Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

Ik heb ook een stijve arm, maar mijn linker, niet mijn muisarm. Kennelijk verkeerd gezeten toen ik intensief zat te werken gisterenavond. Maar ik heb wel mijn werk af die voor het einde van de paasvakantie af moest, dus vandaag echt vrij, jippie!

Ik heb ook al last van mijn arm / schouder, het voelt als een slijmbeurs ontsteking.

Zit nog braaf binnen. Voel me stukken beter dan de dag van de positieve test.  Extreme verkoudheidsklachten vond ik het, lastig om te bepalen hoe mild het moet zijn om 'klachtenvrij' te zijn...
Test was nog positief vandaag maar mss behoor ik wel tot de mensen waarvoor dat nog weken gebeurt..

Iig nog even wat bingen vandaag 😁

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

18-04-2022 om 20:37

Vf_Watervrouw schreef op 18-04-2022 om 16:13:

Zit nog braaf binnen. Voel me stukken beter dan de dag van de positieve test. Extreme verkoudheidsklachten vond ik het, lastig om te bepalen hoe mild het moet zijn om 'klachtenvrij' te zijn...
Test was nog positief vandaag maar mss behoor ik wel tot de mensen waarvoor dat nog weken gebeurt..

Iig nog even wat bingen vandaag 😁

Oww joh, ik had gemist dat jij momenteel Corona hebt. Zwager ook en zusje ook vorige week maar die is weer beter gelukkig. Zwager was wel echt behoorlijk ziek, gaat nu gelukkig weer wat beter.

Anyway Beterschap!
Ik vond dat trouwens ook lastig hoor om te bepalen of ik klachtenvrij was of niet. Bij mij was het 4 weken geleden, ik heb sindsdien niet meer getest, ik heb op de site van RIVM gelezen dat dat 2 maanden na positieve uitslag toch geen zin heeft...

Eind vorig jaar is één van mijn cavia's overleden, drie weken geleden overleed mijn tweede cavia en gisteren voelde ik een rare bult bij mijn derde cavia, hij valt ook af. Bij de dierenarts bleek hij koorts te hebben. De dierenarts voelde nog meer bultjes, dus is er een punctie genomen. Ik ben echt bang dat deze het ook niet redt.
Ik zorg zo goed voor m'n beestjes en ze sterven allemaal weer aan iets anders, dus een besmettelijke ziekte is het ook niet. 
Het zijn zulke leuke beestjes, maar vaak is er geen redden aan als ze ziek worden. Behalve bij die cavia die vorig jaar stierf, die heb ik heel vaak met succes bij de dierenarts laten behandelen, behalve de laatste keer dan 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

28-04-2022 om 21:03

Auwereel schreef op 28-04-2022 om 20:18:

Eind vorig jaar is één van mijn cavia's overleden, drie weken geleden overleed mijn tweede cavia en gisteren voelde ik een rare bult bij mijn derde cavia, hij valt ook af. Bij de dierenarts bleek hij koorts te hebben. De dierenarts voelde nog meer bultjes, dus is er een punctie genomen. Ik ben echt bang dat deze het ook niet redt.
Ik zorg zo goed voor m'n beestjes en ze sterven allemaal weer aan iets anders, dus een besmettelijke ziekte is het ook niet.
Het zijn zulke leuke beestjes, maar vaak is er geen redden aan als ze ziek worden. Behalve bij die cavia die vorig jaar stierf, die heb ik heel vaak met succes bij de dierenarts laten behandelen, behalve de laatste keer dan

He wat vervelend... ! Je kan een hoop verdriet hebben om diertjes... Ik duim toch dat het meevalt!

vriendin heeft twee caavs, vooralsnog werken behandelingen wel..

Ik ben vooralsnog type: ik houd van dieren maar kan niet tegen afscheid dus neem ze zelf niet..

Vf_Watervrouw schreef op 28-04-2022 om 23:04

Ik ben vooralsnog type: ik houd van dieren maar kan niet tegen afscheid dus neem ze zelf niet..

Plus 1000

Sterkte Auwereel!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

29-04-2022 om 06:27

Oww ik snap jullie helemaal, ik heb mijn hele leven al diertjes en het went nooit zal ik je zeggen...
(En na dit zooitje ongeregeld houd ik er echt mee op.... afscheid blijft k** maar het is ook wel veel gedoe als je alleen woont...)

Goedemorgen 

Vf_Watervrouw schreef op 28-04-2022 om 23:04:

Herkenning, nu ik mijn kat niet zo lang gelden heb laten inslapen moet ik ook voorlopig niet aan een andere kat denken. Klinkt gek voelt voor mij ook veel te snel als vervanger van.

En ook ik wil dat afscheid even niet hoeven hebben.

sterke Auwereel met je verlies.

Vf_Watervrouw schreef op 28-04-2022 om 23:04:

De liefde en de gezelligheid die ik van mijn dieren krijg weegt 1000x op tegen het verdriet als ik afscheid van hun moet nemen (na een lang en gelukkig leven).

Sterkte voor iedereen die net afscheid heeft moeten nemen 

Opgegroeid met dieren, maar zelf vooralsnog niet ' aan begonnen' . 

Hè Auwereel, wat naar zeg!   Ik duim voor je dat het toch mee mag vallen...
Wij hebben twee poezen en het plezier/de liefde weegt voor ons zwaarder dan de zorgen. Maar als één van hun dan weer een paar dagen op stap is, hebben we er wel flink stress van.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

02-05-2022 om 06:54

Mlah! schreef op 29-04-2022 om 11:17:

[..]

De liefde en de gezelligheid die ik van mijn dieren krijg weegt 1000x op tegen het verdriet als ik afscheid van hun moet nemen (na een lang en gelukkig leven).

Sterkte voor iedereen die net afscheid heeft moeten nemen

Ja dit vind ik dus ook...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.