Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

Dat kan ook nog, hebben met hun het toch ooit wel licht zien worden maar dat was in de zomer 

Joh Alice ik blijf ook alleen thuis hoor, bevalt me prima. Dit jaar blijf ik bewust alleen trouwens, wil niet al teveel contacten opzoeken. Nieuwjaarsdag ga ik naar mijn paps, verder blijf ik lekker thuis.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

30-12-2021 om 21:56

Broodjebrie schreef op 30-12-2021 om 17:47:

Joh Alice ik blijf ook alleen thuis hoor, bevalt me prima. Dit jaar blijf ik bewust alleen trouwens, wil niet al teveel contacten opzoeken. Nieuwjaarsdag ga ik naar mijn paps, verder blijf ik lekker thuis.

Idd dat vind ik ook niet handig nu, veel contacten. En ik vind thuis zijn ook lekker... wil ook bij mijn katjes zijn aangezien ik niet denk dat iedereen zich aan het vuurwerkverbod gaat houden...

AliceM1982 schreef op 30-12-2021 om 21:56:

[..]

Idd dat vind ik ook niet handig nu, veel contacten. En ik vind thuis zijn ook lekker... wil ook bij mijn katjes zijn aangezien ik niet denk dat iedereen zich aan het vuurwerkverbod gaat houden...

Nederlanders zijn massaal naar België gegaan om vuurwerk te scoren dus het zal wel weer 'gezellig' worden. Benieuwd hoe het hier zal gaan, afgelopen oud&nieuw hebben ze een half uur geknald (vooral siervuurwerk) en rond 00.30 was het heel rustig. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

30-12-2021 om 22:09

Echt ik word echt een beetje chagerijnig van sommige mensen... 
Door zulke droeftoeters duurt dat hele gezeik nou al zo lang...

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

30-12-2021 om 22:12

AliceM1982 schreef op 30-12-2021 om 22:09:

ja maar als IK al 2 weken thuis zit, dan mag IK best even te winkelen, uit eten, bier drinken en vuurwerk halen in België. Want IK ben heul zielug

AliceM1982 schreef op 30-12-2021 om 22:09:

En ik word chagrijnig van Viva. Hier is het gezelliger

Broodjebrie schreef op 30-12-2021 om 22:02:

[..]

Nederlanders zijn massaal naar België gegaan om vuurwerk te scoren dus het zal wel weer 'gezellig' worden. Benieuwd hoe het hier zal gaan, afgelopen oud&nieuw hebben ze een half uur geknald (vooral siervuurwerk) en rond 00.30 was het heel rustig.

Ik hoorde hier vorig jaar toch nog best wel veel lawaai. Minder dan anders maar het was niet stil en nu is het ook al weken raak. 

Dolfje schreef op 30-12-2021 om 22:16:

[..]

Ik hoorde hier vorig jaar toch nog best wel veel lawaai. Minder dan anders maar het was niet stil en nu is het ook al weken raak.

Ja maar jij woont in een grotere plaats. Dat zal ook wel schelen denk ik.

Broodjebrie schreef op 30-12-2021 om 22:21:

[..]

Ja maar jij woont in een grotere plaats. Dat zal ook wel schelen denk ik.

Geen idee, hoor van veel mensen die her en der wonen wel dat het heel erg is.

Hier waren van die snotjong vuurwerk naar eenden aan het gooien stond er op Facebook. Gelukkig heb ik dat niet gezien. Zou echt kwaad worden.

Jaaaaaa laatste dag van dit Rotjaar!! Morgen nieuwe rondes nieuwe kansen. Kan zelfs zeggen dat dit het meest verschrikkelijke jaar was tot nu toe. Kan alleen maar beter worden! 
Wij gaan vanavond naar zwager en schoonzusje. Straks gevulde eieren maken. Er komt nog een neefje om op te passen en we gaan genieten.
Vind het wel spannend want ben ook al een jaar niet meer laat naar bed gegaan. Hoop dat ik het volhou. 

Dolfje schreef op 30-12-2021 om 23:12:

[..]

Geen idee, hoor van veel mensen die her en der wonen wel dat het heel erg is.

Hier waren van die snotjong vuurwerk naar eenden aan het gooien stond er op Facebook. Gelukkig heb ik dat niet gezien. Zou echt kwaad worden.

Oh daar kan ik ook zo kwaad om worden.. Laatst las ik ook al een bericht over een ree of hert wat zo schrok van vuurwerk dat ie over een hek wilde springen maar dat ging gruwelijk fout.. Arm dier 

Hier gooien ze de bommen al naar de boa’s, en dan gaat het om puisterige puberjochies hè. Toen waren er wel wat agenten op de been, want er was een boa gewond geraakt, maar anders komen ze al niet meer. Het lijkt wel alsof het vuurwerk alleen maar zwaarder is geworden sinds het verbod. Gisterenavond weer raak, een flinke bom rond 1:00 uur, ik lag net in bed en voelde de schokgolf dreunen!

Ik snap ook werkelijk waar niet wat de lol er van is van dat geknal. Is sowieso meer een jongensding over het algemeen denk ik. Ik heb nog nooit vuurwerk gekocht en iets anders afgestoken dan sterretjes..

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

31-12-2021 om 10:22

Friezinnetje schreef op 30-12-2021 om 22:12:

[..]

ja maar als IK al 2 weken thuis zit, dan mag IK best even te winkelen, uit eten, bier drinken en vuurwerk halen in België. Want IK ben heul zielug

Echt sommige mensen zijn zo stom... en egoistisch...

Hier soms ook een knal maar het valt erg mee.. weer een voordeel van in een groene bakfietsen-wijk wonen 
In mn vorige woonwijk gaat het veel meer tekeer, blij dat ik daar niet meer woon. Er gooide een x een irritant jongetje vuurwerk in mijn richting toen ik op de fiets zat, ben echt blij dat ik daar niet meer woon. 

Zo ik heb mn eerste bol al op  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.