Huiskamer
Auwereel
31-07-2022 om 14:41
Zwitserland is één van de weinige landen in Europa die ook vrij consequent detectielussen gebruiken, net zoals in Nederland, maar detectielussen liggen wel onder de grond en zelfs daar zijn ze behoorlijk kwetsbaar.
Vf_Watervrouw
02-08-2022 om 20:32
Brievenbuskadootje voor een 12jarige jongen: Donald Duck of Suske en Wiske of nog iets anders? Ideetjes zijn welkom.
Voor jongere broer heb ik tzt een DD (verjaart na de zomer pas) in mijn hoofd neig ik daardoor naar Suske en Wiske. 🤔
AggressiveReindeer87
02-08-2022 om 20:45
Heb er hier nog niet over gesproken maar ga ik toch doen want ik moet het kwijt. Ik ben een paar jaar terug bevriend geraakt met een vrouw die wat ouder is dan ik. (niet dat dat boeit, het is maar een getal)
Het ging het afgelopen jaar niet zo lekker met haar maar ze was aan de beterende hand, al moest ze onlangs nog wel een vrij heftige operatie. Dat is niet gegaan hoe het moest want ze is vorige week, onverwacht overleden. Ik ben er (na een paar dagen janken) wel redelijk rustig over maar ik kan het van de andere kant ook totaal niet bevatten. Ik heb getwijfeld of ik naar de uitvaart zou gaan maar ik ga toch. (Die is morgen, dan werk ik maar ik heb gevraagd of ik vandaag mocht werken ipv morgen en dat was geen probleem)
ZIe ik er tegen op, nee eigenlijk niet maar het gaat wel weer janken worden denk ik...
Tja afscheid nemen hoort bij het leven helaas maar ik vind het zo'n gek idee dat ik haar nooit meer zal zien en horen lachen

watertoren
02-08-2022 om 23:46
veel sterkte Phoebe! Waarom heb je eigenlijk getwijfeld of je naar de uitvaart zou gaan?
AggressiveReindeer87
03-08-2022 om 07:50
watertoren schreef op 02-08-2022 om 23:46:
veel sterkte Phoebe! Waarom heb je eigenlijk getwijfeld of je naar de uitvaart zou gaan?
Dank je!
Omdat ik eigenlijk moet werken op woensdag. (Totaal geen probleem om dat te regelen maar dan moest ik me wel kwetsbaar opstellen voor mijn gevoel
) en omdat ik de familie eigenlijk nauwelijks ken. En ik had ook een kaart gestuurd (want ik d8 ik ga niet) dus dan voelt het dubbel. (Beetje flauwekulredenen eigenlijk
) Maar goed ik ga toch, voor haar en voor mijzelf.
Auwereel
03-08-2022 om 08:49
Joh, Phoebe, geen probleem èn kaart èn naar de uitvaart te gaan, dat valt echt niemand op. Dus daarover hoef je niet te piekeren. Het is al verdrietig genoeg dat je vriendin is overleden.
Dolfje
03-08-2022 om 09:10
Precies!
Juist fijn als er belangstelling is wanneer er iemand overleden is.
AggressiveReindeer87
03-08-2022 om 16:16
Ik ben kapot, vooral en ook van al dat gejank maar zo blij dat ik er bij was! Het was prachtig en Surinaams dus heel anders dan bij ons. Verder te gesloopt om uitgebreid te reageren... (En achteraf ben ik blij dat ik ook een kaart heb gestuurd.. het is best wel onverwacht gegaan en ze waren erg verdrietig en dan is geen troost te veel...)
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.