Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

04-01-2022 om 16:12

Dolfje schreef op 04-01-2022 om 14:57:

Mijn moeder heeft de booster vanmorgen gehad en is ook rillerig en moe. Heb gezegd dat ze een paracetamol moet pakken en haar gemak moet houden. Niet dat ze nou heel actief is normaliter maar toch.

ik heb ook een luie middag. Geen zin om iets te doen. Ga na het eten nog wel even een rondje wandelen met man nu hand ik op de bank.

Ik ook niet, vanmorgen gewerkt, vrij druk na een dikke week vakantie maar dat vind ik wel leuk.

Ik had het juist vrij warm de adgelopen dagen, beetje misselijk en koppijn, maar nu gaat het wel weer. (Heb alleen geen zin meer om iets te doen na werk en andijvie-klussen)

Bleh ik moet ongesteld worden de komende dagen dus hoofdpijn.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

05-01-2022 om 14:13

Dolfje schreef op 05-01-2022 om 08:48:

Bleh ik moet ongesteld worden de komende dagen dus hoofdpijn.

En ik moet morgen naar de tandarts, joepie...  (Gelukkig heb ik een goed gebit en stelt het waarschijnlijk weer weinig voor, maar ik weet toch leukere dingen...)

Hmm geluk bij een ongeluk.. Was bezig om kerstspullen op te ruimen en op het moment dat ik de doos bovenop mijn kledingkast heb gekregen, dondert mijn ventilator er vanaf Ik was er eigenlijk al niet zo tevreden over en wilde een andere kopen zodra het warmer gaat worden, maar nu is ie al in 10000 stukjes gevallen Ben ik daar ook weer vanaf.

Had nog gehoopt om ff rondje te lopen maar het regent hier om de haverklap en het is een hele gure wind dus ik blijf maar mooi binnen.

Broodjebrie, vergeet niet op tijd een nieuwe ventilator te kopen, dat is echt iets wat mij zou overkomen,  dat er 3 maanden later een onverwachte hittegolf langskomt, dat je je ventilator wil pakken, o ja, die was stuk... En dat ze dan allemaal uitverkocht zijn, die je op het oog had!

Auwereel schreef op 05-01-2022 om 16:21:

Broodjebrie, vergeet niet op tijd een nieuwe ventilator te kopen, dat is echt iets wat mij zou overkomen, dat er 3 maanden later een onverwachte hittegolf langskomt, dat je je ventilator wil pakken, o ja, die was stuk... En dat ze dan allemaal uitverkocht zijn, die je op het oog had!

Nou ja het is nog januari dus ik verwacht niet dat ik hem binnen nu en 3 maanden nodig heb haha. Maar ik snap wat je bedoelt. 

Ik wil in ieder geval een grotere dan die ik nu had.

Broodjebrie schreef op 05-01-2022 om 16:23:

[..]

Nou ja het is nog januari dus ik verwacht niet dat ik hem binnen nu en 3 maanden nodig heb haha. Maar ik snap wat je bedoelt.

Duux Whisper fan iets voor je? Lekker stil. 

Broodjebrie schreef op 05-01-2022 om 16:23:

[..]

Ik heb er ook eentje van Duux. Super ding

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

05-01-2022 om 17:28

Broodjebrie schreef op 05-01-2022 om 14:20:

Hmm geluk bij een ongeluk.. Was bezig om kerstspullen op te ruimen en op het moment dat ik de doos bovenop mijn kledingkast heb gekregen, dondert mijn ventilator er vanaf Ik was er eigenlijk al niet zo tevreden over en wilde een andere kopen zodra het warmer gaat worden, maar nu is ie al in 10000 stukjes gevallen Ben ik daar ook weer vanaf.

Had nog gehoopt om ff rondje te lopen maar het regent hier om de haverklap en het is een hele gure wind dus ik blijf maar mooi binnen.

Sorry maar 
Gelukkig heb je hem niet op je gekregen... (En het duurt nog wel even voor het warmer wordt helaas...)

Ik ben wel even een uurtje buiten geweest, het is hier al een paar uur droog.

ToetieToover schreef op 05-01-2022 om 16:37:

[..]

Duux Whisper fan iets voor je? Lekker stil.

Ik heb even op de site gekeken maar jeetje wat een prijzen! Al geloof ik wel dat je er dan jaren mee doet en dat het een goede investering is.. Ik ga er even over nadenken.

@alice haha inderdaad.. Maar dan had ik hem misschien nog op kunnen vangen. Hij stond links en de doos ging er nét langs maar hij tikte hem heel ff aan en daar ging ie. 

Broodjebrie, ik weet niet of jullie ook ondergrondse containers hebben voor restafval, maar dan zijn 100000 stukjes wel handig. Sinds die containers er bij ons zijn heb ik regelmatig met dingen in mijn handen gestaan die met gemak in een rolcontainer hadden gepast, maar met geen mogelijkheid in de ondergrondse container vanwege een te kleine opening. Zoals een paraplu met een vaste steel. Moet ik eerst weer verzinnen hoe ik dat afval kleiner maak.

Auwereel schreef op 05-01-2022 om 19:15:

Broodjebrie, ik weet niet of jullie ook ondergrondse containers hebben voor restafval, maar dan zijn 100000 stukjes wel handig. Sinds die containers er bij ons zijn heb ik regelmatig met dingen in mijn handen gestaan die met gemak in een rolcontainer hadden gepast, maar met geen mogelijkheid in de ondergrondse container vanwege een te kleine opening. Zoals een paraplu met een vaste steel. Moet ik eerst weer verzinnen hoe ik dat afval kleiner maak.

Jazeker, die hebben we hier. Dus dat scheelt in dit geval wel

Broodjebrie schreef op 05-01-2022 om 18:32:

[..]

Ik heb even op de site gekeken maar jeetje wat een prijzen! Al geloof ik wel dat je er dan jaren mee doet en dat het een goede investering is.. Ik ga er even over nadenken.

@alice haha inderdaad.. Maar dan had ik hem misschien nog op kunnen vangen. Hij stond links en de doos ging er nét langs maar hij tikte hem heel ff aan en daar ging ie.

Belachelijk duur inderdaad. Toch wilde zelfs mijn ultra-zuinige vriendin er één hebben toen ze deze in actie had gevoeld (maar niet gehoord) tijdens een hittegolf.

ToetieToover schreef op 05-01-2022 om 19:43:

[..]

Belachelijk duur inderdaad. Toch wilde zelfs mijn ultra-zuinige vriendin er één hebben toen ze deze in actie had gevoeld (maar niet gehoord) tijdens een hittegolf.

Ze hebben af en toe wel aanbiedingen, zoals laatst met black friday. Schrijf je in voor hun nieuwsbrief en wacht af, het is toch nog geen zomer.

Mlah! schreef op 06-01-2022 om 00:10:

[..]

Ze hebben af en toe wel aanbiedingen, zoals laatst met black friday. Schrijf je in voor hun nieuwsbrief en wacht af, het is toch nog geen zomer.

Ga ik doen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.