Huiskamer
VivaLaVida
10-02-2022 om 16:39
Peen schreef op 10-02-2022 om 16:32:
Ik kom hier maar even zeuren, het heet tenslotte discuzeur
![]()
Ik liet net een coronatest doen en dat deed echt zeer! Stom mens, ze stak die wattenstaaf door mijn hersenen weer naar buiten ofzo![]()
Ai! Dat heb ik ook 1x gehad. Ik bleef tranen. Was echt pijnlijk.
Echt afhankelijk van wie het doet. Hier werden er militairen voor ingezet. Ik zocht altijd een dame uit. Die militairen deden het niet zo zachtjes.
Nu hopen dat je test negatief is.
ScarceKudu74
10-02-2022 om 16:55
VivaLaVida schreef op 10-02-2022 om 16:39:
[..]
Ai! Dat heb ik ook 1x gehad. Ik bleef tranen. Was echt pijnlijk.
Echt afhankelijk van wie het doet. Hier werden er militairen voor ingezet. Ik zocht altijd een dame uit. Die militairen deden het niet zo zachtjes.
Nu hopen dat je test negatief is.
Nou, ik weet niet waar ze deze vandaan geplukt hadden, maar man man , dat was echt lomp. Eerder deed het nooit pijn.
Nu afwachten, ik hoop ook negatief.
FaithfulDuck87
10-02-2022 om 17:10
oh, katten. die van mij klom gisteren op mijn rug, terwijl ik over een puzzel gebogen stond. Doet ze anders nooit, maar ze is de laatste dagen wat aanhankelijker. Nu een week vrij, dus dan zal ze wel weer blij zijn als ik aan het werk ben. Die van mij komt trouwens niet de kamer uit snachts, ze krijgt de deur niet open. En komt ook niet op het aanrecht. Dat is wel fijn
AggressiveReindeer87
10-02-2022 om 18:09
![]()
Ik liet net een coronatest doen en dat deed echt zeer! Stom mens, ze stak die wattenstaaf door mijn hersenen weer naar buiten ofzo![]()
Dat mag altijd
Zo'n PCR test is ook hartstikke ruk... heeft bij mij nog geen pijn gedaan maar leuk is anders en ik ga altijd ontzettend tranen...
Ik duim voor je dat het negatief is! Mijn halve werk heeft ongeveer Corona nu, schiet lekker op...
Dolfje
10-02-2022 om 18:20
De laatste keer dat ik liet testen ging het ook zo lomp dat ik een hoestbui kreeg en keelpijn wat ik daarvoor dus nog niet had. De andere keren nergens last van gehad.
AggressiveReindeer87
10-02-2022 om 18:20
Ik wil ook ff zeuren... nee ik vind single zijn niet erg, ik vind het zelfs wel lekker en ben blij met mijzelf maar ik word onderhand schijtziek van dat Valentijnsgezeik.. 😒
ScarceKudu74
10-02-2022 om 18:27
Valentijnsdag ís dan ook alleen maar gezeik. Opgeklopte nep romantiek 😝
Rogue
10-02-2022 om 21:26
![]()
*komt uit de meeleesmodus*
en daarom doe ik het niet, een keer gedaan en kreeg al moordneigingen.
over katten, die van mij is schijt irritant, achtervolgd me overal waar ik ga, en loopt soms hysterisch te mauwen....
in mijn vorige huis sliep poes regelmatig bij ons in bed meer noodgedwongen omdat we maar een kamerwoning hadden.
nu doen we avonds de tussendeur dicht, en poes laat regelmatig weten dat hij het er niet mee eens is
AggressiveReindeer87
10-02-2022 om 21:35
Rogue schreef op 10-02-2022 om 21:26:
[..]
*komt uit de meeleesmodus*
en daarom doe ik het niet, een keer gedaan en kreeg al moordneigingen.
over katten, die van mij is schijt irritant, achtervolgd me overal waar ik ga, en loopt soms hysterisch te mauwen....
in mijn vorige huis sliep poes regelmatig bij ons in bed meer noodgedwongen omdat we maar een kamerwoning hadden.
nu doen we avonds de tussendeur dicht, en poes laat regelmatig weten dat hij het er niet mee eens is
![]()
Inmiddels hebben mijn katten de strijd min of meer gewonnen..hun gezelschap is belangrijker dan wat gaatjes in mn beddengoed... Er zijn echt ergere dingen dan dat..(Alhoewel ik nog wel een beetje in de twijfelmodus zit as usual...)
Auwereel
10-02-2022 om 22:18
Ik raak tegenwoordig regelmatig aan de babbel met katten die ik helemaal niet ken. Kom ik aangelopen tijdens een wandeling, komen ze op me afgerend en beginnen een heel verhaal te miauwen. Geen flauw idee wat ze zeggen, maar ik miauw maar wat terug tot ik weer besluit verder te wandelen.
Saga
10-02-2022 om 22:26
AliceM1982 schreef op 10-02-2022 om 18:20:
Ik wil ook ff zeuren... nee ik vind single zijn niet erg, ik vind het zelfs wel lekker en ben blij met mijzelf maar ik word onderhand schijtziek van dat Valentijnsgezeik.. 😒
Valentijn voor jezelf? Ik doe er trouwens ook niets aan hoor.
Mag ik zeuren dat mijn kop op ontploffen staat? Waarom komen dingen altijd bij elkaar op hetzelfde moment?
AggressiveReindeer87
11-02-2022 om 06:58
Saga schreef op 10-02-2022 om 22:26:
[..]
Mag ik zeuren dat mijn kop op ontploffen staat? Waarom komen dingen altijd bij elkaar op hetzelfde moment?
Oww dat heb ik de afgelopen jaren gedaan, een Valentijnscadeautje voor mijzelf kopen
Goedemorgen
, moet zo nog wel even werken maar gelukkig is het alweer vrijdag
ScarceKudu74
11-02-2022 om 12:34
🥳 mijn coronatest was negatief, dat is fijn. Dan ben ik nog steeds wel 'gewoon' ziek, maar dat is toch een ander gevoel
En het is weekend en de zon schijnt, dus een goede dag vandaag 
Auwereel
11-02-2022 om 13:34
Saga schreef op 10-02-2022 om 22:26:
[..]
Sterkte met je hoofd Saga
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.