voor de greep, en ik zei, het wordt erg warm hoor, zouden dat niet te warme schoenen zijn? Dat heeft hij in z'n oren geknoopt en heeft de lichte schoenen aangetrokken voor de vakantie. Aangezien we met de trein met één rugzak reizen, neem je geen tweede paar schoenen mee. Halverwege de vakantie had hij toch wel vermoeide voeten in het lopen van de lichtere schoenen, dus ik voelde me wel schuldig toen. Aan de andere kant, mijn zoon had uitslag van zijn schoenen omdat die te warm waren, dus dat schoot ook niet op...

Phoebe1982 schreef op 27-08-2022 om 10:45:

[..]

Dank!!!

Hoe staat het vakantieleven?

Ik heb altijd een paar sneakers en 2 paar sandalen bij me. 1 voor overdag en 1 een iets netter paar. Had eerst ook nog tropenschoenen( soort palladiums) maar die zijn na jaren eindelijk eens echt zo kapot gegaan dat ik ze laatst weggegooid heb. Had al een paar keer de zool laten lijmen maar nu was de binnenkant kapot. De komende vakantie wordt vooral zonnen en niet echt wandelen in bergen of zo. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.