Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

Vanavond begint een nieuw seizoen van the Voice .
Met Waylon , Anouk , Ali b en Glennis Grace .
Ik vind the blind auditions het leukst . Wie gaat kijken ?

Ik denk het wel.

Vanmorgen lui geweest, gewandeld, naar Kruidvat geweest en Hema ( daar heb ik altijd de vuilniszakken vandaan en ze was zo vriendelijk om ze voor mij te pakken) en nu weer even lui voor ik ga werken. Hoef niet te koken want man gaat burgers bij de friettent halen.
Morgen weer op kraamvisite en verder houden we ons dit weekend rustig.

Broodjebrie schreef op 07-01-2022 om 12:30:

Daarnaast heb ik een hekel aan Glennis dus dat is nog een extra reden.

Ik ben juist benieuwd hoe ze het doet in de jury . Ze zegt dat ze nu de grootste vriendinnen met Anouk is

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

07-01-2022 om 15:16

Broodjebrie schreef op 07-01-2022 om 12:30:

[..]

Kijk, dat is een betere prijs.

The Voice ga ik niet kijken, kijk ik al jaren niet meer. Daarnaast heb ik een hekel aan Glennis dus dat is nog een extra reden.

Ik ook... ik vind het een vervelend mens...

Zo ik heb weekend, hoef gelukkig niet meer naar buiten, vanmorgen was het prima weer maar net onweerde het (?) en nu hagelt het.

Hier wordt het donkerder. Ik moet er nog een keer uit, de cavia's van mijn dochter voeren, ze is op vakantie.
Maar eerst moet het hok en de ren van mijn eigen cavia's schoon en da' s altijd weer een heel karwei dat ik nu zit uit te stellen door op dit forum rond te hangen.
Nou ja, podcast luisteren en aan de slag! 

AliceM1982 schreef op 07-01-2022 om 15:16:

[..]

Ik ook... ik vind het een vervelend mens...

Zo ik heb weekend, hoef gelukkig niet meer naar buiten, vanmorgen was het prima weer maar net onweerde het (?) en nu hagelt het.

Ik heb ook weekend, hang nu op de bank met thee. Hier is het ook erg donker, maar behalve een paar druppels is het nu weer droog. Vreemd weer.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

07-01-2022 om 16:01

hier schijnt het zonnetje en is er zo nu en dan wat lichte regen. Best te doen

ik kijk de voice ook niet heb niks met al die talenten shows, ziet die kandidaten ook nooit meer 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

07-01-2022 om 18:49

nee, the voice kijk ik ook niet. Te vaak, te veel dat het om de bn-ers draait en je hoort van de meeste idd nooit weer wat. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

07-01-2022 om 19:01

Rogue schreef op 07-01-2022 om 18:33:

ik kijk de voice ook niet heb niks met al die talenten shows, ziet die kandidaten ook nooit meer

Ik kijk die rommel ook niet...

joepie, Flikken Maastricht begint weer!! En TLOTR deel 1 is vanavond op net5.

En er is geen hol te doen ivm lockdown en het wordt rotweer dus ik heb het idee om toch nog een poging te doen om een paar Harry Potters te kijken dit weekend 

AliceM1982 schreef op 07-01-2022 om 19:01:

[..]

Ik kijk die rommel ook niet...

joepie, Flikken Maastricht begint weer!! En TLOTR deel 1 is vanavond op net5.

En er is geen hol te doen ivm lockdown en het wordt rotweer dus ik heb het idee om toch nog een poging te doen om een paar Harry Potters te kijken dit weekend

Jaaaaa! Eindelijk weer wat te kijken. En steeds als ik Maastricht zie denk ik: Ik wil er echt weer een keer heen. Zo mooi daar. Dit jaar maar weer eens een poging wagen. Wilde vorig jaar al gaan maar het kwam er niet van en tegen de tijd dat ik dacht: Nu kan het misschien; werden de regels weer strenger. Meeeeh. 

Broodjebrie schreef op 07-01-2022 om 19:06:

[..]

Jaaaaa! Eindelijk weer wat te kijken. En steeds als ik Maastricht zie denk ik: Ik wil er echt weer een keer heen. Zo mooi daar. Dit jaar maar weer eens een poging wagen. Wilde vorig jaar al gaan maar het kwam er niet van en tegen de tijd dat ik dacht: Nu kan het misschien; werden de regels weer strenger. Meeeeh.

Ja zo wil ik daar ook alweer tijden heen. Net als naar Amsterdam, dat is denk ik ook alweer 5 jaar geleden of zo...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.