Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

wat een weekendrust hier.... 

Morgen weer braaf naar kantoor. We zijn benieuwd hoe lang dat nog mag...

Weet iemand toevallig een fysieke keten voor Pokémon spullen? De (speel)kaarten maar iets anders mag ook. (Zag online schriften enzo maar dan zijn de verzendkosten relatief hoog omdat ik niet zoveel schriften wil)

in de categorie digizeur: NPO heeft regelmatig serverproblemen. Zou bijna een tv aan Sint vragen. Bijna.....  Moet toch weer eens in de nieuwsmijdmodus dat scheelt.

Ik ben ook benieuwd hoe lang dit zo doorgaat. 
Morgen werken en dan een late lunch met iemand.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

21-11-2021 om 22:59

Vf_Watervrouw schreef op 21-11-2021 om 21:43:

wat een weekendrust hier....

Morgen weer braaf naar kantoor. We zijn benieuwd hoe lang dat nog mag...

Weet iemand toevallig een fysieke keten voor Pokémon spullen? De (speel)kaarten maar iets anders mag ook. (Zag online schriften enzo maar dan zijn de verzendkosten relatief hoog omdat ik niet zoveel schriften wil)

Ik was met mijn moeder bij mijn tante, die was gister jarig. Het was weer veel te gezellig , ben net een uurtje thuis

En alweer maandag. Deze week is kort voor ons want vrijdag vrij. Moet dan wel op gesprek maar in de middag gaan we iets leuks doen, ergens lunchen of zo.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-11-2021 om 10:31

Dolfje schreef op 22-11-2021 om 08:45:

En alweer maandag. Deze week is kort voor ons want vrijdag vrij. Moet dan wel op gesprek maar in de middag gaan we iets leuks doen, ergens lunchen of zo.

Gaat idd erg hard, ik ben nog vrij want ik werk niet op maandag as u know.
Ik werk morgen op kantoor ivm een klus die niet thuis kan, waarschijnlijk werk ik vrijdag deze week dan thuis maar dat is nog niet helemaal zeker.

He wat een heerlijk weer, wel koud denk ik (ben nog niet buiten geweest) maar het zonnetje straalt, word ik vrolijk van.

Het was mooi weer maar wel koud. Lunch was gezellig en lekker.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-11-2021 om 19:24

Het was fris maar idd heerlijk weer, heb ook veel gewandeld vandaag. Nu beetje koppijn en ik heb A.J and the queen uit  , en er komt geen seizoen 2 
Echt geweldige serie, heb het niet helemaal drooggehouden..

Het was vandaag wat frisser tijdens mijn lunch-ommetje dan voorgaande dagen, maar toen ik zonet even groente-afval in de container ging gooien was het mistig en echt koud, brrrrr! Je cv-ketel zou nu toch stuk zijn en geen reserve-onderdelen te krijgen zoals ik vanochtend op de radio hoorde, dan kan je voorlopig wel meer dan 1 deken over!

Brrr ik heb een hekel aan de winter. En de herfst. En het voorjaar als het nog niet warm is. En de zomer als het teveel regent 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-11-2021 om 20:00

Dolfje schreef op 22-11-2021 om 19:48:

Brrr ik heb een hekel aan de winter. En de herfst. En het voorjaar als het nog niet warm is. En de zomer als het teveel regent

Haha Dolf, ik vind ieder seizoen wel zn charmes hebben.. maar zomer wel het meest, als het geen 86 graden is..

Dolfje schreef op 22-11-2021 om 19:48:

Zonder klagen saaie dagen 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

22-11-2021 om 20:27

Ik kijk uit naar morgen.
Ga samen met partner naar een uitvoering kijken van Carmina Burana in Brugge. 
Onze laatste gezamenlijke uitstap was een citytrip naar Sintra (Portugal) in feb 2020. Normaal doen we jaarlijks wel enkele citytrips en optredens maar met corona was het nu al lang geleden. 

Leuk Valdemar, veel plezier!

Ik heb echt een drukke werkdag gehad. Nu lekker met de voetjes omhoog. Het was wel heerlijk weer zeg! Ik stond vanmiddag bij cliënt aan de deur te wachten en ik stond precies in de zon, uit de wind. Heerlijk  

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-11-2021 om 21:11

Valdemar schreef op 22-11-2021 om 20:27:

Ik kijk uit naar morgen.
Ga samen met partner naar een uitvoering kijken van Carmina Burana in Brugge.
Onze laatste gezamenlijke uitstap was een citytrip naar Sintra (Portugal) in feb 2020. Normaal doen we jaarlijks wel enkele citytrips en optredens maar met corona was het nu al lang geleden.

Ooohhhhh das hartstikke mooi volgens mij, veel plezier alvast!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.