Huiskamer
Dolfje
31-12-2021 om 10:44
Wij moesten vanmiddag eigenlijk ook nog naar een verjaardag maar hebben dat in het kader van 1 keer per dag op bezoek en bezoek ontvangen verzet naar zondag. Kunnen nu dus lekker rustig aan doen. Wil nog een boek uitlezen en straks wat wandelen.
Dacht een handige tas gevonden te hebben om de kerstboom in op te bergen ( de doos was kapot en weggegooid) maar als ik dan lees op bol bij de reacties dan gaat hij snel kapot dus dan is dat ook weer zonde.
Aberlady
31-12-2021 om 17:57
Hier in de wijk is het rustig qua geknal, maar in een paar weken verderop lijkt het continu te knallen... De poezen zijn rond half 3 voor het laatst buiten geweest en zitten nu in 'quarantaine', hoop dat ze zich er bij neer gaan leggen.
Verder hoop ik dat het een beetje rustig blijft in de grote steden vannacht. En ondanks dat ik zelf echt een pesthekel aan oudjaarsavond heb (...), hoop ik dat jullie het allemaal wel leuk hebben
!
AggressiveReindeer87
31-12-2021 om 18:29
Aberlady schreef op 31-12-2021 om 17:57:
Hier in de wijk is het rustig qua geknal, maar in een paar weken verderop lijkt het continu te knallen... De poezen zijn rond half 3 voor het laatst buiten geweest en zitten nu in 'quarantaine', hoop dat ze zich er bij neer gaan leggen.
Verder hoop ik dat het een beetje rustig blijft in de grote steden vannacht. En ondanks dat ik zelf echt een pesthekel aan oudjaarsavond heb (...), hoop ik dat jullie het allemaal wel leuk hebben!
Aberlady ik ben er ook niet zo dol op, vooral niet op het opblijven. Ik ben absoluut geen avondmens en ik wil op een gegeven moment gewoon slapen...
Mmm er wordt nu wel meer geknalt hier, mn kat wordt wat onrustig...
Broodjebrie
31-12-2021 om 18:57
Ik hoop ook echt dat het rustig blijft..
Ik heb net gedoucht, nu in mijn huispak op de bank hangen. Straks nog even de keuken opruimen en dan doe ik niks meer.
AggressiveReindeer87
01-01-2022 om 22:06
Ben ik nou de enige die vanaf vorige week woensdag en helemaal sinds afgelopen vrijdag vreselijk in de war is met de dagen? Echt ik dacht gister dat het zaterdag was en vandaag zondag 
Schemerlampje
01-01-2022 om 22:09
AliceM1982 schreef op 01-01-2022 om 22:06:
Ben ik nou de enige die vanaf vorige week woensdag en helemaal sinds afgelopen vrijdag vreselijk in de war is met de dagen? Echt ik dacht gister dat het zaterdag was en vandaag zondag
Nee hoor, ik heb ook een erg zondaggevoel. Vanmiddag ook een wandeling gemaakt met man, wat we anders op zondagmiddag doen.
AggressiveReindeer87
02-01-2022 om 09:14
haha, fijn dat ik niet de enige ben.
Ik heb vandaag mn booster!!!!!!
![]()
Dolfje
02-01-2022 om 09:19
Ik zit nu in de auto op man te wachten die heeft nu zijn prik. Behoorlijk druk hier maar het gaat toch snel.
Auwereel
02-01-2022 om 09:22
Ik ga morgen mijn booster krijgen. Ik hoop dat het redelijk weer is, ik moet nogal een eindje ervoor fietsen
Dolfje
03-01-2022 om 08:49
Auwereel schreef op 02-01-2022 om 09:22:
Ik ga morgen mijn booster krijgen. Ik hoop dat het redelijk weer is, ik moet nogal een eindje ervoor fietsen
Ik hoop dat het droog is als je moet fietsen!
Auwereel
03-01-2022 om 09:05
Het is droog, maar er staat een stevige wind. Mijn man gaat meefietsen om me uit de wind te houden èn zelf wat lichaamsbeweging op te doen.
AggressiveReindeer87
03-01-2022 om 09:43
Goedemorgen, hier waait het ook behoorlijk, succes met fietsen. (maar wel voor een goed doel)
Ik had wel wat bijwerkingen, koppijn gister heel even en pijn aan mn arm, nu nog maar niet heel erg want ik had gisteravond en vanmorgen paracetamol genomen.
Vandaag nog lekker vrij en morgen weer werken, en daar heb ik wel zin in want zoveel kun je niet doen ivm Lockdown, 1 week vermaak ik me dan wel maar nog een week hetzelfde doen (wandelen en series kijken), daar word ik chagerijnig van dus ik vind het prima.
Ik heb me prima vermaakt met de feestdagen maar dat het nu weer normaal is vind ik ook wel weer lekker...
Auwereel
03-01-2022 om 10:17
Zo, Moderna zit erin, mijn afweersysteem-cellen hebben net ontdekt dat er vreemd materiaal mijn lijf ingekomen is en beginnen de tegenaanval, waarbij ze leren wat ze moeten doen als bij mij een echt virus komt aanwaaien!
Daarom moet je paracetamol inderdaad pas achteraf slikken en niet van te voren.
Ik heb nog een week vrij, maar ik denk dat ik af en toe alvast wat werk ga verzetten, anders duurt het wel erg lang en ligt er zo'n berg werk aan het einde van de vakantie.
Auwereel
03-01-2022 om 11:50
En weer thuis! Het was prima weer voor een fietstocht, maar ik voel wel dat mijn fietsconditie niet meer is wat het geweest is. Tegenwoordig wandel ik veel meer, maar dat zijn duidelijk andere spieren.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.