Huiskamer
AggressiveReindeer87
06-10-2022 om 13:00
Marquise schreef op 05-10-2022 om 11:31:
Cavia's!
Ik vind ze zo leuk maar ik heb er veel te weinig verstand van en drie katten die er waarschijnlijk iets van vinden.
Ik vind alle dieren leuk maar katjes zijn mijn lievelingsdieren en die heb ik mijn hele leven gehad. Ik heb er 2, die denk ik ook een mening hebben over caafs
Had ik hier al geschreven dat ik ontslag heb genomen van mijn huidige baan? Redenen zijn te vermoeiend dat heen en weer gereis en ik mis het werken met mensen en ik ben er achter dat ik hier niet op mn plek zit. (En daar kreeg ik vandaag nog weer bewijs voor, stom gestress om niks.. ok een flink bedrag maar tis maar geld denk ik dan.. ik heb niks met dat commerciele) Heb nog niks anders maar ik ga daar de tijd voor nemen. (Doet er niet toe ivm priveredenen maar ik kan het me permiteren, heeft een rede)
Lang verhaal maar ik heb zeker qua werk nog nooit voor mezelf gekozen en het voelt erg goed om dat wel te doen
Marquise
06-10-2022 om 13:10
Ik had het gelezen in het blijheidstopic!
Mijn ontslag gaat vanavond vandaag officieel in. Ik had gesolliciteerd op een leuke andere functie, voldeed zogezegd aan de voirwaarden voor een interview totdat ik nog een andere tab verder las. Of ik wel even mijn nationaliteit wil opgeven. Zet dat gelijk even in de eisen in plaats van in de voordelen voor mij. In theorie kan ik de aanvraag doen maar ik geef nu nog de voorkeur om Nederlandse te blijven.
Stom gedoe.
AggressiveReindeer87
09-10-2022 om 08:49
Inderdaad stom, maar ja...
Ik nog 2 weken en 2 dagen, ik ben een wajonger en ik krijg als ik gestopt ben hulp van het UWV maar ik kijk ook zelf rond en als ik iets leuks zie dan reageer ik gewoon. Heeft me binnenkort al 1 gesprek opgegeleverd en gisteren zag ik nog iets leuks waar ik ook meteen op gereageerd heb)
Verder heb ik gister vervelend nieuws gehad, waar ik op rekende want het zat er aan te komen; mijn 'peetoom' is gister na een niet erg lang ziekbed overleden. Ik had hem zondag nog gezien en toen was hij al zo achteruit gegaan dat het niet lang meer kon duren en ik ben vooral heel erg blij dat hij uit zijn lijden verlost is, al moest ik gister toen ik het nieuws kreeg wel heel erg hard huilen. (Vriend was er, we waren net thuis en hij was al boven in de woonkamer maar toen hij mij hoorde huilen kwam hij meteeen weer naar beneden, zo lief...)
Maar ik merk dat dat vooral lekker is, je emoties uiten want het lucht enorm op en nu ben ik vooral heel erg blij dat hij uit zijn lijden verlost is. En ik moet ook denken aan leuke dingen die we meegemaakt hebben.
Auwereel
09-10-2022 om 17:23
Sterkte Phoebe. Niet lang lijden is fijn, maar toch vrij plotseling na een niet al te lang ziekbed iemand moeten missen is ook rot.
AggressiveReindeer87
10-10-2022 om 06:55
Dank allen!
Auwereel; het was niet onverwacht, hij ging erg hard achteruit de laatste weken.
Ik ging er de hele week al vanuit dat het ieder moment afgelopen kon zijn en ik denk dat die flinke jankbui van zaterdag meer een soort van ontlading was want ik was afgelopen week best wel gespannen....
Dolfje
13-10-2022 om 21:18
Met mij gaat het goed. Drukke week op het werk. Gelukkig is het bijna weekend.
Auwereel
13-10-2022 om 22:06
Net een privê-les yoga gehad om te kijken of het wat voor me is. Het antwoord, dat bevalt me wel, ik wil meer lessen. Ik sta nu een stuk rechter.
Marquise
13-10-2022 om 22:14
Hoi!
Auwereel, da's wel lekker. Merk je het vooral aan je rug of juist iets anders? Is het een specifieke vorm van yoga?
Auwereel
13-10-2022 om 22:37
Een rustige vorm van yoga en inderdaad heel goed voor mijn rug . Ik had al eens een les bij een sportschool gedaan, maar dat was veel te intensief. Bij de toestellen van de sportschool ging ik regelmatig over mijn grenzen, met pijn tot gevolg. Ik denk dat dit beter voor me is.
Marquise
13-10-2022 om 22:51
Ja, snap ik, beetje herkenbaar ook. 
Ik zit nu trouwens heerlijk naar de schitterende trash tv die MAFS Australia is te kijken. Hersenen uit!
AggressiveReindeer87
14-10-2022 om 07:29
Auwereel schreef op 13-10-2022 om 22:06:
Net een privê-les yoga gehad om te kijken of het wat voor me is. Het antwoord, dat bevalt me wel, ik wil meer lessen. Ik sta nu een stuk rechter.
Yoga is heerlijk, ik doe het al een paar jaar, in eerste instantie ook voor mijn rug maar het is inmiddels meer en ik vind het zo fijn. Leuk dus dat het bevalt!
Beetje kort want beetje haast; uitvaart vandaag van mijn peetoom 😔
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.
Ik vind ze zo leuk maar ik heb er veel te weinig verstand van en drie katten die er waarschijnlijk iets van vinden.