Huiskamer
PriceyRook54
26-10-2021 om 09:52
Eeecht wel jaloers op je, Alice!
Ik ben net op mijn werk aangekomen, zit aan mijn eerste koffie. Drukke dag denk ik, meh! Herfstvakantie hier, dus de meisjes zitten thuis, nou ja, liggen thuis, die worden waarschijnlijk rond lunchtijd een keertje wakker!
AggressiveReindeer87
26-10-2021 om 14:33
Ainne schreef op 26-10-2021 om 09:52:
Eeecht wel jaloers op je, Alice!
![]()
Ik ben net op mijn werk aangekomen, zit aan mijn eerste koffie. Drukke dag denk ik, meh! Herfstvakantie hier, dus de meisjes zitten thuis, nou ja, liggen thuis, die worden waarschijnlijk rond lunchtijd een keertje wakker!
Ik snap je...
Broodjebrie
26-10-2021 om 16:52
Heerlijk vooruitzicht Alice..
Ik ben ook eindelijk thuis, gewerkt tot half 4 en daarna gelijk boodschappen gehaald.
Auwereel
26-10-2021 om 17:15
Ik moet vandaag nog twee studentenrapporten becijferen en morgen nog 6. Nog wat presentaties beluisteren, nog wat aan begeleiding doen èn nog op zoek naar waar het mis gaat in een stuk software dat onverwachte resultaten oplevert. En oja, ik moet ook nog samen met een collega een tentamen in elkaar draaien. Ik ga me niet vervelen komende dagen!
Vf_Watervrouw
27-10-2021 om 08:40
Laptop wilde gisteren niet opstarten, maar vandaag doet ie het weer. Is net drie jaar oud, zou mooi zijn als ie nog drie jaar mee gaat. *Sprakdeoptimist*
Dolfje
27-10-2021 om 09:36
Vf_Watervrouw schreef op 27-10-2021 om 08:40:
Laptop wilde gisteren niet opstarten, maar vandaag doet ie het weer. Is net drie jaar oud, zou mooi zijn als ie nog drie jaar mee gaat. *Sprakdeoptimist*
Ik heb geen idee wat de levensduur is van zo'n ding maar ik zal duimen.
Ik ben deze ochtend vrij en ga zo na mijn ontbijt een eindje wandelen en meteen het plastic wegbrengen. De zon schijnt en ik moet deze week extra werken dus heb behoefte aan frisse lucht.
AggressiveReindeer87
27-10-2021 om 09:46
Moggel, ik ben al op weg met mijn familie naar het vliegtuig. Heel veel zin in Rome! (Niet in de beveiliging op het vliegveld want altijd gezeik maar komt vast goed)
PriceyRook54
27-10-2021 om 09:55
Fijne vakantie Alice!
Hier lijkt het wel nacht, zo donker
Getver, echt in-bed-blijf-weer. Helaas zit ik op kantoor, bijna 9 uur, dus ga maar eens een begin maken.
VivaLaVida
27-10-2021 om 11:46
Fijne vakantie Alice! Enjoy.
Dolfje, goed bezig. Heb vandaag ook 4,5 km gewandeld door de wijk. Het is zo’n lekker weer.
Ainne, hier schijnt de zon. Aankomende dagen ook 18 graden. Joehoe!!! Hopelijk komt het ook jouw kant op.
Vanmorgen even naar de markt geweest. Bloemen gekocht. Vind dat altijd zo vrolijk staan in huis. Vooral in de donkere maanden. Zomers heb ik ze nooit staan.
Straks met dochter naar de huisarts en dan bij speeldate brengen. Ik vind het tot nu toe een heerlijke herfstdag.
PriceyRook54
27-10-2021 om 12:02
Die zon hadden wij de afgelopen drie dagen, ik liep zondag nog met een heel licht jack in de bergen. Maar het is echt smerig buiten nu, giet van de regen en zo donker 
Dolfje
27-10-2021 om 12:31
Ik heb bijna 7000 stappen gezet met mijn wandeling. Even lunchen en dan gaan werken en dan kan ik tot half 6 stappen dus ga wel dik over de 10k vandaag. Vanavond uitje van het werk maar eet wel eerst gewoon thuis. Dat staat al klaar want dat heb ik vanmorgen ook nog klaargemaakt.
VivaLaVida
27-10-2021 om 12:36
Ik zit op 6688 stappen. Denk niet dat ik de 10.000 haal vandaag. Is dit voor jou het streven? Ik loop dagelijks vooral om me wat relaxter te voelen lichamelijk en psychisch. Daarnaast mogen er ook nog best wat kilootjes af, maar dat is niet perse waarvoor ik wandel.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.