Huiskamer
AggressiveReindeer87
27-12-2021 om 09:50
Dolfje schreef op 26-12-2021 om 23:14:
Zo dat was kerst, morgen ook nog lekker vrij
Lekker!
Ik heb lekker de hele week vrij, heerlijk!
Kerst is snel gegaan dit jaar, het was heel erg gezellig en leuk maar toch ook wel lekker dat het weer over is want het was enorm leuk maar ook vermoeiend...
Dolfje
27-12-2021 om 09:54
Ja vooral omdat het geen extra vrije dagen zijn vind ik. Vandaar vandaag vrij gepakt en vrijdag ook. Heb eigenlijk spijt dat ik 3 januari niet ook vrij heb gepakt zodat ik alle kerstzooi dan had kunnen opruimen. Wil dat nu de 2e doen. Moeten dan toch vroeg op want man moet vroeg voor zijn booster.
AggressiveReindeer87
28-12-2021 om 11:24
Ik ben helemaal vrolijk vanwege een leuke, romantische
droom die ik vannacht had! (En of dat een voorspellende droom was, denk het niet maar we zien het vanzelf)
Ik heb trek in een oliebol trouwens... of zo'n beingnet... of allebei 
Auwereel
28-12-2021 om 12:11
Ik voel nu ook de neiging tot "zin hebben in oliebollen". Dat bestaat bij mij alleen tussen, zeg, 30 december en 2 januari, dus ik ben er vroeg bij dit jaar.
Misschien omdat ik laatst weer eens bara's heb gehad, een soort hartige oliebol.
https://kokenvoorvrienden.com/2020/07/30/bara-maken/
Overigens waren die bara's kant en klaar gekocht, ben te lui om ze zelf te maken. Dat geldt ook voor oliebollen.
AggressiveReindeer87
28-12-2021 om 13:41
Auwereel schreef op 28-12-2021 om 12:11:
Ik voel nu ook de neiging tot "zin hebben in oliebollen". Dat bestaat bij mij alleen tussen, zeg, 30 december en 2 januari, dus ik ben er vroeg bij dit jaar.
Misschien omdat ik laatst weer eens bara's heb gehad, een soort hartige oliebol.
https://kokenvoorvrienden.com/2020/07/30/bara-maken/Overigens waren die bara's kant en klaar gekocht, ben te lui om ze zelf te maken. Dat geldt ook voor oliebollen.
Ken ik, als Surifood liefhebber
!
Dolfje
28-12-2021 om 15:50
Ik heb ook zin in een oliebol. Als het goed is gaan we oudjaar bij vrienden vieren en gaat ze ze zelf bakken maar anders haal ik er vrijdag een paar bij de kraam hier.
Ik heb vandaag een uurtje gespijbeld, had een beetje hoofdpijn en ben eerder naar huis gegaan en heb door de zon en de regen gefietst maar de hoofdpijn is gelukkig gezakt. Haal ik dat uurtje morgen of overmorgen of zo wel in of ik streep het weg.
AggressiveReindeer87
28-12-2021 om 21:03
Groot gelijk Dolf.
Grrrr ik was die oliebol alweer vergeten maar nu je het noemt heb ik er weer trek in
Mijn missie minder-Netflix meer boeken-lezen is goed van start gegaan want ik ben in The Circle van Dave Eggers begonnen (deel 2, Het alles, mocht ik uitzoeken bij mn kerstpakket). Ik verwachte daar niet veel van maar hij leest als een trein en ik wil echt perse weten hoe die afloopt, het is ook een boek dat je heel erg aan het denken zet...
(Het is een e-book, ik moest vanmiddag bij de Hema iets ophalen, stond een lange rij dus toen kon ik op mobiel nog ff wat bladzijden lezen 😁😁😁, nerd ook die ik ben...
Broodjebrie
30-12-2021 om 15:53
Zo, ik ben ook eindelijk thuis. Na werk nog 'even' de laatste dingen gehaald bij de supermarkt.. Even getuige geweest van een flinke woordenwisseling op de parkeerplaats. Kwam iemand aanrijden en parkeerde hem krap naast een auto met als gevolg dat de deur niet meer openkon. Die mensen kwamen er net aanlopen met een volle kar en kregen dus een flinke discussie met die man. Ik dacht heel even dat ze met elkaar op de vuist gingen maar de boel werd gesust gelukkig.
Afijn, ik had geluk want er reed net iemand weg dus ik kon er mooi inrijden.
In de winkel was het ontiegelijk druk uiteraard. En ik denk dat er geen bier meer te krijgen is 
AggressiveReindeer87
30-12-2021 om 17:11
Broodjebrie schreef op 30-12-2021 om 15:53:
Zo, ik ben ook eindelijk thuis. Na werk nog 'even' de laatste dingen gehaald bij de supermarkt.. Even getuige geweest van een flinke woordenwisseling op de parkeerplaats. Kwam iemand aanrijden en parkeerde hem krap naast een auto met als gevolg dat de deur niet meer openkon. Die mensen kwamen er net aanlopen met een volle kar en kregen dus een flinke discussie met die man. Ik dacht heel even dat ze met elkaar op de vuist gingen maar de boel werd gesust gelukkig.
Afijn, ik had geluk want er reed net iemand weg dus ik kon er mooi inrijden.
In de winkel was het ontiegelijk druk uiteraard. En ik denk dat er geen bier meer te krijgen is
Ik moest ook nog even, was ook best wel druk. En dat er ook nog afstand gehouden moet worden vergeten veel mensen volgens mij voor het gemak..
Nou ja zeg, sommige mensen vinden het duidelijk moeilijk om af en toe aan een ander te denken...lekker zinvol, zo'n discussie...
Ik weet overigens niet wat jullie wilde plannen zijn, er zou misschien een vriend komen maar die zit moeilijk te doen
(lang verhaal), ik blijf in ieder geval lekker thuis met lekkere hapjes, kinderchampagne
(Ik mag geen alcohol ivm medicatie, en ik wil het ook niet) en ik ben absoluut geen avondmens dus waarschijnlijk haal ik 12 u niet en kruip ik een uur eerder met oordoppies mn bed in 
Dat schijnt trouwens (als er geen Corona is) erg sneu te zijn, op ouwejaar alleen zijn. Ik zou echt niet weten waarom, ik vind het wel lekker want als ik inkak hoef ik niet op te blijven. (Serieus, als ik slaap dat kun je 12 kanonnen afschieten, daar slaap ik met gemak doorheen)
Oww en van mijn kat ga ik sateetjes maken...
want ze is irritant.
AggressiveReindeer87
30-12-2021 om 17:14
Dolfje schreef op 30-12-2021 om 17:13:
Wij gaan naar vrienden en vieren het daar, zal wel een latertje worden
Of vroeg, wat je wil
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.