Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

11-12-2021 om 17:35

Hey wat gezellig is het hier!
Ik was wandelen met mn moeder, ook een wasje gedraaid, nogal symbolisch want dit is vermoedelijk het laatste wasje want mijn wasmachine (ik dacht dat ik hem 13/14 jaar heb maar bedacht net dat het al een jaar of 16 is... Niet zo gek dus dat ie niet meer zo fris en fruitig is, het is gewoon een oud beestje...) gaat donderdag met pensioen  :proud.

Het was hier vrij grijs en ook fris maar ik vind het altijd lekker om naar buiten te gaan.
Ook nog met mn moeder geluncht vanmiddag dus was leuk vandaag.

Zo, caviahok is schoon, nu de ren nog. Cavia's zitten heerlijk vers hooi te eten, dat ruikt zo lekker.

Alice krijgt hij dan ook officieel een afscheidsreceptie? En heb je al een opvolger gevonden? 
Cavia ook weer blij 
Hatsjoeee!! Ik vind hooi niet zo fijn ruiken, ben er allergisch voor.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

11-12-2021 om 21:37

Ik plaag stiefzoon al een hele tijd om een kusje, wang aanbieden nadat hij partner een kus geeft, doen alsof ik hem ga kussen... altijd neenee, en veel gegibber.
Gisterenavond toen ik hem in bed stak: "Valdemar kom eens dichter" en hup een kus op de wang. 

Direct maar uitgelegd dat hij dat alleen moet doen als hij dat zelf wilt etc., maar oh hoe schattig.

Valdemar schreef op 11-12-2021 om 21:37:

Ik plaag stiefzoon al een hele tijd om een kusje, wang aanbieden nadat hij partner een kus geeft, doen alsof ik hem ga kussen... altijd neenee, en veel gegibber.
Gisterenavond toen ik hem in bed stak: "Valdemar kom eens dichter" en hup een kus op de wang.

Direct maar uitgelegd dat hij dat alleen moet doen als hij dat zelf wilt etc., maar oh hoe schattig.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

11-12-2021 om 22:08

VivaLaVida schreef op 11-12-2021 om 18:33:

Alice krijgt hij dan ook officieel een afscheidsreceptie? En heb je al een opvolger gevonden?
Cavia ook weer blij
Hatsjoeee!! Ik vind hooi niet zo fijn ruiken, ben er allergisch voor.

Nou daar moet ik overna denken, hij verdiend het niet met zn geklier de laatste tijd 
Ja zeker, die komt donderdag 

Ik heb net een hele zak dorrito's op zitten knagen...   Geen mega grote zak maar toch.. 

Mijn wasmachine zal ook geen jaren meer meegaan. Maar 1 ding weet ik wel, als er een nieuwe komt dan wordt het er wel 1 met een goed hoorbaar bliepje als ie klaar is Cliënt van mij heeft een wasmachine die een paar seconden een klein melodietje doet als ie klaar is. Dat hoeft dan ook weer niet  

Broodjebrie schreef op 11-12-2021 om 22:42:

Mijn wasmachine zal ook geen jaren meer meegaan. Maar 1 ding weet ik wel, als er een nieuwe komt dan wordt het er wel 1 met een goed hoorbaar bliepje als ie klaar is Cliënt van mij heeft een wasmachine die een paar seconden een klein melodietje doet als ie klaar is. Dat hoeft dan ook weer niet

Die van mij lijkt ook wel minutenlang te pingelen 

Dolfje schreef op 11-12-2021 om 22:52:

[..]

Die van mij lijkt ook wel minutenlang te pingelen

Haha en dan blijft ie net zolang pingelen totdat je de trommel opendoet Ik praat ook altijd in mezelf als dat ding pingelt.  "jaja, kom eraan"  "jaaahaaaa" cliënt ligt soms in een deuk

Broodjebrie schreef op 11-12-2021 om 23:06:

[..]

Haha en dan blijft ie net zolang pingelen totdat je de trommel opendoet Ik praat ook altijd in mezelf als dat ding pingelt. "jaja, kom eraan" "jaaahaaaa" cliënt ligt soms in een deuk

Nee hij stopt wel  

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

12-12-2021 om 13:46

Broodjebrie schreef op 11-12-2021 om 23:06:

[..]

Haha en dan blijft ie net zolang pingelen totdat je de trommel opendoet Ik praat ook altijd in mezelf als dat ding pingelt. "jaja, kom eraan" "jaaahaaaa" cliënt ligt soms in een deuk

Oww dat doe ik ook 
Heb het al in andere topics opgeschreven maar het was me het ochtendje weer wel zeg..... pfffff heb een heel opsluit avontuur achter de rug... (zie kluns of ergernis topic)

Vanmorgen even gewandeld en verder een lui dagje gehad en lig nu in bed Expeditie Robinson te kijken.
Morgen paar uurtjes werken en dan een soort van alternatieve kerstviering. Ben benieuwd wat we krijgen 

Haha, Spotify is niet erg slim, met alle slimme algoritmes van tegenwoordig had ik anders verwacht! Ik zit kerstmuziek te oefenen voor mijn zangkoor (moet ik thuis doen, 's avonds met het koor oefenen zit er niet in met Corona nu) en dat doe ik o.a. door mooie uitvoeringen te beluisteren op Spotify. Heb je je playlist klaar, doet-ie automatisch een suggestie en gaat naar een volgend lied. Na allerlei december kerstmuziek volgt: "Now is the month of May"...! Nou, dacht 't niet in December! Behalve dat dat meiliedje een vrolijk liedje is, associeer ik het niet erg met kerstmuziek.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

15-12-2021 om 07:25

Auwereel schreef op 13-12-2021 om 22:28:

Haha, Spotify is niet erg slim, met alle slimme algoritmes van tegenwoordig had ik anders verwacht! Ik zit kerstmuziek te oefenen voor mijn zangkoor (moet ik thuis doen, 's avonds met het koor oefenen zit er niet in met Corona nu) en dat doe ik o.a. door mooie uitvoeringen te beluisteren op Spotify. Heb je je playlist klaar, doet-ie automatisch een suggestie en gaat naar een volgend lied. Na allerlei december kerstmuziek volgt: "Now is the month of May"...! Nou, dacht 't niet in December! Behalve dat dat meiliedje een vrolijk liedje is, associeer ik het niet erg met kerstmuziek.

Ik heb momenteel overal de balen van. Het grijze weer vanaf november tot februari doet mij altijd de das om. Daarom gaan we de laatste jaren in de winter een weekje weg. Is nu ook gepland voor over 4 weken met vrienden maar door de hele C-situatie durf ik me er niet op te verheugen.  Het slaat ook op mijn darmen. Als het er nog eens voor zou zorgen dat ik ff geen eetlust had en een paar kilo zou afvallen maar helaas bij mij werkt dat zo niet.
Zit wel al in mijn sportkleding moed te verzamelen om weer eens naar de sportschool te gaan...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.