Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

Broodjebrie schreef op 09-12-2021 om 19:41:

Ik kom ook weer langzaam boven. Morgen nog werken en dan lekker weekend. Heb bewust niets gepland, heerlijk.
Eergisteren crematie gehad, was een mooie dienst maar tegelijkertijd ook wel confronterend. Het hoort helaas bij het leven.

Ook als het bij het leven hoort, mag je er van slag van zijn.

Auwereel schreef op 09-12-2021 om 20:04:

[..]

Ook als het bij het leven hoort, mag je er van slag van zijn.

Dat is ook zo.

Ik vind het stom dat zulke dingen bij het leven horen. Heb er sinds het overlijden in de familie deze zomer echt last van. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

10-12-2021 om 13:02

Dolf dat is ook ook stom.
Zo, ik heb weekend. Ik mocht de hele week thuiswerken omdat ik dus van de week snotverkouden was. Dat is niet meer zo erg maar het is nog niet over dus voor de zekerheid vanmorgen ook thuisgewerkt. (Saai maar ook wel lekker)
Enige is dat ik nu nog boodschappen moet doen, geen zin in.. 

Tijd voor Picnic Alice? 😉😁

Geen plannen voor vanavond, morgen een paar keuze opties en zondag een drukke postSintfamilieactie. Tel stiekem al af naar mijn vrije woensdag volgende week 😁😉

Ik heb ook weekend. 
Ben ook moe. Kijk nu beetje suf naar the masked singer.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

10-12-2021 om 21:54

Vf_Watervrouw schreef op 10-12-2021 om 20:15:

Tijd voor Picnic Alice? 😉😁

Geen plannen voor vanavond, morgen een paar keuze opties en zondag een drukke postSintfamilieactie. Tel stiekem al af naar mijn vrije woensdag volgende week 😁😉

Haha picnic is van de week al geweest... had ook niet erg veel nodig hoor...

Ik heb ook weekend. Sinds half 4

Ik ga het weekend maar eens lekker netflixen. En verder met handsmaid tale. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

11-12-2021 om 10:31

Goedemorgen! 

Goedemorgen!

Hier draait de wasmachine alweer. Verder lekker wat rommelen. Oh ja, en mijn paps bellen straks. Is er gisteren niet meer van gekomen.

Goedemiddag.
Wij hadden dus een afspraak en dat ging gelukkig best vlot. Als we ons definitieve akkoord geven kost het even wat maar dan heb je ook wat en spaargeld levert nu ook niks op tenslotte.
Man is met zijn maten lunchen en ik ga zo ff een rondje wandelen en paar boodschappen halen.

Hoi hoi, ik lees nog steeds wel mee hoor. Maar heb niet altijd wat te melden.
We zitten nu in thuisisolatie want zoontje heeft Corona op de basisschool opgelopen. De rest is tot nu toe negatief getest. 
Maar ik zag Picnic hier voorbij komen. Wat ben ik daar nu blij mee!! Ik wil ook niet steeds andere mensen lastig vallen voor een boodschapje. 
Wat zijn jullie van plan Dolfje? Spaargeld is altijd fijn om te hebben, maar het is ook leuk om het gespaarde geld weer uit te geven aan iets leuks. 

Nou onze vaatwasser krijgt kuren dus we pakken die hele ruimte maar meteen aan 
Mag ook wel na 20 jaar. Hebben toen eigenlijk gewoon de standaard opstelling van de bouw genomen. 

Succes met de quarantaine en picnic is dan helemaal echt een uitkomst!

Ja als de vaatwasser kapot gaat dan moet de rest gewoon ook

Dank je! Maar het beste van maken.

VivaLaVida schreef op 11-12-2021 om 16:08:

Ja als de vaatwasser kapot gaat dan moet de rest gewoon ook  

Haha ja dat was ons idee ook. 
Vooral omdat het heel simpel is nu , hangt zelfs een goedkoop kastje en plankje van ikea en nu wordt dus alles op maat gemaakt en dure apparatuur. Vooral de kookplaat  maar goed we hebben er goed voor gespaard. 
Volgende spaardoel wordt de badkamer. 
We zijn niet van plan te verhuizen dus steken dat geld maar in verbeteren van deze woning.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.