Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

Valdemar schreef op 30-08-2022 om 22:31:

Phoebe1982: veel plezier op je vakantie, hou ons op de hoogte.

Even iets anders: ik mis een beetje humor op dit forum. Dacht een topic te openen waarin mensen afbeeldingen konden posten over het eerste wat in hun opkwam bij de naam van een andere forumlid (Waaraan denk jij bij andere forumleden?), maar misschien zijn er hier mensen die betere ideeën hebben.
Gewoon een luchtig topic om wat te lachen en met wat zelfspot.

Leuk idee, en de gene die aan het topic meeschrijven zullen dan ook tegen een plaagstoot moeten kunnen. 

Bijna vakantie zin aan, morgen nog een dag werken.

MidasWolf schreef op 31-08-2022 om 21:46:

Bijna vakantie zin aan, morgen nog een dag werken.

Lekker!

Ik ben een beetje in de war, ik was gisteren vrij en om de een of andere reden dacht ik de hele tijd dat het vandaag dan vrijdag zou zijn. Valt dat ff tegen! Straks op het werk moet ik er nog even flink tegenaan want in mijn vakantie worden er wat dingen opgehaald dus vandaag laatste kans om na te lopen of alles klaar staat. Dan morgenmiddag ook nog werken maar dan heb ik andere taken en er geen tijd voor.

Hopelijk slaap ik dan ook weer beter want dat is de laatste tijd ook ruk. Had eigenlijk gehoopt dat met afvallen en minder eten en drinken ik ook beter zou slapen maar dat is ( nog) niet zo.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-09-2022 om 08:24

Auwereel schreef op 31-08-2022 om 20:51:

[..]

Hoe staat het vakantieleven?

Lief dat je het vraagt! Heerlijk! We zitten op Milos sinds vrijdag, snoeiheet (wel veel drogere warmte) dus mw spring in t veld wordt gedwongen om te lummelen en op haar billen te zitten en dat is best lekker! Vriend en ik zijn vannacht wel lek geprikt door onvindbare muggen die we dus niet naar de andere kant van de wereld kunnen helpen...😒 maar goed er zijn ergere dingen. Morgen weer terug naar Chalkida/Evia en dan is het na 2 dagen alweer uit met de pret. (Ik heb dan nog een week vakantie)

Dolf en Midas fijne vakantie alvast!  Dolf ik deed dat trouwens ook zo met mn koffer, alvast van alles klaarleggen en dag van te voren beslissen wat er mee gaat. Scheelt een hoop stress.

Fijn om te lezen Phoebe, op die muggen na dan. Tijd voor een klamboe?

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-09-2022 om 10:34

Auwereel schreef op 01-09-2022 om 10:29:

Fijn om te lezen Phoebe, op die muggen na dan. Tijd voor een klamboe?

Voor een paar dagen? Nee joh, we overleven het wel 

Eén van mijn cavia's is bij de dierenarts om zijn kiezen te behandelen. Zijn kiezen groeien naar elkaar toe zodat ze een brug over de tong vormen en het arme beest niet eten kan. Een cavia denkt "ik eet dus ik besta", dus ik hoop dat het goed gaat en dat het probleem niet snel weer terugkomt. Ten eerste lijdt dat arme beest dan zo, ten tweede kost het aardig wat geld telkens naar de dierenarts te gaan om het te behandelen. Het beestje krijgt al medicatie om het te voorkomen, maar kennelijk is dat niet afdoende.

Ik hoop met je mee. 

Na drie keer een NSstakingsdag lees ik net dat er nog drie dagen aan komen..
 https://nos.nl/l/2443439

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

06-09-2022 om 19:44

Ik en vriend zijn vannacht rond 1 uur thuisgekomen na een niet hele prettige reis. (vliegtuig was vertraagd waardoor we een bus misten en daardoor een taxi moesten nemen naar het station omdat we daar een andere, bestelde bus, Flixbus, moesten halen.)
Eenmaal thuis ben je te onrustig om te slapen en vandaag het een en ander thuis gedaan en vammiddag met moeder en nichtje wezen zwemmen dus ik ga er vroeg in denk ik...

Anyway Griekenland is geweldig en heb het erg fijn gehad maar ook wel weer lekker om thuis te zijn.

Omdat het een ergernis is waar ik ook wel om moet lachen, haal ik dit topic weer eens omhoog. Ik had zin in hutspot en kocht daarvoor bij de natuurvoedingswinkel bospeen wortelen van een lekker stevige omvang. Handig, de loof en topjes van de peen voor de cavia's en de wortels voor de mensen.
Blieven mijn cavia's de loof niet, enkel de wortel! En tja, het is dierendag, dus er is toch hele dikke wortel naar de cavia's gegaan! 🥕

Hahaha kieskeurig die beesten!

MatureJackal76

MatureJackal76

04-10-2022 om 21:04

slimme cavia’s 

Cavia's!  Ik vind ze zo leuk maar ik heb er veel te weinig verstand van en drie katten die er waarschijnlijk iets van vinden.

ik benijd boodschappenbezorgers niet en het is een luxeproduct maar laat ze nou niet beweren dat ik niet thuis was 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.