Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

Dolfje schreef op 25-03-2022 om 18:35:

Hoera weekend!
Fijn weekend allemaal!

Heerlijk hier ook weekend.
Nog even fijn genieten van een zonnig weekend, allen geniet ervan 🌞 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

25-03-2022 om 18:46

ik had al weekend, en vanmiddag de hele middag in de tuin in het zonnetje gezeten. Boek erbij. Later nog een stel vriendinnen langs geweest en een borrel gedronken. Super gezellig!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

25-03-2022 om 20:00

Hoera ik ben nog niet beter maar de klachten worden wel minder en over 2 dagen mag ik als het goed is/de klachten zondag over zijn weer naar buiten!!!  (Ff duimen!)
Verder ben ik wel blij dat ik lieve mensen om mij heen heb! Mijn vader heeft boodschappen voor me gehaald en vriend kwam brengen wat hij vergeten was, (Die man is ook de jongste niet meer  ) zoals Nuttela! Dat eet ik normaal niet maar ik ben er laatst achter gekomen dat pannenkoeken met Nuttela echt heel erg lekker zijn  (Nu heb ik Nuttela dus nu word ik vast snel beter  )
Nog even zitten kletsen met vriend, op afstand met deur open en ik had een medisch mondkapje op. Mmm waar zou Nuttelo nog meer lekker bij zijn?

Ik heb trouwens Harry Potter 2 uit!! Heerlijke film!

Na zo'n 20 uur slaap verdeeld over vier nachten heb ik vandaag niet veel meer gedaan naar mijn tweede hotel reizen en gemaksvoer kopen. Na een avonddutje moet ik dadelijk het gemaksvoer noodles uittesten. Mijn ritme ligt wat overhoop geloof ik 

Vorige hotel was het bed denk ik 180 cm lang, nieuwe stek schat ik op 190 cm. Ik denk dat mijn bed in budget hotel Amsterdam 200 cm zal zijn 

Grrr ik ben alweer een half uur wakker en maar opgestaan. En we gingen pas tegen 1 uur naar bed dus echt veel te weinig slaap.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

26-03-2022 om 07:59

Doe rustig aan Dolf!
Ik ben ook al een tijdje wakker, ik voel me alweer wat beter gelukkig! Of ik maandag al naar buiten durf weet ik nog niet, ik wil echt voorzichtig zijn en niet te snel gaan maar goed dat zien we morgen wel. Ik begin de charme van quarantaine ook ergens wel in te zien  , en mensen zijn zo lief! Echt hartverwarmend! 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

27-03-2022 om 14:13

Gaat hem nog niet worden morgen 
Net even buiten geweest, ik moest weer hoesten en ik ben echt kapot nu...k**corona 😭

Phoebe1982 schreef op 27-03-2022 om 14:13:

Gaat hem nog niet worden morgen
Net even buiten geweest, ik moest weer hoesten en ik ben echt kapot nu...k**corona 😭

Wat naar voor je sterkte gelukkig heb je nog een paar delen Harry Potter te gaan.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

27-03-2022 om 16:19

Tuinfluiter schreef op 27-03-2022 om 15:50:

[..]

Wat naar voor je sterkte gelukkig heb je nog een paar delen Harry Potter te gaan.

Hier in Londen is de zomertijd ook ingegaan, maar erg warm is het niet (meer). 
Mijn tijdsbesef raakt wel van de leg zo.

Phoebe1982 schreef op 27-03-2022 om 16:19:

[..]

Ah gelukkig ben je je gevoel voor humor nog niet kwijt😁👍️

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

28-03-2022 om 07:26

Tuinfluiter schreef op 27-03-2022 om 19:50:

[..]

Ah gelukkig ben je je gevoel voor humor nog niet kwijt😁👍️

dank je.

Het gaat wel weer, eerlijk gezegd weet ik niet of mn klachten echt al over zijn, ik hoest af en toe nog wat en nog heel klein beetje neusverkouden maar of ik er alweer uit mag weet ik niet zeker.

Kon gisteravond trouwens even leuk de vriezer gaan ontdooien... heb al weken ruzie met dat ding dus ik heb het maar even gedaan.. voordeel is wel dat ie niet weg hoeft want het is toch wel erg handig, en nu is ie lekker schoon en gaat de deur weer zonder problemen dicht...

Goedemorgen! 

Weer veel te kort geslapen

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

28-03-2022 om 07:33

Dolfje schreef op 28-03-2022 om 07:29:

Weer veel te kort geslapen

Ik ook eigenlijk...

Ik ook, ik dacht, met de zomertijd ga ik vast wel weer op tijd naar bed, maar nee, het liep weer tegen twaalven en nu ben ik moe.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.