Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

28-03-2022 om 08:32

Ik ben ff met de GGD in conclaaf of ik weer uit isolatie mag... Bijna geen klachten meer maar toch twijfel ik...

Gister iets verkeerd gegeten, maar mijn maag heeft zich inmiddels hersteld. Morgen maar eens wat van de dingen doen die ik vandaag van plan was..
Maar nu nog niet 😁
Ik kijk Het jaar van Fortuyn

Gelukkig voel je je nu beter!
Wij hebben die serie gisteren afgekeken.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

03-04-2022 om 08:29

Meuh ik heb de hele week al pijn in pols, muis-pols volgens vriend...
Verder ben ik weer beter, ik had gister een feessie dus vandaag maar ff een beetje chillen ☺

Was wel leuk, feessie was in A'dam, in de buurt van mn roots, zijn we even langs gereden. (En ook naar de ijssalon waar ik in mn jeugd altijd kwam  )

Gezellig Phoebe.
Wij zijn laatst ook in een andere stad naar mijn roots ( en die van mijn ouders) geweest. Ik werd er best een beetje emotioneel van. Heb dat de laatste tijd wel vaker. Zal de leeftijd wel zijn..

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

03-04-2022 om 10:01

Dolfje schreef op 03-04-2022 om 09:26:

Gezellig Phoebe.
Wij zijn laatst ook in een andere stad naar mijn roots ( en die van mijn ouders) geweest. Ik werd er best een beetje emotioneel van. Heb dat de laatste tijd wel vaker. Zal de leeftijd wel zijn..

Ik ook wel hoor...

Vanmorgen was het behoorlijk zonnig en zijn we gaan fietsen en een wandeling door een ander park. Op de terugweg een blik soep en een broodje gekocht voor de lunch thuis.
Net met moeder aan de telefoon gezeten, er is daar dus altijd wat hé. Nu weer iets met de stroom. Ze wordt er moedeloos van en ik ook. Ik kan er ook niks aan doen. Ga er van de week weer eens heen.

Vandaag een verdrietige dag gehad. Vrijdag bleken zowel één van de cavia's van mijn dochter ziek, als ook één van mij. De cavia van mijn dochter heeft het niet overleefd en de mijne is nog steeds ziek, die moet ik dwangvoeren...

hé bah wat rot Auwereel.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

03-04-2022 om 20:44

Auwereel schreef op 03-04-2022 om 20:09:

Vandaag een verdrietige dag gehad. Vrijdag bleken zowel één van de cavia's van mijn dochter ziek, als ook één van mij. De cavia van mijn dochter heeft het niet overleefd en de mijne is nog steeds ziek, die moet ik dwangvoeren...

He dat is echt niet leuk, als je diertjes niet ok zijn. Ik hoop dat het goed komt met het andere diertje.

Rommelig maar leuk dagje gehad. Vriend is heel handig, genoeg te doen in mijn huis en we hebben wat geklust in huis. Nou ja hij vooral, ik ben niet handig en kan met mn ene hand weinig want die heeft rust nodig want muis-pols.. (auww 😭)

Eind vd middag nog wat gedronken met nichtje, ze wilde oefenen om in haar eentje met de bus te gaan. 

Al met al een druk maar leuk weekend gehad!

Auwereel schreef op 03-04-2022 om 20:09:

Bah wat naar, veel sterkte gewenst.
Hopen dat de andere cavia er goed uit komt.

Ah, wat verdrietig, Auwereel! Veel sterkte

Inmiddels logeert mijn cavia bij een cavia-liefhebber die  gepensioneerd is en meer tijd heeft om dwangvoeding erin te stoppen. Ik kan veel thuiswerken, maar moet ook verschillende hele dagen op mijn werk zijn en om haar dan mee te nemen, dat is zo'n stress voor haar èn mij, want ik kom niet aan werken toe. 
Maar ook bij de cavia-liefhebber knapt ze niet op. Voor vrijdag is er een afspraak met een deskundige dierenarts, die eerder geen tijd had.

grrr moeder belde net alvast af voor morgen vanwege snotverkouden. Wel negatieve thuistest maar goed liever geen risico.
Moet nu dus zelf wat voor het eten verzinnen zonder keuken dus.

Dolfje schreef op 06-04-2022 om 22:06:

grrr moeder belde net alvast af voor morgen vanwege snotverkouden. Wel negatieve thuistest maar goed liever geen risico.
Moet nu dus zelf wat voor het eten verzinnen zonder keuken dus.

thuis bezorgd.nl 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.