Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

18-05-2022 om 13:02

Met mij gaat het lekker, zit in de trein want gewerkt vanmorgen. (Niet meer thuis, ik ga weer naar kantoor)
Vanaf volgende week heb ik andere werkdagen; ik had gevraagd of ik vrijdag voortaan vrij kan ipv maandag. (Gelijk lang weekend dus volgende week met Hemelvaart )

Ben gesloopt en het is best warm dus ik ben niet van plan om veel te doen vanmiddag 
Ik word echt blij van dit weer!

Jammer dat het nu weer regent, wel goed voor de natuur natuurlijk maar minder fijn als je zo als ik dadelijk op de fiets naar het werk moet.

Gisteravond hebben we tegen 22:00 nog een wandeling gemaakt door het park, was een lekkere temperatuur toen en we waren zeker niet de enigen.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

19-05-2022 om 08:17

Dolfje schreef op 19-05-2022 om 07:41:

Jammer dat het nu weer regent, wel goed voor de natuur natuurlijk maar minder fijn als je zo als ik dadelijk op de fiets naar het werk moet.

Gisteravond hebben we tegen 22:00 nog een wandeling gemaakt door het park, was een lekkere temperatuur toen en we waren zeker niet de enigen.

Oww regent het al bij jou Dolf, hier nog niet alhoewel ik wel kleine spetters zie op de ramen. En idd niet fijn als je er door heen moet maar idd wel goed voor de natuur. (En ook lekker als het een beetje afkoelt want het is behoorlijk benauwd...)

Nou de regen van vanmorgen stelde uiteindelijk niet zoveel voor en daarna was het extra benauwd. Vanaf 13:30 ongeveer af en aan regen met onweer en stortbuien. Nu schijnt alweer 1,5 uur de zon. 

Collega meldde dat het vanmiddag code geel zou worden voor onweer. Ander deel van het land zelfs code oranje geloof ik. Het werd inderdaad even heel erg donker en een beetje nat. Mijn treintraject ging nog vrij goed gelukkig.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

19-05-2022 om 22:11

Hier is het even flink tekeer gegaan, fijn voor de plantjes en het benauwde is weg. Het is heerlijk nu, lekker even de ramen tegen elkaar open gezet toen ik thuis kwam. 

Morgen voorlopig de laatste vrijdag dat ik werk  . (Moet maandag wel weer maar volgende week is een kort weekje ivm hemelvaart)

Toen ik nog vier dagen per week werkte, was ik ook altijd de vrijdag vrij. Vond het heerlijk. Eerst even het huis door, boodschappen doen en dan een lang weekend.
Vandaag was het lekker weer. We zijn alleen even wezen fietsen en verder helaas binnen. Zoontje is ziek en die wilde vooral verder niks doen.

Ik heb vanmorgen eerst gesport , vanmiddag naar familielid die komende week jarig is gegaan. Daarna buiten en binnen zitten lezen.
Nu zijn we tv aan het kijken maar misschien gaan we nog wel even een blokje om zo.

Vroeger fietste ik heel veel, maar sinds de overgang ben ik een stuk stijver en tijdens de Coronacrisis heb ik het wandelen ontdekt, dus nu wandel ik veel en fiets ik meer als transportmiddel. Maar vandaag weer eens gefietst op mijn sportfiets, het was er heel geschikt weer voor, per slot van rekening. Ik moest na 15 km al even uitrusten vanwege verstijven van de spieren en voel nu vanalles na 25 km. En dat terwijl ik vroeger met gemak 60 km fietste. Daarentegen loop ik nu met gemak 10-15 km terwijl ik vroeger na 5 dacht, waar is mijn fiets. Je krijgt de conditie die je traint.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

23-05-2022 om 06:56

VLV ik was tot nu toe altijd op maandag vrij dus een lang weekend had ik sowieso wel maar vrijdag is voor mijn gevoel wel fijner... Kan ik sinds tijden weer naar de markt bijvoorbeeld. (Die is ook op zaterdag  maar dan ga ik nooit eigenlijk...)
Auwereel: ik wandelde al jaren voor de Corona, ik heb een hekel aan de sportschool en sinds ik jaren geleden wandelen ontdekte ben ik dat lekker gaan doen.

VLV beterschap voor je zoontje! Is lang geleden maar goed ik ga dus zo naar kantoor.
(En dan ben ik morgen lekker vrij)
Goedemorgen! Ik heb lekker geslapen, mijn vaatwasser is sinds gister wel weer kapot, meeeeeeehhh. (zelfde als de vorige x, simpel truukje maar mij lukt dat dus niet.. meeehhh... Nou ja er zijn ergere dingen...)

Jammer van die afwasmachine, zo ergerlijk ook als apparaten niet werken zoals het hoort.

Raar geslapen vannacht, veel wakker en vreemde dromen. Nu ben ik nog moe.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

23-05-2022 om 12:11

Auwereel schreef op 23-05-2022 om 07:50:

Jammer van die afwasmachine, zo ergerlijk ook als apparaten niet werken zoals het hoort.

Raar geslapen vannacht, veel wakker en vreemde dromen. Nu ben ik nog moe.

Ja idd. Vriend zou er nog naar kijken maar eind vd week pas. En niet wetende of hij het op kan lossen heb ik vanmorgen de monteur gebeld, komt vanmiddag al 🙃

Ik ben zo ontzettend moe, kreeg vanmiddag ook hoofdpijn maar dat is gelukkig weg. Lig al sinds 19:00 in bed beetje te dommelen met de tv aan. Morgen een drukke dag met twee diensten een activiteit en een overleg ook nog ergens.
Woensdagavond naar het theater en donderdag naar een klein festival . Hopelijk morgen weer wat minder moe.

Vervelend, Dolfje. Ik hoop dat je dag een beetje soepel voorbij gaat vandaag.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

24-05-2022 om 12:36

Grrrrrrrr ik ben boos. (Zie ergenis-topic, geen zin om het nog een x op te schrijven  )

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.