Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

Ik hoop dat je genoten hebt van de Matthäus-Passion!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

10-04-2022 om 19:57

Auwereel schreef op 10-04-2022 om 18:33:

Ik hoop dat je genoten hebt van de Matthäus-Passion!

Enorm, zo fijn dat het weer kon na 2 jaar. Het was fantastisch!

Vld: ik waardeer dat ongecompliceerde nu al enorm. Sterker nog, ik wilde niet voor minder gaan. Ik heb echt geen zin meer in moeilijke mannen. Die trouwen maar met elkaar 

Phoebe1982 schreef op 10-04-2022 om 07:46:

Hier gaat het wel lekker, ook met mn nieuwe vriend.

En dan klik ik een pagina verder, lees de OP en denk heeeel eventjes dat je al bent gaan samenwonen   

Ik had een beetje een te kort nachtje blijkbaar...😁

En dat was het weekend alweer, moest gisteren werken en ging ook nog uit eten dus alleen vandaag een dagje niks. Zijn vanmiddag wel gaan wandelen maar verder heb ik niks gedaan.

Ik kijk altijd even op de weerapp welke jas ik het beste aan kan doen, want met "naar buiten kijken" zit je soms erg mis. Nu is het 9 graden buiten, gevoelstemperatuur 7 graden, maximum wordt 22. Nu daar een goede jas bij vinden! Eén die ik gemakkelijk weg kan stoppen!

ik dacht gewoon kou gevat te hebben met geen sjaal om. Positieve uitslag covidtest 
Rustige Paasdagen worden dat

Ah vervelend Watervrouw, ik ben zelf ook niet helemaal lekker sinds gisteren maar de test was negatief. Wij hebben plannen op zondag en maandag met de beide ouders, zal van te voren nog maar eens testen als ik dan nog klachten heb.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

15-04-2022 om 10:17

Poef.

Ga er een topic voor aanmaken.

Phoebe1982 schreef op 10-04-2022 om 19:57:

[..]

Enorm, zo fijn dat het weer kon na 2 jaar. Het was fantastisch!

Vld: ik waardeer dat ongecompliceerde nu al enorm. Sterker nog, ik wilde niet voor minder gaan. Ik heb echt geen zin meer in moeilijke mannen. Die trouwen maar met elkaar

Phoebe, wat fijn dat love weer in the air is . Gun jou van harte een hele lieve man. Jij hebt idd je portie wel gehad.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

17-04-2022 om 08:55

Vf_Watervrouw schreef op 10-04-2022 om 22:30:

[..]

En dan klik ik een pagina verder, lees de OP en denk heeeel eventjes dat je al bent gaan samenwonen

Ik had een beetje een te kort nachtje blijkbaar...😁

Jeeej 40 dagentijd is klaar! Zalig pasen! 🐥

Aberlady wat lief, dank je! ☺

Fijne Pasen.
Ik heb al een rondje gewandeld en net bij Ah verse broodjes gehaald.
Vanmiddag hebben we een high tea gepland met schoonfamilie maar nu is man ook wat verkouden en keelpijn dus gaat dadelijk ook maar testen. Ik krijg er dus echt een punthoofd van. Ik test negatief maar ja dat zegt volgens mij ook niet altijd alles.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

17-04-2022 om 11:51

Hier al een ochtendje eerste hulp achter de rug... 
Vriend is gister met de fiets gevallen en had erg last van zn arm. Gelukkig niks aan de hand, er is een foto gemaakt.
Wel erg snel geholpen 😊, goed geregeld daar..

Gelukkig niks aan de hand!

Phoebe: voor je vriend: sterkte met opknappen!

En gezegende/zalige/vrolijke/gezellige 2e paasdag morgen. Je mag doorhalen wat je niet van toepassing vindt, of alles gebruiken als alle wensen toepasselijk zijn!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

18-04-2022 om 07:45

Haha Auwereel 

Ja idd, al heeft hij nog veel pijn en kan hij de arm nauwelijks  gebruiken...
(En ik heb last van een muisarm/rsi in pols. Ging beter maar ik heb er veel te veel mee gedaan en nu heb ik weer last   
Lekker stel zijn we... )

Goedemorgen! Fijne 2e paasdag! Ik ga een beetje uitrusten na het paasfestijn van gister...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.