Huiskamer
Auwereel
18-07-2022 om 09:09
Ik ben zo blij met de hoge bomen rond mijn huis, die houden de boel lekker koel. De buren zitten er regelmatig op te mopperen, die willen graag veel zon in huis, maar deze bomen zorgen echt wel voor een lagere temperatuur. Elke graad minder is meegenomen morgen!
Mijn huis warmt ook gelukkig maar langzaam op en vooral de begane grond blijft lang koel. Gelukkig staan mijn cavia's daar ook en niet buiten, wat ik van veel andere cavia-eigenaren hoor.
Vf_Watervrouw
18-07-2022 om 19:17
Vandaag op kantoor, morgen blijf ik thuis. De oplader van mijn telefoon ligt nu wel op het werk denk ik, dus dat wordt heel rustig morgen. 🤔
BrightEchidna89
21-07-2022 om 05:38
Auwereel schreef op 18-07-2022 om 09:09:
Ik ben zo blij met de hoge bomen rond mijn huis, die houden de boel lekker koel. De buren zitten er regelmatig op te mopperen, die willen graag veel zon in huis, maar deze bomen zorgen echt wel voor een lagere temperatuur. Elke graad minder is meegenomen morgen!
Mijn huis warmt ook gelukkig maar langzaam op en vooral de begane grond blijft lang koel. Gelukkig staan mijn cavia's daar ook en niet buiten, wat ik van veel andere cavia-eigenaren hoor.
Hier ook heel tevreden met de bomen in de omgeving, gelukkig geen mopperende buren. Percelen zijn hier acht are of meer en buurvrouw heeft zeker twintig bomen rond haar huis staan, kijk altijd op groen als ik op ons terras kom en hoop dat toekomstige bewoners ze niet kappen om er een grasveld van te maken.
Petekind van mijn partner is hier vandaag zijn vijfde en laatste dag en had gisterenavond een lastig momentje. We hadden stiefzoon bij mijn vrouw gelegd zodat ze beide eens goed konden slapen, maar bij het instoppen miste petekind zijn ouders. Iets later riep hij mij omdat hij de kamer plots eng vond, dus gordijn opengedaan en sprookje opgezet. Tegen 22u30 riep hij opnieuw omdat het echt niet ging om te slapen en of ik niet bij hem wou slapen. Dat gedaan, met als als gevolg dat ik wel al van vijf uur wakker ben, maar gelukkig heeft/is het mannetje rustig aan het slapen.
AggressiveReindeer87
21-07-2022 om 06:46
Valdemar schreef op 21-07-2022 om 05:38:
[..]
Hier ook heel tevreden met de bomen in de omgeving, gelukkig geen mopperende buren. Percelen zijn hier acht are of meer en buurvrouw heeft zeker twintig bomen rond haar huis staan, kijk altijd op groen als ik op ons terras kom en hoop dat toekomstige bewoners ze niet kappen om er een grasveld van te maken.
Petekind van mijn partner is hier vandaag zijn vijfde en laatste dag en had gisterenavond een lastig momentje. We hadden stiefzoon bij mijn vrouw gelegd zodat ze beide eens goed konden slapen, maar bij het instoppen miste petekind zijn ouders. Iets later riep hij mij omdat hij de kamer plots eng vond, dus gordijn opengedaan en sprookje opgezet. Tegen 22u30 riep hij opnieuw omdat het echt niet ging om te slapen en of ik niet bij hem wou slapen. Dat gedaan, met als als gevolg dat ik wel al van vijf uur wakker ben, maar gelukkig heeft/is het mannetje rustig aan het slapen.
![]()
Van dit soort berichten word ik blij, wat lief en zorgzaam van jou
Verder heb ik het eerder gezegd en heeft het totaal geen zin maar auwwauuwaauwww wat doet mn pols pijn, hele week al, en wat ben ik die tennisarm waar ik nou al maanden last van heb, zat
Ben wel erg blij dat ik ondanks dat ik dat eerst niet nodig vond toch naar vriend heb geluisterd en naar fysio ben gegaan! Vanmiddag weer...
Auwereel
21-07-2022 om 07:40
Phoebe1982 schreef op 21-07-2022 om 06:46:
[..]
Van dit soort berichten word ik blij, wat lief en zorgzaam van jou
![]()
Verder heb ik het eerder gezegd en heeft het totaal geen zin maar auwwauuwaauwww wat doet mn pols pijn, hele week al, en wat ben ik die tennisarm waar ik nou al maanden last van heb, zat
![]()
Ben wel erg blij dat ik ondanks dat ik dat eerst niet nodig vond toch naar vriend heb geluisterd en naar fysio ben gegaan! Vanmiddag weer...
Auw Phoebe, ik hoop dat fysio je snel van de klachten kan afhelpen!
AggressiveReindeer87
21-07-2022 om 08:11
Auwereel schreef op 21-07-2022 om 07:40:
[..]
Auw Phoebe, ik hoop dat fysio je snel van de klachten kan afhelpen!
🙏🙏🙏 heb ipv die smeerpijnstiller (ben even kwijt hoe het heet) brufen genomen (en paracetamol) en dat helpt goed... erg fijn, even geen pijn. Rijmt ook nog 😁... (maar ik wil daar niet te veel van nemen..)
wild-flower
23-07-2022 om 16:38
Ik wil even zeuren dat ik helemaal geen zin heb in een volgende epidemie .
" De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) overlegt vandaag over de uitbraak van het apenpokkenvirus. Mogelijk wordt de verspreiding van het virus
daarbij uitgeroepen tot een internationaal gevaar voor de volksgezondheid. Dat is het hoogste waarschuwingsniveau van de WHO. "
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/artikel/5322368/who-overleg-apenpokken-niveau-waarschuwing-uitbraak
AggressiveReindeer87
25-07-2022 om 07:02
En ik wil even zeuren over dat het maandag is, lange tijd niet gewerkt op maandag maar sinds een tijdje weer wel (ipv vrijdag). Vandaag is het dus weer zo ver, ik heb dit zelden maar half Nederland is op vakantie (Heb zelf al in juni een week gehad en eind augustus 2 weken) en oww wat heb ik ontzettend geen zin zeg.... Ben op tijd gaan slapen maar ik zou zo graag nog even een uurtje
Bleeeeeeeeeggggg..........
Dolfje
25-07-2022 om 07:14
Ik heb ook heel lang niet vast op maandag gewerkt en nu alweer een dik jaar of zo weer wel en ik mis mijn vrije dag ook wel. Maar goed ik ben om 2 uur weer klaar 
Auwereel
25-07-2022 om 08:01
Ik moet nog vervelend werk doen de laatste week voor mijn vakantie. Werk wordt beter als ik kritiek goed verwerk, maar daarvoor moet ik eerst kritiek incasseren en daar heb ik vannacht wel even wakker van gelegen.
Het was sowieso een lastige nacht, te warm met het dek over, te koud zonder.
AggressiveReindeer87
25-07-2022 om 08:13
Dolfje schreef op 25-07-2022 om 07:14:
Ik heb ook heel lang niet vast op maandag gewerkt en nu alweer een dik jaar of zo weer wel en ik mis mijn vrije dag ook wel. Maar goed ik ben om 2 uur weer klaar
Ik nog eerder 😃, en heerlijk rustig in de trein. Best lekker zonder kakelende scholieren. (En over 5 weken heb ik 2 weken vakantie..! Zin in, vooral Griekenland)
Auwereel, ik had het ook warm maar idd helemaal zonder iets slapen is ook niet fijn. He vervelend, en idd met de meeste kritiek kun je wel wat maar het is nooit leuk. Sterkte ermee!
Auwereel
25-07-2022 om 13:56
De mail die ik bij de kritische opmerkingen had gehad was veel vervelender dan de kritische opmerkingen zelf, daar kan ik best mee leven, want het blijkt dat het één en ander niet goed begrepen is en ik weet precies welk deel informatie mist, dus dat gaat vast goedkomen. Jammer dat ik dat niet eerder doorhad.
MidasWolf
31-07-2022 om 13:22
Bij deze wegwerkzaamheden hebben alle aangrenzende huizen een eigen verkeerslicht 🚦
Zul je zien dat die van de buren altijd net wat sneller op groen springt als de jouwe. 
Auwereel
31-07-2022 om 14:36
MidasWolf schreef op 31-07-2022 om 13:22:
Bij deze wegwerkzaamheden hebben alle aangrenzende huizen een eigen verkeerslicht 🚦
Zul je zien dat die van de buren altijd net wat sneller op groen springt als de jouwe.
Met ook iedereen z'n eigen drukknop?
MidasWolf
31-07-2022 om 14:38
Auwereel schreef op 31-07-2022 om 14:36:
[..]
Met ook iedereen z'n eigen drukknop?
Hahaha 😆 geen idee hoe ze dat geregeld hebben. Dit is overigens in Zwitserland.
Dat zou nog best kunnen want iets anders zou ik niet zo snel kunnen bedenken.
Of verleg bare detectie lussen, die voelen dat er verkeer op staat.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.