Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

Ja ik wil dat elke dag wel halen, bij mij moeten er eigenlijk heel veel kilo’s af maar ik heb nog steeds vreetbuien want beweeg echt wel genoeg. Maar goed vrijdag heb ik een afspraak bij de praktijkondersteuner om Oa over dat soort dingen te gaan praten.

PriceyRook54

PriceyRook54

27-10-2021 om 13:11

Haha, ik pas op 1.845 stappen - maar mijn gemiddelde zit op 12.247 zie ik, dus ik maak dat vanavond wel goed! Als het weer zo slecht blijft doe ik eventueel wel een YouTube stepklasje.

Goed bezig hoor Dolfje. 
Wat een hoog gemiddelde Ainne. Ik ga die van mij eens opzoeken. Kijk je dan naar gemiddelde van 2021?

PriceyRook54

PriceyRook54

27-10-2021 om 13:34

VivaLaVida schreef op 27-10-2021 om 13:27:

Goed bezig hoor Dolfje.
Wat een hoog gemiddelde Ainne. Ik ga die van mij eens opzoeken. Kijk je dan naar gemiddelde van 2021?

Heb je een Fitbit? Dan kun je dat onder "community" zien in de app, het is het gemiddelde van de afgelopen 7 dagen, dus elke dag schuift dat op.

Ik liep zondag trouwens 21k+ stappen, dus dat drijft het gemiddelde lekker op natuurlijk.

Ik heb een iWatch en lees het af in de gezondheidsapp van Apple. Maar mijn weekgemiddelde is nu niet best. Helemaal niet vergeleken bij jou. 

Veel plezier, Alice! Ben benieuwd hoe het vliegen in corona-tijd gaat. Hopelijk niet al te bureaucratisch met testen enzo...

Heb na Picnic ook PieterPot ontdekt. Helaas besteed die laatste de bezorging uit en blijft de track&Trace op 17-22u hangen ipv de gebruikelijke marge van 30-45 minuten. Ik ben een beetje ongeduldig...

Ik heb nu 15.000 stappen en ga nu naar een soort feestje waar ik hopelijk wel kan zitten 

Sjooo, succes Dolfje haha.
Ik hang op de bank, uitgebreid gedoucht en de keuken is ook opgeruimd. En terwijl ik dit typ bedenk ik me dat ik mijn bed nog op moet maken, dus dat ga ik nog even doen. 

Ik heb vandaag mijn bed opgemaakt met mijn nieuwe wollen herfstdekbed (wordt met zomerdekbed eraan geritst een winterdekbed). Ik ben benieuwd hoe we slapen vannacht!

Ik slaap nog steeds onder mijn zomerdekbed. Twijfelde laatst wel nog, omdat het in de nachten toen toch wat frisser werd, maar nu is het weer wat warmer

Ik had het laatst zo akelig koud, mijn innerlijke thermostaat in een beetje van de leg sinds de overgang. Dus sliep ik al onder het synthetische herfstdekbed, maar dan word ik 's ochtends benauwd wakker. Want ja, mijn innerlijke thermostaat gaat naar twee kanten mis, als ik het warm krijg, schiet het door naar een opvlieger.
Wol schijnt een oplossing daarvoor te zijn. Morgen weet ik het of het werkt, of dat ik het zomerdeel over moet. Of dat het allemaal geen biet helpt... (dat weet ik overmorgen).

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

27-10-2021 om 21:48

Aberlady schreef op 27-10-2021 om 17:44:

Veel plezier, Alice! Ben benieuwd hoe het vliegen in corona-tijd gaat. Hopelijk niet al te bureaucratisch met testen enzo...

Nou we moesten van alles regelen, qr code en tig formulieren en voor Italië een of ander ingewikkeld formulier maar daar zijn we dus totaal niet op gecontroleerd. Met andere woorden, alle voorbereiding voor Jan met de korte achternaam, grrrrr   

Heerlijk gegeten net, pizza en ik had pasta maar ik ben echt compleet gesloopt nu...

Owww ik kreeg op de mail goed nieuws van de dierenarts: bultje van kat is niet kwaadaardig! Ben helemaal blij!

PriceyRook54

PriceyRook54

28-10-2021 om 10:22

Aaaw goed nieuws Alice en ben helemaal niet jaloers hoor, op je pizza en pasta... 

Hier opnieuw regen-regen-regen echt hóósbuien en dónker, niet normaal. Onze arme straatkat zit veel binnen momenteel, gisterenavond kwam ze zich lekker droogwrijven tegen mijn gezicht, getver, ze rook naar natte hond 

En ik moest tanken vanmorgen, ik reed echt op de laatste druppels maar bleef maar uitstellen door het weer, sta ik alsnog in de wind/regen. Grrrr. Morgen thuiswerken hoor.

Dekbed-update: het wollen herfstdekbed voelt heel fluffy aan vergeleken mijn katoenen zomerdekbed en synthesisch herfstdekbed, maar is ook veel warmer dan de synthetische. Dus vannacht het wollen zomerdekbed uitproberen. Het was vannacht natuurlijk bepaald niet de koudste herfstnacht ever. Maar ik heb wel heb wel het idee dat we met deze wollen dekbedden een ijzige winter prima mee door kunnen komen!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.