Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

25-12-2021 om 10:40

Rogue schreef op 24-12-2021 om 17:01:

ik heb vanmorgen mijn laatste kerstboodschappen gedaan, tyfus druk bij de jumbo kon niks vinden daarna bed afgehaald, gestofzogen en de was weggewerkt,

tussendoor nog kerstfilms gekeken morgenochtend kerstontbijt zal wel weer ''brunch'' worden gezien vriend een uitslaper is, en avonds gezellig eten bij mijn ouders
@BB dat heb ik elk jaar, ik houd zondag ook pyjamadag genoeg snacks in huis gehaald zodat ik pas maandag naar buiten hoef

Groot gelijk, of ik morgen ook echt een pyamadag houd weet ik niet helemaal zeker (dat weet je nooit bij mij  ) maar ik was gister al bij vader, vanavond bij moeder en morgenavond sluit ik mezelf ook lekker op in huis met lekkere hapjes.

Het was gister in ieder geval erg gezellig, straks naar mn moeder waar vanavond ook broer en nichtje komen, ook zin in. Lekker burgelijk, dat zijn wij totaal niet en we gourmetten dus ook nooit met kerst maar vanavond wel, omdat dat ook een keer leuk is 

En ik heb ook nog de Whamaggadon gehaald, whooohooo!!!!!!! 

Aberlady schreef op 25-12-2021 om 10:33:

[..]

Hier hetzelfde. Ik had om 9.00 al een plakje kerststol en twee koppen koffie op en man ligt nog te slapen... De lekkere broodjes voor het 'ontbijt' worden dus zo brunch-broodjes.

Fijne kerst allen!

werd toch geen brunch, haha poes besloot als wekker te functioneren, 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

25-12-2021 om 12:34

Rogue schreef op 25-12-2021 om 12:15:

[..]

werd toch geen brunch, haha poes besloot als wekker te functioneren,

Dat had ik gister 

Ik was nog goedgevuld van de kerstmaaltijd van de avond ervoor, dus eerst de online kerkdienst bijgewoond en daarna een brunch klaargemaakt. Lekkere afbakbroodjes en kerststol.
Nu eens gaan kijken wat ik vanavond in elkaar ga draaien. Manlief heeft de boodschappen gedaan. Ik heb nog geen plan, eerst maar eens kijken wat hij eigenlijk in huis gehaald heeft.
Man gaat niet koken, dat weet ik zeker. Ondanks een lekker kopje espresso na een koude maar zonnige wandeling ligt hij nu in z'n stoel zachtjes te snurken!

Vanmorgen naar de begraafplaats geweest. Oma was altijd jarig vandaag. Wat een kou!! Niet normaal. 
Thuis gebruncht en de cadeautjes onder de boom uitgepakt. Nu gaan we soep eten en lui doen. Misschien All You Need terugkijken. Vindt iemand dat de moeite waard?

Wij hebben begin van de middag even gewandeld, toen een kerstfilm op Netflix gekeken. En nu zijn we bij mijn moeder waar we op de fiets naar toe zijn gegaan. 45 minuten.. En moeten straks ook weer terug   
Gaan zo aan tafel gelukkig want ik heb trek.

Zo, wat een kou vandaag zeg! De tranen sprongen gewoon bijna in mijn ogen. Ik had nog het idee om een ommetje te maken maar dat heb ik maar overgeslagen.
Prima dagje gehad, nu lekker languit op de bank.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

26-12-2021 om 09:56

Het was gister idd wel retekoud, maar ik ben wandelend naar mijn moeder gegaan en dat was heerlijk. Dan ben je natuurlijk ook in beweging dus dan warm je vanzelf op maar toen ik s'avonds weer naar huis ging was het echt retekoud. (Broer bracht me, zo lief! En anders had ik mooi net als vrijdag weer een taxi gebeld. Ik heb me lang ongemakkelijk gevoeld bij dit soort dingen maar het is vooral als het donker is en stil op straat veiliger, en ik ben een beetje klaar met het ongemakkelijke gevoel wanneer ik een keer lief voor mijzelf ben. Goed voornemen voor 20220!)

Ik ga zo even koffie drinken met zus bij mijn moeder, en dan vind ik het wel best hoor, vanavond blijk ik lekker thuis met lekkere hapjes. 

AliceM1982 schreef op 26-12-2021 om 09:56:

Het was gister idd wel retekoud, maar ik ben wandelend naar mijn moeder gegaan en dat was heerlijk. Dan ben je natuurlijk ook in beweging dus dan warm je vanzelf op maar toen ik s'avonds weer naar huis ging was het echt retekoud. (Broer bracht me, zo lief! En anders had ik mooi net als vrijdag weer een taxi gebeld. Ik heb me lang ongemakkelijk gevoeld bij dit soort dingen maar het is vooral als het donker is en stil op straat veiliger, en ik ben een beetje klaar met het ongemakkelijke gevoel wanneer ik een keer lief voor mijzelf ben. Goed voornemen voor 20220!)

Ik ga zo even koffie drinken met zus bij mijn moeder, en dan vind ik het wel best hoor, vanavond blijk ik lekker thuis met lekkere hapjes.

Knap!

Ik snap je hoor, toen ik einde van de middag naar huis reed werd het ook steeds donkerder en hoewel ik dus in mijn auto zat voelde ik me niet heel erg prettig. In de zomer vind ik het niet erg om 's avonds te rijden want dan is het nog lang licht. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

26-12-2021 om 15:19

Broodjebrie schreef op 26-12-2021 om 09:58:

[..]

Knap!

Ik snap je hoor, toen ik einde van de middag naar huis reed werd het ook steeds donkerder en hoewel ik dus in mijn auto zat voelde ik me niet heel erg prettig. In de zomer vind ik het niet erg om 's avonds te rijden want dan is het nog lang licht.

ik zie het nu pas.. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

26-12-2021 om 18:32

AliceM1982 schreef op 26-12-2021 om 18:32:

[..]

Niet lachen...

Ik lach je alleen maar toe. Je uitlachen zou ik nooit durven.

Best fris weekend idd 
😁
.
🤬Heb het gepresteerd mijn bril door midden te breken. Vraag niet hoe, maar de mondkapjes plicht speelde een rol bij de actie 🤬🤬

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

26-12-2021 om 22:15

Broodjebrie schreef op 26-12-2021 om 20:27:

[..]

Ik lach je alleen maar toe. Je uitlachen zou ik nooit durven.

Weet ik toch 🤗

Watervrouw hoe  krijg je dat nou voor elkaar? Heb je een reservebril of kun je zonder? Ik kan echt niet zonder mn brilletje... (Ik zie geen drol zonder dat ding, ik heb min...) Ik vind die mondkapjes ook irritant met mn bril, die beslaat meteen zodra ik ergens binnenkom en dan zie ik niks maar zonder zie ik ook niet goed en dat is vermoeiend, ik heb ook nog een cilinderafwijking.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.