Huiskamer
Broodjebrie
22-12-2021 om 19:25
Ik heb nasi klaargemaakt, met vegetarische kip. Echt verrassend lekker 
Auwereel
22-12-2021 om 22:16
Ik had kerrie-spitskool met ui, appel, rozijnen en gedroogde abrikozen, met zilvervliesrijst en een vega-burger erbij.
Phoe, nog 2 dagen en dan is het vakantie. Voor vandaag stop ik met werken...!
Rogue
22-12-2021 om 23:01
ik had kip uit de oven, ik heb 3 weken onvrijwillig vakantie, ga morgen het huis schoonmaken en de laatste boodschappen doen voor kerst 🥱
Broodjebrie
23-12-2021 om 08:05
Ik bak vanavond frietjes. En ik wilde nog naar de winkel maar ik kom er net achter dat ik nog meer in huis heb dan gedacht dus het weekend red ik het nog prima.
AggressiveReindeer87
23-12-2021 om 08:24
Rogue schreef op 22-12-2021 om 23:01:
ik had kip uit de oven, ik heb 3 weken onvrijwillig vakantie, ga morgen het huis schoonmaken en de laatste boodschappen doen voor kerst 🥱
Moggel. Vrij rustige dag vandaag, vanmiddag alleen nog even naar kantoor voor een Corona-vriendelijk kerstgebeuren + kerstpakket
. (Dmv een 'kerstmarkt'; zelf uitzoeken. Op mijn werk verzinnen ze met kerst ieder jaar iets anders ipv een standaard kerstbox met rommel dat je toch nooit gebruikt)
Ben er alleen wel achter dat ik mijn kersttrui + foute kersttrui weggebonjourd heb.. Niet dat dat een verplichting is maar is wel leuk dus ik probeer de HEMA bij mij in de buurt te bellen met de vraag of zij er nog 1 hebben die ik straks ff op kan halen maar ik vrees het ergste. Ik heb overigens wel een trui met een ster in de vorm van glitters erop maar dat is geen officiele kerstrui.... (Of kan ie er volgens jullie wel mee door?)
Brie: ik ben gister ook al geweest, toen was het al vrij druk dus zal vandaag en morgen (het is toch donderdag vandaag? Serieus ik ben nu al in de war met de dagen
) helemaal retedruk zijn. Lekker dus dat wij niet meer hoeven
Dolfje
23-12-2021 om 08:37
Tuurlijk kan dat Alice!
Ik ga zo werken, vanmiddag komt hier iemand in huis het een en ander opmeten. Morgen moet ik ook nog paar uurtjes werken en dan lang weekend. Wij hebben maandag vrij en volgende week vrijdag ook.
Picnic komt morgenvroeg. De supermarkten hier zijn beide kerstdagen gewoon open zag ik dus als ik wat nodig heb is het snel gehaald.
AggressiveReindeer87
23-12-2021 om 10:08
Dank Dolf maar het is gelukt!!! Niet bij de Hema maar bij de Lidl bij mij om de hoek. Lagen er niet veel meer dus heb er maar 2 meegenomen, verschillende kleuren
(Er was er nog maar 1 van mijn maat dus heb 1 met een maatje groter, zit een beetje ruim maar gaat op zich wel)
He ik ben helemaal blij, ik snap nog steeds niet waarom ik die oude weggesmeten heb maar deze die ik gevonden heb zijn veel leuker/fouter 
Heb ook al 1 was klaar, de ander zit er nu in. Ben wel erg blij met mn nieuwe wasmachine, hij is erg stil, snel klaar en goede centrifuge erop.
Auwereel
23-12-2021 om 13:08
Wat leuk Alice dat je nog een passende trui gevonden hebt!
Zonet was er nog een klusser aan mijn deur, met een enorme gereedschapskist, dus ik denk, hè, wat moet die. Ik heb in principe nog een klus staan in januari, maar deze klusser ken ik niet.
Bleek de man bij het verkeerde huis te staan. Straat en nummer klopte, helaas de verkeerde stad!
AggressiveReindeer87
23-12-2021 om 18:53
Ik was op kantoor wel 1 vd weinigen met een kersttrui, althans tijdens mijn 'shift'. (Ze doen het kerstgebeuren in shifts zodat het niet te druk is ivm de Corona-regels)
Anyway wel veel complimenten over gekregen, dat is leuk
.
Ik ben sowieso wel trots dat ik geweest ben, ik werk nu ongeveer een jaar bij dit bedrijf, het is compleet anders dan wat ik hiervoor 12 jaar gedaan heb en ik vind dit soort dingen best spannend. (Maar daarom ga ik ook eigenlijk...)
Nu heb ik voor mijn gevoel wel echt vakantie, alleen al heerlijk dat ik morgen al vrij genomen heb!
En mn kerstpakket is ook erg leuk, er zat 1 standaard dingetje in en de rest mocht je uitzoeken, dat vond ik erg leuk. Ik heb o.a. olijfolie, een braintrainspel, een bol.com card (maar die kreeg iedereen), we mochten een boek uitzoeken (kwam er in de trein achter dat dat deel 2 was dus heb met die bol card meteen deel 1 besteld
) en nog meer leuke dingetjes in de trand van goed in je vel zitten.
Blij mee 
Aberlady
23-12-2021 om 20:08
Oh, dat is leuk Alice, zo'n marktje! Wij hebben ook vandaag ons kerstpakket gekregen, -de gezellige doos met allerlei hapjes erin. En ook knap dat je heen bent gegaan. Ik heb een beetje hetzelfde denk ik, voel altijd een enorme drempel als ik mensen niet goed ken. Heb laatst nog een smoesje verzonnen om een niet naar een werklunch te hoeven...
Man en ik gaan morgen op pad. Hebben een huisje gehuurd voor de komende week met z'n tweeën. Veel lekkers mee, wandelen en the Witcher kijken 😍
Auwereel
23-12-2021 om 20:17
Ik hoef geen smoesjes te bedenken om mijn collega's niet te zien, ik zie ze al bijna 2 jaar enkel online...
Broodjebrie
23-12-2021 om 20:19
Aberlady schreef op 23-12-2021 om 20:08:
Oh, dat is leuk Alice, zo'n marktje! Wij hebben ook vandaag ons kerstpakket gekregen, -de gezellige doos met allerlei hapjes erin. En ook knap dat je heen bent gegaan. Ik heb een beetje hetzelfde denk ik, voel altijd een enorme drempel als ik mensen niet goed ken. Heb laatst nog een smoesje verzonnen om een niet naar een werklunch te hoeven...
![]()
Man en ik gaan morgen op pad. Hebben een huisje gehuurd voor de komende week met z'n tweeën. Veel lekkers mee, wandelen en the Witcher kijken 😍
Oh leuk Aberlady
Veel plezier! Dit jaar is het er niet van gekomen maar ik roep al jaren dat ik een keer tussen kerst en oud&nieuw op vakantie wil. Wie weet volgend jaar 
Ik werk in de thuiszorg, collega's zie ik alleen met bijeenkomsten.
Auwereel
23-12-2021 om 20:32
Ah, ja, als je elkaar niet dagelijks ziet is het lastig een band op te bouwen.
Broodjebrie
23-12-2021 om 20:45
Auwereel schreef op 23-12-2021 om 20:32:
Ah, ja, als je elkaar niet dagelijks ziet is het lastig een band op te bouwen.
Eigenlijk heb ik hier juist bewust voor gekozen. Ik ben op 2 werkplekken weggepest. Op de werkplekken daarna is het gelukkig wel beter gegaan maar ik begon toen steeds vaker te denken; ik wil liever geen collega's om me heen. Nu werk ik in een groot team maar iedereen heeft zijn eigen route en als er iets is vragen we het gewoon aan elkaar, en dat is prima zo.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.