Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

Phoebe1982 schreef op 03-08-2022 om 16:16:

Ik ben kapot, vooral en ook van al dat gejank maar zo blij dat ik er bij was! Het was prachtig en Surinaams dus heel anders dan bij ons. Verder te gesloopt om uitgebreid te reageren... (En achteraf ben ik blij dat ik ook een kaart heb gestuurd.. het is best wel onverwacht gegaan en ze waren erg verdrietig en dan is geen troost te veel...)

voor Phoebe 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

03-08-2022 om 22:26

BrightEchidna89

BrightEchidna89

05-08-2022 om 15:39

Vorige maand mij opgegeven als vrijwilliger voor nachtoppas en nu mijn eerste opdracht binnen voor drie dagen volgende week bij iemand met ALS. 
Natuurlijk nu al nerveus daarvoor en hoop dat het goed komt. 
Eind deze maand begint ook mijn contract te lopen voor een organisatie waar ik twee halve dagen per week kan gaan poetsen.
Het is niet veel (zeker niet in vergelijking met mijn vorig werk) en toch vraag ik mezelf af of het allemaal wel zal gaan. 
Enfin, ik blijf proberen. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

05-08-2022 om 16:28

Valdemar schreef op 05-08-2022 om 15:39:

Vorige maand mij opgegeven als vrijwilliger voor nachtoppas en nu mijn eerste opdracht binnen voor drie dagen volgende week bij iemand met ALS.
Natuurlijk nu al nerveus daarvoor en hoop dat het goed komt.
Eind deze maand begint ook mijn contract te lopen voor een organisatie waar ik twee halve dagen per week kan gaan poetsen.
Het is niet veel (zeker niet in vergelijking met mijn vorig werk) en toch vraag ik mezelf af of het allemaal wel zal gaan.
Enfin, ik blijf proberen.

Wat leuk! Ach alle begin is moeilijk en eng... is normaal.

Ik begin me wat minder kut te voelen... vandaag althans maar het gaat wel een beetje op en neer...

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

06-08-2022 om 22:59

Karma bestaat echt, vriend is hier en we zaten net in bad na een lange dag toen mn deurbel ging. Ik er uit, badjas en slippers aan, staat er een of andere gast voor de deur met wie ik 1,5/2 jaar een tijdje gedate heb. Ging allemaal helemaal goed (wel wat snel voor mn gevoel maar ik wilde toen graag dus ik heb dat gevoel genegeerd) 
Hij is een geval stille wateren diepe gronden want we hadden even een kleine discussie maar uitgepraat en niks aan de hand, hij bleef slapen en ging de volgende dag naar huis met geen vuiltje aan de lucht. krijg ik uren later een appje dat ie me niet meer wilde zien en dat hij me raar vond. Dat was behoorlijk kwetsend en wanneer een kerel mij kwetst kan ie de laatste jaren van mij van de brug springen.
Staat ie net dus voor de deur met een lulsmoes dat ie wilde praten. Ik zeg dat hij erg lullig heeft gedaan toendertijd en dat hij te laat is want ik heb een relatie. Probeerde hij nog dat hij sorry wilde zeggen, ja dahag, je bent te laat hoor zeg ik.
En ik ben ook niet achterlijk, savonds na 1 of 1,5/2 of weet ik veel hoe lang voor de deur staan met gelul dat je praten wil is natuurlijk niks meer (denk ik...) dan een boody of booty of weet ik hoe het heet call. Leuk zeg, voor je zelf op komen en geen zin meer hebben in stomme kerels
Vriend was boven en die hoorde alles dus hij was wel blij haha  , en hij zei meteen 'Phoebs we gaan een camerabel voor je aanschaffen...' en ik ben trots op mijzelf!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

07-08-2022 om 08:08

1,5 of 2 jaar bedoelde ik.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

07-08-2022 om 11:48

En vriend is geweldig, hij zij direct na het bezoek van die stomme ex-date dat we zo 'n bel met camera aan gaan schaffen voor mij zodat ik zie wie er voor de deur staat en niet naar de voordeur hoef te gaan als er iemand voor de deur staat waar ik geen zin in heb. (Ik woon alleen en veiligheid is belangijk, je hoort vaak genoeg rare verhalen)

Goed idee Phoebe, met rare exen. Hier nog een link over camera-deurbellen, waar je rekening mee moet houden: https://www.rtlnieuws.nl/tech/bright-tips/artikel/4263396/zo-voorkom-je-dat-je-de-wet-overtreedt-met-je-videodeurbel

ik heb hoofdpijn, heb veel teveel bier op dus het is mijn eigen schuld

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

07-08-2022 om 17:07

Auwereel schreef op 07-08-2022 om 12:06:

Goed idee Phoebe, met rare exen. Hier nog een link over camera-deurbellen, waar je rekening mee moet houden: https://www.rtlnieuws.nl/tech/bright-tips/artikel/4263396/zo-voorkom-je-dat-je-de-wet-overtreedt-met-je-videodeurbel

Dat van die sticker wist ik niet, gelijk besteld, dank je wel!

iemand toevallig ervaring met uv-werende kleding? Lijkt me iets goeds maar ook erg warm ivm kunststof...

BrightEchidna89

BrightEchidna89

23-08-2022 om 11:08

Vorige nacht een leuk filmpje tegengekomen. In essentie kwam het hier op neer: 
Vrouwen zijn humeurig tijdens hun maandstonden als gevolg van hun hormonen, mannen worden geil als gevolg van hun hormonen. Waarom moeten we begrip tonen voor het ene terwijl we een afkeer hebben van het andere? 

Voor mij, een man die enorm kan genieten van vrouwelijke schoonheid en zich niet wenst te conformeren aan de hedendaagse moraal, was dit een heel leuke vraag. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

24-08-2022 om 17:06

Het gaat alweer na even mn hart gelucht te hebben maar grrrrr kom ik vanmiddag thuis (ik doe meer maar ik  regel ook de boodschappen voor kantoor, klein bedrijf), krijg ik net terwijl werktijd voor mij al klaar is berichtje van collega of ik wel verse appels koop want er klaagt een collega dat sommige appels meelballen zijn.. Nee ik zoek speciaal kutappels uit nou goed Heb me rotgerend vanmorgen terwijl het bloedheet is en ik kon het ff niet hebben.. Echt wat kunnen sommige mensen toch zeiken... (Ik heb ivm ongeluk met hersenletsel op mn 13e een aangepaste functie/wajongfunctie, ik werk ook halve dagen want chronisch vermoeid maar dit soort berichten geven mij het gevoel dat ik een soort boodschappenjuf ben en die collega koopt voortaan zn eigen appels maar... )

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.