Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

Fijne vakantie Auwereel!

Ik heb net de booster gekregen, stond buiten een lange rij. Wel 2 uur mee bezig geweest inclusief heen en terug 20 minuten fietsen.

Ik zag ergens een nieuwsbericht voorbijkomen dat er een flinke rij stond in jouw woonplaats Dolfje.
Ik ben benieuwd, als het goed is krijg ik binnen nu en 2 weken bericht van de GGD om afspraak in te plannen. Kom maar op met die booster..

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

23-12-2021 om 22:35

Aberlady schreef op 23-12-2021 om 20:08:

Oh, dat is leuk Alice, zo'n marktje! Wij hebben ook vandaag ons kerstpakket gekregen, -de gezellige doos met allerlei hapjes erin. En ook knap dat je heen bent gegaan. Ik heb een beetje hetzelfde denk ik, voel altijd een enorme drempel als ik mensen niet goed ken. Heb laatst nog een smoesje verzonnen om een niet naar een werklunch te hoeven...
Man en ik gaan morgen op pad. Hebben een huisje gehuurd voor de komende week met z'n tweeën. Veel lekkers mee, wandelen en the Witcher kijken 😍

Dank je! Ik moet mezelf soms even uit mn comfortzone halen. Ik ga ook meestal niet maar nu wel, ook omdat het bijna kerst is enzo.
Oww lekker, veel plezier alvast!

Broodjebrie schreef op 23-12-2021 om 20:45:

[..]

Eigenlijk heb ik hier juist bewust voor gekozen. Ik ben op 2 werkplekken weggepest. Op de werkplekken daarna is het gelukkig wel beter gegaan maar ik begon toen steeds vaker te denken; ik wil liever geen collega's om me heen. Nu werk ik in een groot team maar iedereen heeft zijn eigen route en als er iets is vragen we het gewoon aan elkaar, en dat is prima zo.

Dan kan ik me voorstellen dat je wantrouwig wordt ten opzichte van collega's die te dicht op je huid zitten.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

24-12-2021 om 09:07

Goedemorgen, mijn katten zijn geloof ik blij dat ik niet werk vandaag, mijn ene kat vond het om 7 uur wel welletjes en heeft mij wakker gemauwd (Geen probleem hoor, ik ben een ochtendmens en altijd vroeg wakker) en net heeft ze aardbei uit mijn havermout gejat  (Normaal is zij helemaal niet van het fruit, dat is de andere kat maar dit lag in melk dus ik denk dat ze het daarom jatte)

Gaat weer lekker hier 

Ik heb slecht geslapen helaas. Dadelijk komt picnic en daarna ga ik even rondje wandelen voor ik ga werken.

Ben Hunted aan het bingen, verder nog geen plannen. Morgen en overmorgen ergens op visite en maandag weer naar kantoor.
De kerstborrel was online, maar mijn werk kan momenteel niet vanuit huis. Vind die scheiding werk-prive wel prima.

Heb niks met kerst, al een eeuwigheid van mening dat december rond de 15e wel ineens mag overgaan in oudejaarsavond ..

Vf_Watervrouw schreef op 24-12-2021 om 09:50:

Heb niks met kerst, al een eeuwigheid van mening dat december rond de 15e wel ineens mag overgaan in oudejaarsavond ..

Van mij mag november tot en met april geschrapt worden 

Dolfje schreef op 24-12-2021 om 09:59:

[..]

Van mij mag november tot en met april geschrapt worden

Als Sint en familieverjaardagen er niet waren geweest..... 😁

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

24-12-2021 om 11:33

Ik was er ook nooit zo dol op tot een paar weken geleden maar ik heb er nu helemaal zin in... Heb echt geen idee waarom 

En toen was het opeens vakantie. Ik heb er heel erg naar toe geleefd, maar ik heb nog niet het jippie-vakantie gevoel.

Auwereel schreef op 23-12-2021 om 23:04:

[..]

Dan kan ik me voorstellen dat je wantrouwig wordt ten opzichte van collega's die te dicht op je huid zitten.

Jep.

Ik heb dus helemaal niet het gevoel dat het morgen al kerst is. Heb ook zo'n gekke rare tijd achter de rug, waar ik nu eigenlijk pas van aan het bijkomen ben. Ik blijf ook met de kerst thuis, op 1 middagje na. Zondag houd ik pyjamadag heb ik net besloten

ik heb vanmorgen mijn laatste kerstboodschappen gedaan, tyfus druk bij de jumbo kon niks vinden daarna bed afgehaald, gestofzogen en de was weggewerkt,

tussendoor nog kerstfilms gekeken  morgenochtend kerstontbijt zal wel weer  ''brunch'' worden gezien vriend een uitslaper is, en avonds gezellig eten bij mijn ouders 
@BB dat heb ik elk jaar, ik houd zondag ook pyjamadag genoeg snacks in huis gehaald zodat ik pas maandag naar buiten hoef 

Wij hebben ons eerste diner erop zitten bij schoonouders en kijken nu de aftrap van de top 2000. Met een lekker kerstbiertje erbij

Rogue schreef op 24-12-2021 om 17:01:

ik heb vanmorgen mijn laatste kerstboodschappen gedaan, tyfus druk bij de jumbo kon niks vinden daarna bed afgehaald, gestofzogen en de was weggewerkt,

tussendoor nog kerstfilms gekeken morgenochtend kerstontbijt zal wel weer ''brunch'' worden gezien vriend een uitslaper is, en avonds gezellig eten bij mijn ouders
@BB dat heb ik elk jaar, ik houd zondag ook pyjamadag genoeg snacks in huis gehaald zodat ik pas maandag naar buiten hoef

Hier hetzelfde. Ik had om 9.00 al een plakje kerststol en twee koppen koffie op en man ligt nog te slapen... De lekkere broodjes voor het 'ontbijt' worden dus zo brunch-broodjes.

Fijne kerst allen!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.