Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

BrightEchidna89

BrightEchidna89

15-12-2021 om 09:10

Dolfje schreef op 15-12-2021 om 08:28:

Ik heb momenteel overal de balen van. Het grijze weer vanaf november tot februari doet mij altijd de das om. Daarom gaan we de laatste jaren in de winter een weekje weg. Is nu ook gepland voor over 4 weken met vrienden maar door de hele C-situatie durf ik me er niet op te verheugen. Het slaat ook op mijn darmen. Als het er nog eens voor zou zorgen dat ik ff geen eetlust had en een paar kilo zou afvallen maar helaas bij mij werkt dat zo niet.
Zit wel al in mijn sportkleding moed te verzamelen om weer eens naar de sportschool te gaan...

Zelf tel ik altijd af naar de kortste dag van het jaar, nog minder dan een week. 
De voorbije jaren boekten partner en ik ook steeds een stedentrip naar het zuiden eind januari of begin februari om de donkere periode volledig af te sluiten. Spijtig dat corona en de financiën nu voor het tweede jaar op rij roet in het eten gooien.

Valdemar schreef op 15-12-2021 om 09:10:

[..]

Zelf tel ik altijd af naar de kortste dag van het jaar, nog minder dan een week.
De voorbije jaren boekten partner en ik ook steeds een stedentrip naar het zuiden eind januari of begin februari om de donkere periode volledig af te sluiten. Spijtig dat corona en de financiën nu voor het tweede jaar op rij roet in het eten gooien.

Ja ik zit ook uit te kijken naar de minder korte dagen.

Balen dat stedentrip  weer niet kan.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

15-12-2021 om 19:41

Dolfje schreef op 15-12-2021 om 08:28:

Ik heb momenteel overal de balen van. Het grijze weer vanaf november tot februari doet mij altijd de das om. Daarom gaan we de laatste jaren in de winter een weekje weg. Is nu ook gepland voor over 4 weken met vrienden maar door de hele C-situatie durf ik me er niet op te verheugen. Het slaat ook op mijn darmen. Als het er nog eens voor zou zorgen dat ik ff geen eetlust had en een paar kilo zou afvallen maar helaas bij mij werkt dat zo niet.
Zit wel al in mijn sportkleding moed te verzamelen om weer eens naar de sportschool te gaan...

Even een zwaai. Lange en best heftige dag gehad.
Net gedoucht, en nu languit op de bank. Lig er vroeg in vanavond, ben bekaf. Net wel even een fijn gesprekje met iemand gehad.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

15-12-2021 om 21:02

Broodjebrie schreef op 15-12-2021 om 20:25:

Even een zwaai. Lange en best heftige dag gehad.
Net gedoucht, en nu languit op de bank. Lig er vroeg in vanavond, ben bekaf. Net wel even een fijn gesprekje met iemand gehad.

, ook net gedouched. 

AliceM1982 schreef op 15-12-2021 om 21:02:

[..]

, ook net gedouched.

Thanx. Ik kijk nog even de slimste mens en dan duik ik in bed.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

15-12-2021 om 21:39

Omdat stiefzoon houdt van massages en lang baden, hadden partner en ik ons voorgenomen om hem eens mee naar een sauna te nemen. Grijs, vochtig weer vandaag en deze middag hebben we spontaan een last minute geboekt bij een privé-sauna. 
Half uurtje geleden thuisgekomen.
Kleine vond het geweldig, vooral de jacuzzi en het zwembad met jetstream en nu liggen partner en hij te knorren.
De koude weer even doorbroken.

Valdemar schreef op 15-12-2021 om 21:39:

Omdat stiefzoon houdt van massages en lang baden, hadden partner en ik ons voorgenomen om hem eens mee naar een sauna te nemen. Grijs, vochtig weer vandaag en deze middag hebben we spontaan een last minute geboekt bij een privé-sauna.
Kleine vond het geweldig, vooral de jacuzzi en het zwembad met jetstream en nu liggen partner en hij te knorren.

Oh dat klinkt goed!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

15-12-2021 om 22:34

Oowww lekker!! Dat deed ik vroeger ook veel met mijn moeder. 

Hm, nou je het zegt, ik heb koude voeten. Geen sauna hier, wel een kruik.

Ik heb weer heel hard gewerkt vandaag, met goede resultaten, ik ben erg tevreden.
Ik ben nog gevraagd om bij een internationale bijeenkomst een presentatie te geven als gastspreker. Mijn ego is erg gestreeld.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

16-12-2021 om 07:03

Leuk Auwereel! 
Goedemorgen!! Lekker vrij vandaag, mijn nieuwe wasmachine komt vanmorgen!!!!  Vast gek maar ik kan erg blij worden van dit soort Andijvie-dingen.. (scheelt ook stress want oude had al maamden kuren...)

BrightEchidna89

BrightEchidna89

16-12-2021 om 09:16

AliceM1982 schreef op 15-12-2021 om 22:34:

[..]

Oowww lekker!! Dat deed ik vroeger ook veel met mijn moeder.

Stiefzoon vroeg dadelijk wanneer we nog eens gingen, dus hij is om. 

Nu zijn we aan het overwegen om hem een volgende keer mee te nemen naar een publieke sauna (dat doen we liever), maar we twijfelen nog omdat een negenjarige natuurlijk niet compleet stil is en we moeten nog controleren of het op de naaktdagen voor hem wel is toegestaan om een zwembroek te dragen.

heeerlijk 

Nou uitje morgen gaat waarschijnlijk niet door als er weer een lockdown komt.
Ik heb het fijn met man thuis hoor en we vermaken ons wel maar het houdt gewoon niet op.

gister op werk, hadden we het ook over, eentje kreeg nog net geen paniek aanval

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.