Huiskamer
AggressiveReindeer87
23-03-2022 om 11:45
Dolfje schreef op 23-03-2022 om 10:47:
Beterschap Phoebe! Balen inderdaad met dit lekkere weer.
thnx Dolf! Nou ja dan maar op mn balkonnetje van het mooie weer genieten. Vriendje was negatief, ik hoop bijna dat dat niet zo blijft want dan kunnen we samen in quarantaine
. (Zei hij al, als ik ook positief test dan kom ik je ophalen
)
Net terug van PCR, het zal me verbazen als het negatief is maar zal wel niet. Nou ja dan maar even een paar dagen boeken lezen en series kijken, het is even niet anders.... (Wel goed excuus om te kappen met vasten
)
Tuinfluiter
23-03-2022 om 12:47
Phoebe1982 schreef op 23-03-2022 om 11:45:
[..]
thnx Dolf! Nou ja dan maar op mn balkonnetje van het mooie weer genieten. Vriendje was negatief, ik hoop bijna dat dat niet zo blijft want dan kunnen we samen in quarantaine
. (Zei hij al, als ik ook positief test dan kom ik je ophalen
)
Net terug van PCR, het zal me verbazen als het negatief is maar zal wel niet. Nou ja dan maar even een paar dagen boeken lezen en series kijken, het is even niet anders.... (Wel goed excuus om te kappen met vasten
)
Je moet nu in elk geval niet te streng zijn voor jezelf gelukkig heb je een balkonnetje. Ik wist dat de maatregelen vandaag afgeschaft waren maar had niet door dat de quarantaine daar ook onder viel.
AggressiveReindeer87
23-03-2022 om 13:04
Tuinfluiter schreef op 23-03-2022 om 12:47:
[..]
Je moet nu in elk geval niet te streng zijn voor jezelf gelukkig heb je een balkonnetje. Ik wist dat de maatregelen vandaag afgeschaft waren maar had niet door dat de quarantaine daar ook onder viel.
Ja volgens mij wel maar ik doe het wel want ik wil niemand ziek maken,en het is toch een soort griep wat je hebt en paracetamol slikken en door, dat schiet niet op i.m.o, dan blijf ik kwakkelen. Dat schiet niet op dus ik houd me maar even een paar dagen rustig...
Nee idd, goed idee
Vf_Watervrouw
23-03-2022 om 20:42
Te streng zijn is sowieso nooit goed.
Op zich fijn om zonder mondkapje te reizen, maar verboden is ie niet, dus wellicht ga ik hem/het toch nog dragen tijdens de spits.
Twee korte nachten dus net nogal lopen dwalen in een vreemde omgeving. Mijn bestemming bleek toch wel erg dicht bij de bushalte. Weet ik dat ook weer
Ik ben in Londen 
AggressiveReindeer87
23-03-2022 om 23:07
Cool Watervrouw, veel plezier!
Ik heb de pcr uitslag binnen, positief 
Dolfje
24-03-2022 om 08:29
Beterschap Phoebe.
Ik was vroeg op en heb al een ommetje gemaakt. Vandaag halve dag werken en vanmiddag hopelijk lekker even buiten zitten lezen.
AggressiveReindeer87
24-03-2022 om 08:30
Auwereel schreef op 24-03-2022 om 07:53:
Ik hoop dat je het Covid-virus weer snel weet af te voeren, Phoebe.
💐
Haha dat hoop ik ook...
Dank Dolf!
Ik hoop vooral dat ik minstens tot zondag thuis blijven een beetje volhoud... (Vd andere kant ik voel me best wel grieperig dus zo erg is het ook niet om mij even rustig te houden)
Gelukkig heb ik lieve mensen in mijn omgeving, mijn vader heeft al aangeboden om wat boodschappen te doen
Gelukkig schijnt de zon!
Fijne dag allen!
Vf_Watervrouw
24-03-2022 om 10:41
Mijn rug is niet blij met het hotelbed. Ga voor mijn volgende reis bedrecensies checken. Nog 1 nachtje hier en dan zien of het andere hotel betere bedden heeft.
Dadelijk eerst naar Hyde Park en vanavond Genesis

AggressiveReindeer87
24-03-2022 om 12:12
Dank Peen!
Wf: veel plezier!!!
Heb nu toch tijd voor series, weer last van een geval 'iedereenvindthetgeweldigmaarikniet'; ik probeer Game of Throne.. ik weet het niet, vind er weinig aan tot nu toe, net als The soprano' s. (Ik ga echt geen heel seizoen kijken als ik er niet snel iets aan vindt)
Dolfje
24-03-2022 om 15:38
Veel plezier Watervrouw!
Phoebe zo kijken man en zowat al mijn vrienden formule 1. Dat boeit mij ook niet dus ik kijk het niet. Niet iedereen hoeft hetzelfde leuk te vinden.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.