Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

Ik lig nog schandalig in bed maar moet wel opstaan en het een en ander gaan doen. Wilde het bed verschonen maar dat doe ik denk ik morgenmiddag maar ga zo strijken, bedenken en maken wat we vanavond eten en wil ook wandelen want kan vanavond niet naar pilates want ga naar het theater. Ben alleen zo lui nu nog 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

17-11-2021 om 10:26

Dolfje schreef op 17-11-2021 om 09:09:

Ik lig nog schandalig in bed maar moet wel opstaan en het een en ander gaan doen. Wilde het bed verschonen maar dat doe ik denk ik morgenmiddag maar ga zo strijken, bedenken en maken wat we vanavond eten en wil ook wandelen want kan vanavond niet naar pilates want ga naar het theater. Ben alleen zo lui nu nog

Ach ja je hebt werkpaarden en luxe paarden     

Ik ben thuis aan het werk, woensdag is mijn thuiswerkdag maar de komende 3 weken werk ik weer 2 dagen per week thuis. (1 dag kantoor)

Ik had nog compensatie uren over dus ik werk maar een paar uur vandaag.

Nou ik ben wel een werkpaard hoor. Moet vanmiddag flink aan de bak 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

17-11-2021 om 11:02

Dolfje schreef op 17-11-2021 om 10:34:

Nou ik ben wel een werkpaard hoor. Moet vanmiddag flink aan de bak

Weet ik, zat je een beetje te plagen 

Heb net een rondje gewandeld maar het miezerde net te hard om het grote rondje te doen vond ik. Dus nu nog even met een koffie en de housewives of Atlanta op de bank voor ik weer er door heen moet.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

17-11-2021 om 13:19

Dolfje schreef op 17-11-2021 om 11:44:

Heb net een rondje gewandeld maar het miezerde net te hard om het grote rondje te doen vond ik. Dus nu nog even met een koffie en de housewives of Atlanta op de bank voor ik weer er door heen moet.

Had ik vanmorgen ook gedaan voordat ik ging werken. Ik wilde zo nog even maar ik heb het ook wel een beetje koud. Ja en ik ben lui en het regende net hier, nu niet meer volgens mij dus ik schop mijzelf zo nog maar even naar buiten. Werk ze alvast Dolf!

Zo, net een boel nakijkwerk klaar en ik zie de zon tussen de wolken door piepen, dus ik ga ook even aan de wandel, voor ik verder ga met een project. Even een fris hoofd halen zodat ik daarna weer fris & fruitig aan de slag kan!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

17-11-2021 om 14:28

Hier ook zon en ben al terug van wandelen.

Zo, ik ben eindelijk thuis. Vanmorgen gewerkt en vanmiddag met mijn tante naar ons jaarlijks uitje gegaan, de kerstshow in een tuincentrum een klein half uurtje hier vandaan. Ze hebben al een paar keer een prijs gewonnen voor de mooiste kerstshow van NL. En het is zeker de moeite waard. Alleen wel een prijzig tuincentrum, maar 2 straten verderop zit nog een soort bouwmarkt (eigenlijk een winkel waar je vanalles kan krijgen) en daar hebben ze ook altijd wel leuke spullen, alleen dan een stuk goedkoper

Hier scheen natuurlijk ook de zon toen ik vanmiddag aan het werk was. Net nog ff blokje om geweest en zo op de fiets naar het theater.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

17-11-2021 om 19:08

Dolfje schreef op 17-11-2021 om 19:04:

Hier scheen natuurlijk ook de zon toen ik vanmiddag aan het werk was. Net nog ff blokje om geweest en zo op de fiets naar het theater.

Veel plezier!!!! 

oh wat stom . Vanmorgen wasmachine aangezet maar dus niet helemaal goed dus hij was nog niet eens begonnen toen ik net thuis kwam. Die apparaten worden allemaal slimmer en ik dommer heb ik het idee.

O ja, goed dat je het zegt, ik heb er ook nog een was inzitten die wel gedraaid heeft, maar helemaal vergeten om op te hangen!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

18-11-2021 om 20:01

Auwereel schreef op 18-11-2021 om 19:57:

O ja, goed dat je het zegt, ik heb er ook nog een was inzitten die wel gedraaid heeft, maar helemaal vergeten om op te hangen!

Heb ik ook wel eens.

Zo ik heb lekker gedouched, nu lekker in pyama voor de tv.

Ik ben in bad geweest maar werd er misselijk van. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.