Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-02-2022 om 06:47

Dank dames! Al word ik wel uit mn comfortzone gehaald (lastig soms) maar dat overleef ik wel. Hij is gister nog even langs geweest voor een kop thee. (We wonen vlakbij elkaar)
Ik ben dat niet gewend, een man die echt tijd voor me maakt. Ik ben eigenlijk ingewikkelde gecompliceerde wat afstandelijke mannen gewend. (Die mij, achteraf gezien, waarschijnlijk niet erg leuk vonden...)

Goedemorgen!

BrightEchidna89

BrightEchidna89

23-02-2022 om 00:07

Weet niet waar ik het precies moest doen, maar eigenlijk wou ik Niet-rechts nog eens bedanken om de Keuringsdienst voor waarde onder mijn aandacht te brengen.
Wat een leuk programma.
Ik ben zelf twintig jaar bakker geweest en tevens ook de kok thuis en het is echt prettig om de vakmannen bezig te zien. Een van de redenen dat ik stopte bij mijn vorig werk was ook omdat mijn werkgever meer neigde naar industriële oplossingen (aankopen van afbak, poeders, alles zo snel mogelijk,...) terwijl ik net hou van de ambachtelijke manier van werken; dus het is fijn om te zien dat er nog zulke mensen bestaan. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

23-02-2022 om 07:20

Valdemar schreef op 23-02-2022 om 00:07:

Weet niet waar ik het precies moest doen, maar eigenlijk wou ik Niet-rechts nog eens bedanken om de Keuringsdienst voor waarde onder mijn aandacht te brengen.
Wat een leuk programma.
Ik ben zelf twintig jaar bakker geweest en tevens ook de kok thuis en het is echt prettig om de vakmannen bezig te zien. Een van de redenen dat ik stopte bij mijn vorig werk was ook omdat mijn werkgever meer neigde naar industriële oplossingen (aankopen van afbak, poeders, alles zo snel mogelijk,...) terwijl ik net hou van de ambachtelijke manier van werken; dus het is fijn om te zien dat er nog zulke mensen bestaan.

Wat leuk, ik word helemaal vrolijk van jouw berichtje haha. (Al weet ik niet of ze hier ook komt. Je kunt haar misschien ook een pb sturen?)

Goedemorgen! Thuiswerkdag vandaag, maar een paar uur ivm compensatie 😎

Mijn hoofdpijn is gisterenmiddag na een uurtje op de bank gelukkig gezakt want schoonouders kwamen eten.
Net al gewandeld en ga zo koken. Moet vandaag eerder naar mijn werk vanwege een training. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

23-02-2022 om 12:49

Fijn Dolf, werk ze alvast.Ik ben nog niet buiten geweest, ga ik zo wel doen!

De Corona-besmettingen komen steeds dichterbij. Een collega waarmee ik eergisteren een aardig tijdje mee rond de tafel heb gezeten, liet gisteren weten dat-ie een positieve zelftest heeft. Nu voel ik mezelf ook alles behalve jofel, maar dat kan ook komen doordat ik vannacht bijzonder slecht heb geslapen. Of ik een positieve nog negatieve zelftest heb zometeen, thuisblijven lijkt me niet onverstandig.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

24-02-2022 om 08:01

Auwereel schreef op 24-02-2022 om 07:53:

De Corona-besmettingen komen steeds dichterbij. Een collega waarmee ik eergisteren een aardig tijdje mee rond de tafel heb gezeten, liet gisteren weten dat-ie een positieve zelftest heeft. Nu voel ik mezelf ook alles behalve jofel, maar dat kan ook komen doordat ik vannacht bijzonder slecht heb geslapen. Of ik een positieve nog negatieve zelftest heb zometeen, thuisblijven lijkt me niet onverstandig.

Dat merk ik ook, dat het steeds meer dichtbij komt. Gelukkig ken ik niemand die ernstig ziek is. (Ja 1 iemand had ik van gehoord maar die ken ik verder niet)
Ik zou idd wel even een testje doen...duimen dat ie negatief is Auwereel!

Goedemorgen!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

24-02-2022 om 13:54

Alice is weer teruggetransfordingest in good old Phoebs  
En ik zal nu echt kappen met av. veranderen 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

24-02-2022 om 13:55

Ik moet echt enorm p*ssen... 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

24-02-2022 om 13:58

Phoebe1982 schreef op 24-02-2022 om 13:54:

Alice is weer teruggetransfordingest in good old Phoebs
En ik zal nu echt kappen met av. veranderen

Ander plaatje, nieuwe haarkleur, nieuwe naam..... ik raak hiervan de kluts kwijt hoor 🤣

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

24-02-2022 om 14:50

Peen schreef op 24-02-2022 om 13:58:

[..]

Ander plaatje, nieuwe haarkleur, nieuwe naam..... ik raak hiervan de kluts kwijt hoor 🤣

Ik zelf ook  , ik zal een poging doen om me weer ff een tijdje rustig te houden...

Grrr ik zat in een stortbui onderwerp naar huis. Was eigenlijk van plan te gaan sporten maar heb mezelf een middagje bank gegeven. Heb wat extra dingen op het werk gedaan deze week dus ben behoorlijk moe.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

24-02-2022 om 17:31

Oeh das naar Dolf, gelukkig niet zo erg als je naar huis gaat. Doe rustig aan, ga ik ook proberen..

Net ontzettende hagel hier en nu weer blauwe lucht. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

24-02-2022 om 17:53

Hier ook, het is gek weer...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.