Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

06-12-2021 om 16:02

Dolfje schreef op 06-12-2021 om 15:35:

Hoe lang gaat een wasmachine mee?
De levensduur van een wasmachine varieert van 2 tot 8 jaar. Hoe lang een wasmachine daadwerkelijk meegaat hangt af van verschillende factoren. Zo heeft het te maken met de bouwkwaliteit, hoe vaak je ermee wast, hoe je de wasmachine gebruikt, en hoe je hem onderhoudt.

Wij hebben hem ook pas vervangen, was ook zo'n 14 jaar.

Welke heb jij nu? Hoeft trouwens niet dezelfde te zijn als de droger he?

AliceM1982 schreef op 06-12-2021 om 16:02:

[..]

Welke heb jij nu? Hoeft trouwens niet dezelfde te zijn als de droger he?

Nee dat hoeft niet. Wasmachine is Samsung, droger Aeg. Hebben toen bij coolblue besteld en 2 dagen laten kwamen ze hem brengen en installeren en de oude meenemen.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

06-12-2021 om 18:10

Dolfje schreef op 06-12-2021 om 15:35:

Hoe lang gaat een wasmachine mee?
De levensduur van een wasmachine varieert van 2 tot 8 jaar. Hoe lang een wasmachine daadwerkelijk meegaat hangt af van verschillende factoren. Zo heeft het te maken met de bouwkwaliteit, hoe vaak je ermee wast, hoe je de wasmachine gebruikt, en hoe je hem onderhoudt.

Wij hebben hem ook pas vervangen, was ook zo'n 14 jaar.

Vanwaar heb je die cijfers over levensduur?
Ik zou er eigenlijk niet mee kunnen lachen mocht mijn wasmachine maar twee jaar meegaan, zelfs acht jaar vind ik kort. 

Valdemar schreef op 06-12-2021 om 18:10:

[..]

Vanwaar heb je die cijfers over levensduur?
Ik zou er eigenlijk niet mee kunnen lachen mocht mijn wasmachine maar twee jaar meegaan, zelfs acht jaar vind ik kort.

Google, kwam het op verschillende sites tegen. 2 jaar is inderdaad idioot kort maar denk dat 14/15 jaar wel vrij lang is.

https://www.bosch-home.nl/bosch-ontdekken/advies/levensduur wasmachine

https://www.monteuropafstand.nl/wasmachine-reparatie/hoe-lang-gaat-een-wasmachine-mee

https://www.expert.nl/advies/gemiddelde-levensduur-wasmachine

Hoe lang een wasmachine meegaat is dus deels gerelateerd aan de aankoopprijs. De wettelijke verwachting varieert van 24 maanden voor een wasmachine van €199,- tot 96 maanden voor een wasmachine van €700,-.

Kan me niet herinneren dat we thuis als gezin de wasmachine ooit vervangen hebben..🤔 We mochten er vooral niet aanzitten, dan zou hij/zij/het wel ontploffen ofzo.. 🤔 Genoeg andere huishoudelijke klusjes waar kinder-/tienerhanden wel geschikt voor waren.... (Helaas..😁)

Mijn wasmachine gaat inmiddels voorbij de 80 maanden denk ik 🤩

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

06-12-2021 om 19:16

Dolfje schreef op 06-12-2021 om 16:09:

[..]

Nee dat hoeft niet. Wasmachine is Samsung, droger Aeg. Hebben toen bij coolblue besteld en 2 dagen laten kwamen ze hem brengen en installeren en de oude meenemen.

Mijn droger ook, die is net zo oud, nee wacht eens die is jonger dan de wasmachine. Maar idd ligt er ook aan hoe je het gebruikt, mn droger gebruik ik minder maar goed die doet het nog prima. Ik wil ook via coolblue maar die nemen de oude alleen mee als ie voor de deur staat volgens mij.. (en dat gaat echt niet want moet 1 trap af dus denk dat het bcc wordt)

Vandaag omdat ik gisteren vrij was de hele dag het gevoel gehad dat het maandag was. En nu is het dus al zowat woensdag. Klant vanmorgen tegen mij " prettig weekend" ik uuh het is dinsdag. Die was dus ook in de war omdat hij normaal op vrijdag komt 

*komt weer uit de meeleesmodus* ik wordt langzaam knettergestoord van de klanten op me werk in de kapsalon  
heb vandaag als brugvrouw  moeten lullen om een afspraak erin te krijgen omdat de kapster dubbel geboekt was, moest dus verplaats worden naar een andere dag. ben al weken maanden bezig met haar agenda want ze zit altijd volgeboekt en haar klanten staan allemaal in het woordenboek onder : verwend en zeikerig 
ik was een zenuwinzinking en een woede-aanval rijker 

Ik ook Dolf, voelde voor mij echt als een maandag ben helemaal geestelijk dan geradbraakt 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

07-12-2021 om 20:00

Rogue schreef op 07-12-2021 om 19:31:

*komt weer uit de meeleesmodus* ik wordt langzaam knettergestoord van de klanten op me werk in de kapsalon
heb vandaag als brugvrouw moeten lullen om een afspraak erin te krijgen omdat de kapster dubbel geboekt was, moest dus verplaats worden naar een andere dag. ben al weken maanden bezig met haar agenda want ze zit altijd volgeboekt en haar klanten staan allemaal in het woordenboek onder : verwend en zeikerig
ik was een zenuwinzinking en een woede-aanval rijker

Ik ook Dolf, voelde voor mij echt als een maandag ben helemaal geestelijk dan geradbraakt

Adem in adem uit met vervelende klanten 

AliceM1982 schreef op 07-12-2021 om 20:00:

[..]

Adem in adem uit met vervelende klanten

dat stadium ben ik al voorbij, ben maar een ''wandeling'' boodschap gaan doen als ik rookte had ik een sigaret opgestoken 

marla-singer.gif

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

07-12-2021 om 21:38

Rogue schreef op 07-12-2021 om 20:05:

[..]

dat stadium ben ik al voorbij, ben maar een ''wandeling'' boodschap gaan doen als ik rookte had ik een sigaret opgestoken

marla-singer.gif

Nog beter, even naar buiten, even stoom afblazen...

Rustig hier.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-12-2021 om 19:10

Ja i know.. ik was sinds gister weer aan TLOTR begonnen, kon het niet laten  . (Vandaag loopt Netflix abb af)
En daarna nog ff gewandeld dus ik heb me wel vermaakt vandaag haha..

Morgen werk ik ook thuis zoals de hele week omdat ik strontverkouden was. (Ja heb me laten testen uiteraard) Ben ik nog maar niet meer zo erg als van de week. Ik wilde morgen wel naar kantoor maar mn leidinggevende vond het handiger om nog een dagje thuis te werken. (Ik wil ook geen mensen aansteken...)

Ik vind mezelf best grappig soms.. ik was vrij laat wandelen en bedacht dat ik eten mocht halen van mijzelf. Ik ben enorm besluiteloos dus wanneer ik dat beslist heb heb ik al een uur lopen piekeren. Vervolgens pieker ik minstens een uur waar en wat ik dan ga halen en uiteindelijk denk ik ach ik wil naar huis, ik kook zelf wel.. zo ging het dus vanmiddag weer  (En dan kook ik nog heerlijk ook  )

Ik kom ook weer langzaam boven. Morgen nog werken en dan lekker weekend. Heb bewust niets gepland, heerlijk.
Eergisteren crematie gehad, was een mooie dienst maar tegelijkertijd ook wel confronterend. Het hoort helaas bij het leven.

Ik moet morgenmiddag werken. Zaterdag hebben we een afspraak in de ochtend voor iets in huis en daarna gaat man met een paar vrienden lunchen. En dan ben ik de middag rustig alleen thuis.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.