Huiskamer
Broodjebrie
10-11-2021 om 21:54
AliceM1982 schreef op 10-11-2021 om 20:51:
[..]
Ik heb dat ook wel eens met yoga, kan ook komen door afvalstoffen die eehh loskomen...
Veel water drinken!!! Dat is ook het advies als je een behandeling bij je fysio hebt gehad. Ik heb weleens periodes dat ik veel last heb van vastzittende spieren en dan krijg ik ook altijd als advies mee dat ik veel moet drinken. Doordat hij/zij de spieren losmaakt komt er inderdaad een stofje vrij en dat stofje zorgt dus voor nog meer spierpijn. Doordat je (veel) drinkt, wordt dat afvalstof vanzelf verwerkt.
Auwereel
10-11-2021 om 22:04
Zo, de presentatie is af. Een paar goede slides geleverd. Heel anders dan ze in eerste instantie waren en ook een stuk minder. Van mijn 17 slides zijn er precies 2 overgebleven, want de introductie van het project door leidinggevende had een stapel slides nodig, en collega's hadden nog slides nodig, dus iedereen moest inleveren. Nu nog even een discussie wie precies gaat presenteren.
Dolfje
10-11-2021 om 22:30
AliceM1982 schreef op 10-11-2021 om 20:51:
[..]
Ik heb dat ook wel eens met yoga, kan ook komen door afvalstoffen die eehh loskomen...
Hoe kan dat dan?
AggressiveReindeer87
10-11-2021 om 22:46
Dolfje schreef op 10-11-2021 om 22:30:
[..]
Hoe kan dat dan?
Dat is het gevolg van beweging, dat maakt afvalstoffen los en die zweet en plas je vervolgens uit en het gaat ook naar je bloedbanen om uiteindelijk je lichaam te verlaten. (Ff opgezocht want ik wist het ook niet precies. Ik zei een x tegen een yogadocent dat ik wel eens misselijk werd, toen zei ze dat dus maar naar het hoe en waarom heb ik niet gevraagd)Zie ook Bb's reactie. Idd veel drinken, probeer ik ook te doen maar vergeet het soms...
Zo ik ben vanmiddag weer lekker bezig geweest in huis, weer even het een en ander veranderd. (Heb mn werkkamer weer verplaatst) en beetje opruimen. Heerlijk, rommelen in huis. Morgen vrij en nu lekker
Slaap lekker allen!
Dolfje
10-11-2021 om 23:15
ik drink wel genoeg en heb nu,net als anders, ervoor gegeten. Heb wel wat meer moeten haasten. Ik werd tijdens het liggen ook al duizelig. Heb ook het idee dat het misschien met de ademhaling te maken heeft.
Nou ja volgende week herkansing.
Ik ga ook slapen. Morgen half dagje werken.
AggressiveReindeer87
12-11-2021 om 14:10
Zo ik heb vanmorgen toen ik voor kantoor even naar de AH ging even de Florence Nightengale uitgehangen...(Dat krijg je als zus van een ambulande verpleegkundige... Er zat half op het fietspad een meisje, er stonden al wat mensen, die belden de ambu)
Geen idee waarom maar ik dacht dat het haar enkel was maar ze was flauwgevallen. (Daar ben ik onderhand ervaringsdeskundige in want ik val zelf regelmatig flauw..)
Heb haar eerst even van het fietspad geholpen, toen gevraagd of ze wat gegeten had, wilde haar een candybar geven van mijzelf maar er was al iemand wat aan het halen.Ze mocht in een gebouw vlakbij (veel te koud) binnen wachten dus ik wilde haar daarheen helpen en ondersteunen maar na 4 stappen zei ze dat ze weer duizelig werd dus heb haar weer op de grond gezet met hoofd tussen de benen. Gelukkig kwam de ambu snel. Was niet ernstig allemaal maar had wel met haar te doen, ze zag helemaal bleek, arm kind... (voor ik weer verder ging zei ik wel dat ze de volgende keer wel wat moest eten..om die rede ga ik zelf ook regelmatig onderuit
)
Nou ja heb mn goede daad voor vandaag weer gedaan
Ik twijfelde nog of ik me er mee moest bemoeien maar ik zou me enorm lullig gevoeld hebben als ik doorgefietst was... beter te veel mensen die willen helpen dan te weinig... (Ben zelf ook wel eens gevallen, voor een vol terras maar er kwam niemand naar me toe, daar was ik wel een beetje kwaad over)
Vf_Watervrouw
13-11-2021 om 22:45
Familiesint lootjes zijn geregeld. Er zijn die dag drie bezoekers, dus gelukkig volgen we braaf het dringende advies van de persco.
Heb kadootje voor mijn lootje binnen. Zou voor het kinderkadootje rondneuzen bij de kringloop. Koop ik alleen maar dingen voor mezelf............. Ik had nog niet genoeg spulletjes 
AggressiveReindeer87
14-11-2021 om 15:35
Vf_Watervrouw schreef op 13-11-2021 om 22:45:
Familiesint lootjes zijn geregeld. Er zijn die dag drie bezoekers, dus gelukkig volgen we braaf het dringende advies van de persco.
Heb kadootje voor mijn lootje binnen. Zou voor het kinderkadootje rondneuzen bij de kringloop. Koop ik alleen maar dingen voor mezelf............. Ik had nog niet genoeg spulletjes
Ik ben weer eens vreselijk met mezelf in gevecht
, heb gister en vandaag (wilde um perse afzien) Maid zitten bingen terwijl ik veel nuttigere dingen had kunnen doen zoals yoga, ben vreselijk aan het spijbelen en daar neig ik me schuldig over te voelen wat volkomen onzin is want morgen weer een dag.. (en Maid heb ik inmiddels uit... heb vierkante ogen...
)
Vf_Watervrouw
14-11-2021 om 15:59
Ergens de afgelopen twee jaar Endeavour Morse als te traag beschouwd. Een paar vierkante ogen later baal ik dat ik al in seizoen zoveel zit...🤭😁
Er is zelfs een wikipediapagina over de band die voor één van de afleveringen was bedacht.😎 Het speelt in de jaren 60.
AggressiveReindeer87
15-11-2021 om 12:45
Zo, ik heb even een paar uur gewerkt, normaal werk ik dus niet op maandag maar mijn leidinggevende wilde even met mij overleggen ivm de C-maatregelen, ik ga in ieder geval de komende 3 weken (als het kan wat betreft werkzaamheden maar komt wel goed denk ik) 1 dag meer thuiswerken en alleen 1 dag kantoor. Wat betreft deze week zit ik een beetje gek omdat ik op mijn nichtje moet passen morgen dus ik heb na overleg vanmorgen al wat uurtjes gewerkt zodat ik morgen wat minder kan werken, thuis dus. (Normaal werk ik op kantoor dinsdag)
Natuurlijk hoort een werkgever netjes en zorgvuldig met zijn werknemers om te gaan maar ik ben wel heel erg blij dat ze het ook zijn, dat ze vragen wat je fijn vind en niet moeilijk doen als je aangeeft dat je liever voorlopig als de cijfers zo hoog zijn wat meer thuis gaat werken. (Ik las overigens dat het ook hun voorkeur heeft dat je thuis werkt als het kan. Er werd gevraagd of ik dan dus 1 dag wel naar kantoor wil, dat heeft wel mijn voorkeur want van alleen maar thuis werken word ik half depressief
)
Ok ik vind het ook niet leuk dat het weer zo moet maar ik ben blij met hoe ze op mijn werk met mij/ons omgaan
(Ik ben echt niet bang om erg ziek te worden hoor, ik ben tenslotte ingeent maar ik wil vooral tegenover de zorg mijn verantwoordelijkheid nemen. Ik wil niet pochen dat ik zo'n goed mens ben maar als iedereen zo zou denken zouden de ziekenhuizen niet weer op hun tandvlees lopen, maar goed...)
Dolfje
15-11-2021 om 13:00
Verstandig om meer thuis te werken als het kan tenminste. Man en ik kunnen het niet.
Zijn weer thuis van een gezellig weekend weg. Heb nu even geen behoefte aan mensen dus zit lekker lui op de bank.
Auwereel
15-11-2021 om 13:07
Ik had een meeting om elf uur vanochtend en ik zat om 10:58 klaar om de meeting-link te openen, was er geen link. Huh, ik hoef toch niet ervoor op mijn werk te zijn?! Gelukkig bleek het een foutje van degene die de uitnodiging had verstuurd en kreeg ik alsnog een link.
AggressiveReindeer87
15-11-2021 om 14:15
Auwereel schreef op 15-11-2021 om 13:07:
Ik had een meeting om elf uur vanochtend en ik zat om 10:58 klaar om de meeting-link te openen, was er geen link. Huh, ik hoef toch niet ervoor op mijn werk te zijn?! Gelukkig bleek het een foutje van degene die de uitnodiging had verstuurd en kreeg ik alsnog een link.
oeps...
Vf_Watervrouw
16-11-2021 om 21:33
Ik zat ooit klaar voor een online sollicitatiegesprek. Nergens een link. Bleek het systeem aldaar plat te liggen dus het werd een telefonisch gesprek.
Auwereel
16-11-2021 om 22:20
Heel lang geleden toen er nog nauwelijks internet was, had ik gesolliciteerd bij een Belgisch bedrijf. Belden ze me op onder het motto, uw CV ziet er wel interessant uit, maar voordat we u hier uitnodigen willen we eerst kennismaken om te zien of we een match zijn, dan hoeft u de hele reis niet te doen. Zat ik opeens, heel onverwacht, een sollicitatiegesprek per telefoon te doen. En het was inderdaad nuttig, want ze waren naar iets anders op zoek dan ik dacht. Dus inderdaad een reis bespaard, maar dat was wel even schrikken, zo onverwacht.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.