Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

BrightEchidna89

BrightEchidna89

22-11-2021 om 21:18

AliceM1982 schreef op 22-11-2021 om 21:11:

[..]

Ooohhhhh das hartstikke mooi volgens mij, veel plezier alvast!

Bedankt. Het laatste optreden dat we gaan zien zijn was een uitvoering van het Zwanenmeer, ook erg mooi. 
Toch blijft het voor mij een tikkeltje vreemd om daar te zitten als werkloze arbeider, onbewust heb ik dan toch het gevoel alsof ik daar niet thuishoor. 

Veel plezier!

Wij hebben net nog even een rondje gewandeld en heb nu mijn stappen gehaald.
Kijk Reizen Waes terug want dat was op de Wadden.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

23-11-2021 om 08:11

Valdemar schreef op 22-11-2021 om 21:18:

[..]

Bedankt. Het laatste optreden dat we gaan zien zijn was een uitvoering van het Zwanenmeer, ook erg mooi.
Toch blijft het voor mij een tikkeltje vreemd om daar te zitten als werkloze arbeider, onbewust heb ik dan toch het gevoel alsof ik daar niet thuishoor.

Snap ik heel goed, al is het niet nodig.. Zwanenmeer is ook prachtig, ik hou echt van klassieke muziek, al jaren eigenlijk... (wordt wel eens vreemd gevonden omdat ik geen oude knar ben maar dat boeit me niet...)

Dolfje schreef op 22-11-2021 om 21:47:

Veel plezier!

Wij hebben net nog even een rondje gewandeld en heb nu mijn stappen gehaald.
Kijk Reizen Waes terug want dat was op de Wadden.

Ja, was een mooie aflevering, hè! Wij zouden wel graag een keer naar Vlieland willen en iets van de straaljagers meekrijgen. Ze gaan zo laag over dat je ze vast een paar kilometer verder ook nog wel kunt zien!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

23-11-2021 om 18:03

Aberlady schreef op 23-11-2021 om 15:33:

[..]

Ja, was een mooie aflevering, hè! Wij zouden wel graag een keer naar Vlieland willen en iets van de straaljagers meekrijgen. Ze gaan zo laag over dat je ze vast een paar kilometer verder ook nog wel kunt zien!

Ik ga sinds 6 jaar iedere zomer een paar dagen naar Vlieland (ik ga nooit langer dan een week ivm heimwee), ik kan het je van harte aanbevelen. 

AliceM1982 schreef op 23-11-2021 om 18:03:

[..]

Ik ga sinds 6 jaar iedere zomer een paar dagen naar Vlieland (ik ga nooit langer dan een week ivm heimwee), ik kan het je van harte aanbevelen.

Leuk, Alice! We gaan dit voorjaar eens kijken

Aberlady schreef op 23-11-2021 om 22:13:

[..]

Leuk, Alice! We gaan dit voorjaar eens kijken

Ik heb ook dat plan. Vaak op Texel geweest en nu 2x op Terschelling en denk voorjaar eens naar Vlieland. Het is voor ons best ver dus wordt een lang weekend denk ik.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

24-11-2021 om 12:45

Dolfje schreef op 24-11-2021 om 11:17:

[..]

Ik heb ook dat plan. Vaak op Texel geweest en nu 2x op Terschelling en denk voorjaar eens naar Vlieland. Het is voor ons best ver dus wordt een lang weekend denk ik.

Dan doen we maar meteen een forummeet     

AliceM1982 schreef op 24-11-2021 om 12:45:

[..]

Dan doen we maar meteen een forummeet

Goed plan

Hier eindelijk even rust in de tent. Beetje rommelig begin van de week gehad qua werk, maar als het goed is is dat nu opgelost. Alhoewel ik nog even een telefoontje af moet wachten maar we blijven positief

Afijn, de boodschappen zijn nu weer binnen.. Nu aan een kop thee. Straks stofzuigen en dweilen, kan het er weer ff tegenaan. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

24-11-2021 om 14:43

Broodjebrie schreef op 24-11-2021 om 13:48:

[..]

Goed plan

Hier eindelijk even rust in de tent. Beetje rommelig begin van de week gehad qua werk, maar als het goed is is dat nu opgelost. Alhoewel ik nog even een telefoontje af moet wachten maar we blijven positief

Afijn, de boodschappen zijn nu weer binnen.. Nu aan een kop thee. Straks stofzuigen en dweilen, kan het er weer ff tegenaan.

Dat dacht ik 

Ik ben klaar met werken, thuiswerkdag vanmorgen. Moet nog ff naar buiten van mijzelf maar ik heb geen zin.. mocht iemand mij ff een schop onder mn derriere willen geven: be my guest 

En nog naar buiten geweest?

Ik had een beetje hectische middag. Leuk maar hectisch op het werk.
Morgen eerst op controle bij de tandarts en dan werken en dan wandel ik naar huis.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

24-11-2021 om 18:48

Dolfje schreef op 24-11-2021 om 18:34:

En nog naar buiten geweest?

Ik had een beetje hectische middag. Leuk maar hectisch op het werk.
Morgen eerst op controle bij de tandarts en dan werken en dan wandel ik naar huis.

Jazeker! Even naar centrum en weer terug gewandeld want wilde even naar wat winkels.

Nou mijn tanden zijn weer /nog goed, toch altijd weer fijn 

Ik zit de nieuwe Corona-maatregelen te bekijken en ik krijg de indruk dat we met ons zangkoor voorlopig niet kunnen oefenen. Dat is balen, zo vlak voor de kerst.

Een of andere sukkel is 'Coranabesmette in mijn omgeving' geworden. Dus mijn weekendplannen zijn gewijzigd en de testafspraak is gemaakt. 🤬

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.