Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

Ik doe de gordijnen dicht. Ben er klaar mee. Ga douchen en mijn pyjama aan doen. Zit al half in mijn joggingpak want mijn spijkerbroek was doorweekt vanmiddag.

Phoebe/Alice, ik 'ken' jou nog uit je Alice Morgan periode en blijf toch altijd Alice Morgan voor me zien, hoe vaak je ook verandert

Valdemar schreef op 23-02-2022 om 00:07:

Weet niet waar ik het precies moest doen, maar eigenlijk wou ik Niet-rechts nog eens bedanken om de Keuringsdienst voor waarde onder mijn aandacht te brengen.
Wat een leuk programma.
Ik ben zelf twintig jaar bakker geweest en tevens ook de kok thuis en het is echt prettig om de vakmannen bezig te zien. Een van de redenen dat ik stopte bij mijn vorig werk was ook omdat mijn werkgever meer neigde naar industriële oplossingen (aankopen van afbak, poeders, alles zo snel mogelijk,...) terwijl ik net hou van de ambachtelijke manier van werken; dus het is fijn om te zien dat er nog zulke mensen bestaan.

https://www.viafora.nl/forum/off-topic-discussies/klets-en-vervolgtopic

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

25-02-2022 om 06:50

Aberlady schreef op 24-02-2022 om 21:50:

Phoebe/Alice, ik 'ken' jou nog uit je Alice Morgan periode en blijf toch altijd Alice Morgan voor me zien, hoe vaak je ook verandert

Jij mag dat  (Ik dacht juist dat dat bij de meesten andersom zou zijn vandaar dat ik weer terug vervanderde naar Phoebs)

Goedemorgen, beetje irritant, vroeger wakker worden omdat je naar de wc moet, geen zin hebben, weer in slaap vallen en dan bijna door de wekker heen slapen omdat je een rustige klassieke zender op de radio hebt... Gelukkig is het alweer vrijdag!! 

Ik was al heel vroeg wakker dus al om 8:15 in de sportschool en nu weer thuis en wacht tot de badkamer warm is. Heb straks een koffie-date en vanuit daar naar mijn werk.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

25-02-2022 om 11:09

Partner denkt al een tijdje over een hond te nemen. Daarnet zag ze op facebook eentje ter adoptie. Wij hebben het vijf minuten besproken, vervolgens heeft ze gebeld en ondertussen is ze vertrokken om kennis te maken.
Voor iemand met ADHD heeft ze zich al lang ingehouden.

Straks gesprek met de cliënt waarvoor ik gesolliciteerd heb, dus spannend dagje zo. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

25-02-2022 om 13:54

Valdemar schreef op 25-02-2022 om 11:09:

Partner denkt al een tijdje over een hond te nemen. Daarnet zag ze op facebook eentje ter adoptie. Wij hebben het vijf minuten besproken, vervolgens heeft ze gebeld en ondertussen is ze vertrokken om kennis te maken.
Voor iemand met ADHD heeft ze zich al lang ingehouden.

Straks gesprek met de cliënt waarvoor ik gesolliciteerd heb, dus spannend dagje zo.

Succes!!!

Ik heb weekeeeend! 🥳 Fijne carnaval voor wie het viert!

Wij vieren het helaas niet. Jammer wel maar wel ff goed.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

25-02-2022 om 20:22

@Phoebe1982:
Ik begin dinsdag en zondag krijgen we te horen of de hond naar ons komt of naar een ander gezin. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

26-02-2022 om 09:50

Valdemar schreef op 25-02-2022 om 20:22:

@Phoebe1982:
Ik begin dinsdag en zondag krijgen we te horen of de hond naar ons komt of naar een ander gezin.

Wat goed, gefeliciteeeeeerd! Spannend met de hond, ik duim voor je!

Wat betreft de liefdesontwikkelingen hier, ik denk/weet dat het erbij hoort, bij de beginperiode waarin je elkaar leert kennen en zo maar mn gevoel, gedachten en emoties stuiteren echt alle kanten op en ik vind dat helemaal niet leuk en erg lastig...
Klinkt heel raar wat ik nu ga zeggen maar ik word nu echt nog meer uit mn comfortzone getrokken dan dat ik gewend ben. Ik ben ingewikkelde complexe mannen gewend die iets anders willen dan ik (heb ik achteraf door), moeilijk en afstandelijk doen en (ook achteraf gezien) mij niet echt willen.
Deze man/mijn nieuwe liefde is compleet anders, hij wil me leren kennen, hij wil proberen of een relatie werkt en hij doet echt moeite voor me en maakt tijd voor mij. Dat is precies wat ik wilde maar nu ik zo iemand heb ontmoet vind ik het behalve fijn ook regelmatig ongemakkelijk en eng en moet ik er gigantisch aan wennen.
En dat vind ik stom... 
Echt waarom gaan dit soort dingen niet meer zoals toen ik 20 was, toen dacht ik niet maar deed ik en nu denk ik en doe ik niet... 

Zo, dat wilde ik even kwijt en lucht op om even op te schrijven. ... Ik ga  mijn BFF uit zn nest bellen... 

ooh Alice, wat klinkt dat heerlijk en ingewikkeld. Heerlijk ingewikkeld. 
Misschien gewoon nemen (no pun intended) zoals het komt. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

26-02-2022 om 19:38

Saga schreef op 26-02-2022 om 19:15:

ooh Alice, wat klinkt dat heerlijk en ingewikkeld. Heerlijk ingewikkeld.
Misschien gewoon nemen (no pun intended) zoals het komt.

je hebt ook gelijk, dank je 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-03-2022 om 07:04

Morgen! 
Dat ingewikkelde in mijzelf is alweer zo goed als weg, ik vind het allemaal vooral heel erg leuk 
Komt allemaal wel goed  .
(Al gaat hij morgen een weekje naar zijn familie in Griekenland, maar goed dat is maar een weekje)

En ik vind het zo heerlijk dat het al een paar dagen droog is en zon de afgelopen dagen 
Fijne dag allen! 

Ja het weer was zeker fijn!
Ik heb vannacht alleen ontzettend ruk geslapen en vandaag gebroken dienst dus moet vanmorgen werken en vanavond weer terug.

Geheimzinnige sfeer buiten, zo te zien hebben we inderdaad last van Saharazand, want dit is geen gewone grijze bewolking, een beetje rossig.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.