Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

20-03-2022 om 10:46

Het was vrijdag het lekkerste qua temperatuur. Nu schijnt de zon ook, maar omdat ik last van mijn knie heb, kan ik niet een rondje lopen. 

In plaats van vasten: Een fb-vriend is 40 dagen Facebookloos. Ik probeer 40 dingen te ontrommelen. (Of eigenlijk mag 2-3x 40 ook wel  ) gaat heel redelijk 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

20-03-2022 om 19:30

Vf_Watervrouw schreef op 20-03-2022 om 13:25:

In plaats van vasten: Een fb-vriend is 40 dagen Facebookloos. Ik probeer 40 dingen te ontrommelen. (Of eigenlijk mag 2-3x 40 ook wel ) gaat heel redelijk

Dat kan ook een vorm van vasten zijn. De vaste regels zijn eruit sinds de jaren 60 en we doen het nu hoe we willen. Ik snoep niet, fb heb ik niet meer maar insta wel en dat doe ik 40 dagen dus niet, net als snoepen.(en geen forum dus)

BrightEchidna89

BrightEchidna89

21-03-2022 om 09:10

Dit weekend bericht gekregen dat mijn grootmoeder overleden is. Heb al een tijd geen contact meer met mijn eigen moeder, maar nu toch toegezegd om naar de begrafenis te gaan. Zit nu dus compleet in tweestrijd, enerzijds wil ik zoveel als  mogelijk helpen en anderzijds wil ik geen contact meer met mijn eigen moeder. 
Sorry, moest het even kwijt en wou er geen topic over openen. 

Sterkte Valdemar, klinkt als geen fijne situatie. Hopelijk zijn er nog andere familieleden waar je je op kan richten dan of die als buffer kunnen dienen. 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

22-03-2022 om 08:25

Nog een nachtje over geslapen en besloten om toch niet te gaan. Vrees dat mijn moeder het als een mogelijkheid zal zien om de band weer aan te halen en heb geen zin in haar manipulatief gedrag.
Daarnaast heb ik al veertien jaar geen contact meer met die zijde van de familie, dus ik zou enkel gaan uit een soort van plichtgevoel.

Hoop dat iedereen hier wat kan genieten van het voorspelde weer de komende dagen. 

Verwondering van de dag: pietje zit in een zaal en meldt op Facebook dat hij uitkijkt naar een optreden van een oude artiest. Waarom waarom waarom vindt Jantje het dan nodig te melden dat ouderdom met muzikale gebreken komt en Jantje dus Expres Niet gaat?

Ik ga gewoon weer naar die artiest 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-03-2022 om 22:15

Ik onderbreek de 40dagen/vastentijd even want  ik heb denk ik Corona. Ik kreeg eind vd middag ineens koppijn en beetje hoesterig en droge keel. 2 zelftesten gedaan, allebei positief  
Morgen maar even officiële test doen... (en als die ook positief is dan kan die 40 dagen tijd de boom in hoor...)

Valdemar: Wat vervelend! Ik snap je beslissing! Sterkte! 

Ik ga proberen te slapen,  hoop dat ik niet al te beroerd wakker word...

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-03-2022 om 22:16

Valdemar schreef op 21-03-2022 om 09:10:

Dit weekend bericht gekregen dat mijn grootmoeder overleden is. Heb al een tijd geen contact meer met mijn eigen moeder, maar nu toch toegezegd om naar de begrafenis te gaan. Zit nu dus compleet in tweestrijd, enerzijds wil ik zoveel als mogelijk helpen en anderzijds wil ik geen contact meer met mijn eigen moeder.
Sorry, moest het even kwijt en wou er geen topic over openen.

Nog even een 

Sterkte Phoebe, je bent de zoveelste waarvan ik het hoor. Het is echt nog niet weg. Gelukkig zijn de meeste er niet erg ziek van.

Ik hoop dat dat ook voor jou geldt!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-03-2022 om 22:36

Auwereel schreef op 22-03-2022 om 22:22:

Sterkte Phoebe, je bent de zoveelste waarvan ik het hoor. Het is echt nog niet weg. Gelukkig zijn de meeste er niet erg ziek van.

Ik hoop dat dat ook voor jou geldt!

Dank je. Ik ben niet erg bang daarvoor hoor dat ik erg ziek word. Ik schrok wel ff toen ik de test zag maar het is inmiddels weer geland. Eerst maar even een pcr...

Sommige zangers in mijn koor zijn niet meer besmettelijk, maar hun stem is nog niet op orde. Kunnen niet meer hoog zingen, of hun stem valt opeens weg, dus ik hoop ook dat je dat bespaard blijft.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

23-03-2022 om 09:10

Dat hoop ik ook maar dat zien we dan wel weer... eerst maar even uitrusten en uitzieken...

Phoebe1982 schreef op 23-03-2022 om 09:10:

Dat hoop ik ook maar dat zien we dan wel weer... eerst maar even uitrusten en uitzieken...

Sterkt Phoebe de meeste mensen in mijn omgeving worden niet meer erg ziek maar je moet wel in isolatie en dat lijkt mij als je alleen woont knap zwaar

In de geest van dit topic. Ik ben regelmatig bij thuiskomst boodschappen kwijt die ik toch echt in mijn kar heb gedaan. Ik hoop maar dat de andere klant het op tijd door heeft.

Deze post had ik eigenlijk in het blooper topic willen zetten.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

23-03-2022 om 09:54

Dank Tuinfluiter, sinds vandaag is quarantaine niet meer verplicht maar het wordt wel aangeraden, en ik doe het ook uiteraard.
Nog even de pcr afwachten maar die zal wel positief zijn.
Ja ik heb er weinig zin in maar het is wat het is...

Herkenbaar wat betreft de boodschappen... of ze staan op een hele onlogische plek.. dat heb ik wel eens...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.