Huiskamer
Auwereel
11-02-2022 om 13:34
Peen schreef op 11-02-2022 om 12:34:
🥳 mijn coronatest was negatief, dat is fijn. Dan ben ik nog steeds wel 'gewoon' ziek, maar dat is toch een ander gevoel
![]()
En het is weekend en de zon schijnt, dus een goede dag vandaag
Sterkte met gewoon beter worden, Peen
AggressiveReindeer87
11-02-2022 om 14:08
Fijn Peen, zal vast een opluchting zijn. Desalniettemin beterschap.
Yes het is weekend! Niet warm maar idd wel heerlijk weer.
Saga
11-02-2022 om 14:40
Auwereel schreef op 11-02-2022 om 13:34:
[..]
Sterkte met je hoofd Saga
Dank! Alle dingen die nu veel ruimte opslokken worden overigens binnen nu en een paar weken/maanden 'vanzelf opgelost', in die zin dat het kwartje de ene of de andere kant op valt. Aan die gedachte houd ik me maar vast.
Gelukkig Peen! Maar alsnog beterschap.
Auwereel
11-02-2022 om 17:36
Ik had zonet een online vergadering waarbij iemand ontzettend uit z'n plaat ging. Ik was wel blij dat het een online vergadering was, kon ik lekker van het scherm wegkijken. Deed me vrij weinig, ik was alleen verbaasd. Terwijl als het een live vergadering was geweest, ik waarschijnlijk er erg gestrest van was geworden.
Alleen vraag ik me nu wel af hoe dit verder gaat, er werd niet goed geluisterd naar elkaar, maar zulke dingen via de mail oplossen moet je ook niet doen. En juist omdat dit me zo weinig deed, heb ik het gevoel dat het één en ander ook gewoon niet overkomt, online.
AggressiveReindeer87
12-02-2022 om 10:36
Valdemar schreef op 11-02-2022 om 21:24:
Omdat het toch ook een loltopic is: voor zij die hem nog niet kennen, meet Achmed.
https://www.youtube.com/watch?v=GBvfiCdk-jc&ab_channel=JeffDunham
Rogue
13-02-2022 om 16:24
AliceM1982 schreef op 10-02-2022 om 21:35:
[..]
![]()
![]()
Inmiddels hebben mijn katten de strijd min of meer gewonnen..hun gezelschap is belangrijker dan wat gaatjes in mn beddengoed... Er zijn echt ergere dingen dan dat..(Alhoewel ik nog wel een beetje in de twijfelmodus zit as usual...)
hier niet, poes komt er pas in als een van ons al wakker is of als overdag de toevallig openstaat, maar sinds kort ligt hij liever op de bank dus het bed is weer gedaald in zijn achting
Valdemar schreef op 11-02-2022 om 21:24:
Omdat het toch ook een loltopic is: voor zij die hem nog niet kennen, meet Achmed.
https://www.youtube.com/watch?v=GBvfiCdk-jc&ab_channel=JeffDunham
heheh lang geleden zeg
AggressiveReindeer87
13-02-2022 om 16:43
Mijn dametjes slapen alweer een paar nachtjen bij me en ik vind het toch wel erg gezellig
en het beddengoed is nog heel dus weinig aan de hand geloof ik...
Auwereel
15-02-2022 om 17:44
Ik heb sinds een jaar of 2 weer eens een hele dag op mijn werk doorgebracht. Nu zit ik in mijn kantoor en kijk naar buiten waar het stormt en regent en zie ik ook wel voordelen van thuiswerken... Jakkes, ik moet erdoor! En ik had vanochtend haast en daarom mijn regenbroek niet ingepakt, want die moest ik nog zoeken. Ik heb nu echt geen zin om naar huis te gaan en volgens mij moeten er ook nog dringend boodschappen komen ook. Ik woon op 5 minuten lopen van de supermarkt, dus vind het onzin om dan boodschappen te bestellen, maar ik weet nu al dat als ik eindelijk thuis ben, geen zin meer heb om naar de supermarkt te gaan!
Wat ik wel fijn vind van mijn werk is het brede bureau met twee grote schermen èn nog plek om mijn laptop opengeklapt te hebben staan. En ikheb het idee dat ondanks dat ik een verstelbaar bureau en ditto stoel heb thuis, ik op mijn werk wel beter zit. Toch maar eens de boel opmeten om thuis ook alles goed in te stellen.
Man appt me net dat hij al boodschappen heeft gedaan, hij is een schat! Hij was dus kennelijk niet naar zijn werk vandaag, want anders is hij ook laat thuis.
En nu moet ècht de boel afsluiten en erdoor. Brrrrrrrrrr!
AggressiveReindeer87
15-02-2022 om 18:13
Auwereel ik woon ook 5 minuten van 5 supermarkten en nog 3 minuten verder van een 3e maar ik heb ook niet altijd zin hoor...
En ik heb een beetje de p erin, ja ik ben een centenkniepert (ik ben vrij zuinig), had ik met het idee goedkoop is duurkoop een wat duurdere koptelefoon aangeschaft nadat mn 1e kapot was gegaan (door mijn eigen schuld, hij was gebroken aan 1 kant
), is die amper na een paar weken kapot en dit x niet door mijn eigen schuld, dat kreng doet het niet meer. Ik dacht nog dat het aan mn telefoon lag maar ook met andere apparaten krijg ik hem niet verbonden. Gelukkig woon ik ook niet ver van een pakketservice dus ik heb het kreng meteen geretourneerd. (Kwam er net wel achter dat ik een snoertje vergeten ben erbij te doen, oeps
. Van de andere kant moet ik hem nu weer terugsturen omdat dat kreng het niet goed doet... Nou ja zullen ze niet moeilijk over doen)
Verder was het op mn werk ook niet fijn vandaag, ik had geen reet te doen en collega had geen tijd omdat er een noodgevalletje was en zij druk bezig was om afspraken te verzetten en te bellen, (En daar kon ik haar dus niet mee helpen) en de teamleider is op vakantie dus die kon ik ook niet lastig vallen.
En ik wil zo vreselijk graag nuttig bezig zijn, ik heb echt geen zin om wortel te gaan schieten. Klinkt misschien allemaal een beetje vaag maar ik heb een wajong functie ivm een arbeidsbeperking. (En grote klussen zijn sowieso niet handig want dat kan ik om de medische reden dus niet. Is dus voor mijn werk ook een beetje lastig in te schatten wat ze me kunnen laten doen en wat niet. En meestal zit er genoeg in de mailbox waar ik mee verder kan en kan de teamleider goed inschatten wat ik kan doen maar die is even op vakantie)
Anyway, geen zware kutdag maar wel een beetje, dikke doei dat ik nog ga koken, heb lekker een pizza gehaald die nu in de oven zit 
AggressiveReindeer87
15-02-2022 om 18:47
AliceM1982 schreef op 15-02-2022 om 18:13:
Auwereel ik woon ook 5 minuten van 5 supermarkten en nog 3 minuten verder van een 3e maar ik heb ook niet altijd zin hoor...
En ik heb een beetje de p erin, ja ik ben een centenkniepert (ik ben vrij zuinig), had ik met het idee goedkoop is duurkoop een wat duurdere koptelefoon aangeschaft nadat mn 1e kapot was gegaan (door mijn eigen schuld, hij was gebroken aan 1 kant), is die amper na een paar weken kapot en dit x niet door mijn eigen schuld, dat kreng doet het niet meer. Ik dacht nog dat het aan mn telefoon lag maar ook met andere apparaten krijg ik hem niet verbonden. Gelukkig woon ik ook niet ver van een pakketservice dus ik heb het kreng meteen geretourneerd. (Kwam er net wel achter dat ik een snoertje vergeten ben erbij te doen, oeps
. Van de andere kant moet ik hem nu weer terugsturen omdat dat kreng het niet goed doet... Nou ja zullen ze niet moeilijk over doen)
Verder was het op mn werk ook niet fijn vandaag, ik had geen reet te doen en collega had geen tijd omdat er een noodgevalletje was en zij druk bezig was om afspraken te verzetten en te bellen, (En daar kon ik haar dus niet mee helpen) en de teamleider is op vakantie dus die kon ik ook niet lastig vallen.
En ik wil zo vreselijk graag nuttig bezig zijn, ik heb echt geen zin om wortel te gaan schieten. Klinkt misschien allemaal een beetje vaag maar ik heb een wajong functie ivm een arbeidsbeperking. (En grote klussen zijn sowieso niet handig want dat kan ik om de medische reden dus niet. Is dus voor mijn werk ook een beetje lastig in te schatten wat ze me kunnen laten doen en wat niet. En meestal zit er genoeg in de mailbox waar ik mee verder kan en kan de teamleider goed inschatten wat ik kan doen maar die is even op vakantie)
Anyway, geen zware kutdag maar wel een beetje, dikke doei dat ik nog ga koken, heb lekker een pizza gehaald die nu in de oven zit
Van 2 supers bedoel ik, niet vijf
Heb mn dag niet helemaal...
(En nou lukt plaatjes plakken ook niet
)
Auwereel
15-02-2022 om 19:04
ik ben weer thuis en was weer een verfrissende ervaring op de fiets. Lange tijd niet gehoeven, door kou en wind en regen te fietsen! Net lekker droge kleren aan gedaan en nu de natte boel in de was!
AggressiveReindeer87
15-02-2022 om 19:31
Auwereel schreef op 15-02-2022 om 19:05:
voor Alice. Je hebt je dag niet, maar nu wel een roos!
wat lief, dank je wel! Ach het gaat wel weer over hoor.. en goed excuus voor warme chocolademelk
He gedsie, das niet leuk, een nat pak maar goed geen ramp als je naar huis gaat. Hier was het prima maar nu is het k*tweer..
Dolfje
15-02-2022 om 21:25
Ik woon nog minder dan 5 minuten lopen van 3 supermarkten en laat de meeste boodschappen wel bezorgen , meer tijd om te niksen 
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.

voor Alice. Je hebt je dag niet, maar nu wel een roos!