Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

Ja het is een gek kleurtje buiten.

Het moet trouwens Saharastof wezen, "zand" is grotere deeltjes dan die door de lucht zo ver verplaatst kunnen worden.

Wordt weer ramen lappen van de week en auto wassen. Volgens mij komt het morgen na de regenbuien toch?

Het hangt nu in de lucht, als het gaat regenen komt het naar beneden, op auto, ramen en waar verder een laagje zand op af te zetten is 

Afgelopen week kon ik niet naar mijn zangkoor, druk werk zat in de weg, ik was zo moe, dat ik heb afgezegd. Ik dacht nog eerst, kom op, van zingen krijg je energie, maar ik zag er zo tegenop in me te moeten haasten, dat ik er toch van heb afgezien.
Nu melden er diverse koorleden dat ze Covid dan wel griep hebben.
Zo te zien heb ik nog iets anders gemist dan een avond zingen!

Nou goede keus dus. Misschien had je anders ook één van de twee te pakken. 
Ik lig al in bed. Afgelopen twee nachten slecht geslapen. Heel onrustig en 2x om 4.45 uur wakker. Misschien toch last gehad van de volle maan. 

Slaap lekker VivaLaVida!

Dank je! Ik zit nog even op mijn telefoon. Vind het heerlijk om alleen al in bed te leggen en niks te moeten. 
Maar het licht gaat vroeg uit vandaag. Voor jou nog een fijne avond. 

Ik was net een rondje lopen maar wat is het fris zeg.
Gisteren vond ik het ondanks de zon ook maar koud. Het wordt echt tijd voor zachter weer.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

20-03-2022 om 09:17

oh, ik heb gisteren lekker buiten gezeten in het zonnetje. De dag er voor zelfs in hemdje en korte broek . 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

20-03-2022 om 09:19

Auwereel schreef op 16-03-2022 om 17:20:

Geheimzinnige sfeer buiten, zo te zien hebben we inderdaad last van Saharazand, want dit is geen gewone grijze bewolking, een beetje rossig.

Late reactie (Ik ben katholiek en doe mee met de 40 dagentijd, geen forum dus behalve op zondag want dan vasten wij niet) maar mijn dakramen zijn helemaal smerig. (Ik ben niet goed in ramen lappen maar mijn schoonmaakmevrouw komt morgen)
Van de andere kant is het ook een leuk idee dat er een beetje afrika in Nederland is 

Ik bedacht me overigens dat het morgen officieel lente is!! 

Friezinnetje schreef op 20-03-2022 om 09:17:

oh, ik heb gisteren lekker buiten gezeten in het zonnetje. De dag er voor zelfs in hemdje en korte broek .

In Nederland??

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

20-03-2022 om 09:44

Dolfje schreef op 20-03-2022 om 09:40:

[..]

In Nederland??

ja, Friesland, dus in het noorden! Tegen huis aan, uit de wind in de zon. Lekker verkleurd, heerlijk gezeten

Friezinnetje schreef op 20-03-2022 om 09:44:

[..]

ja, Friesland, dus in het noorden! Tegen huis aan, uit de wind in de zon. Lekker verkleurd, heerlijk gezeten

Vrijdag was ik in de middag aan het werk dus niet veel buien geweest maar toen was het wel minder koud dan nu. Het is nu ook helemaal niet zonnig hier helaas.

We gaan dadelijk als we gedouched hebben wel even wandelen. Moet plastic wegbrengen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.