Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

Viel het mee met de wind Dolfje?

Ik stap zo in de auto, staat veel file. Neem maar wat eten en drinken mee.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-10-2021 om 16:20

Zo ik zit op mn kont, was ff flink aan het rommelen maar nu zit ik lekker in huispak met warme choco. Daar had ik echt zin in want ik vind het rete koud...

BrightEchidna89

BrightEchidna89

22-10-2021 om 18:09

Broodjebrie schreef op 22-10-2021 om 12:24:

[..]

Whaha zijn partner zit in het complot hoor

Leuk, dan ben je toch al zeker dat hij met zijn partner in het hotel zit. 
Nu de dresscode nog. 

PriceyRook54

PriceyRook54

23-10-2021 om 10:44

Man en kinderen zijn net vertrokken voor een weekendje naar zijn familie (ik had geen zin deze keer) dus ik kan me drie dagen uitleven als crazy cat lady (maandag is Bank Holiday hier). Jippieeeee!

Ainne schreef op 23-10-2021 om 10:44:

Man en kinderen zijn net vertrokken voor een weekendje naar zijn familie (ik had geen zin deze keer) dus ik kan me drie dagen uitleven als crazy cat lady (maandag is Bank Holiday hier). Jippieeeee!

Lekker!!! Geniet ervan.

Ik had vannacht een vervelende droom en werd al huilend door man wakker geschud. Daarna onrustig geslapen.

Moeten zo weg voor mijn griepprik en gaan aansluitend naar een winkelcentrum. Ik heb nieuwe pantoffels nodig en wil een nieuwe broek en moet nog een, nee twee, cadeautjes kopen. En wil eigenlijk vanmiddag als ik nog tijd heb mijn haren verven. Had dat nu willen doen maar ben te laat opgestaan.

PriceyRook54

PriceyRook54

23-10-2021 om 10:55

Oh die griepprik, die wordt hier ook ineens aangeprezen, voorheen was dat alleen voor “vulnerable people”. Heb nog geen besluit genomen. 

Ik had het vannacht zo koud, maar mijn synthetische herstdekbed is zo benauwd, die vind ik ook niet fijn. Ik denk aan het kopen van een wollen dekbed.

Auwereel schreef op 23-10-2021 om 11:05:

Ik had het vannacht zo koud, maar mijn synthetische herstdekbed is zo benauwd, die vind ik ook niet fijn. Ik denk aan het kopen van een wollen dekbed.

Wij hebben afgelopen winter dekbedden van bamboe gekocht. Ik vind ze nu eigenlijk nog te warm maar ze zijn wel fijner dan synthetische.

Valdemar schreef op 22-10-2021 om 18:09:

[..]

Leuk, dan ben je toch al zeker dat hij met zijn partner in het hotel zit.
Nu de dresscode nog.

Inderdaad, ze appte de verdieping en kamernummer door, mijn pa was zo verrast toen hij me zag, geweldig 😄 Zijn avond kon niet meer stuk haha. 

Inmiddels ben ik weer thuis, lekker aan het rommelen.

Fijn dat je vader er zo'n plezier in had, BroodjeBrie!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

23-10-2021 om 16:04

Broodjebrie schreef op 23-10-2021 om 13:10:

[..]

Inderdaad, ze appte de verdieping en kamernummer door, mijn pa was zo verrast toen hij me zag, geweldig 😄 Zijn avond kon niet meer stuk haha.

Inmiddels ben ik weer thuis, lekker aan het rommelen.

Leuk!!!! Mensen blij maken is echt ontzettend leuk.

Echt ik heb vreselijke katten... het zijn 2 oude knarren maar dat vinden ze zelf niet en ze zijn ontzettend ondeugend. (De operatiepatient ook) Ik kan nog niet met mn ogen knipperen of ze jatten weer iets onder mn neus vandaan  Vd week zaten ze zelfs van mn koffie te jatten. Dat lusten ze niet maar ik had nog niet goed geroerd en ze zaten van het melkschuim te lurken  . (En dat ziet er dan weer zo schattig uit dat ik niet boos kan worden, rotbeesten ook.. )

Hahaha wat een gekke beesten heb je Alice.

Wij hadden een erg gezellige avond bij vrienden en dat werd toch te laat. Heb een wandelingetje gemaakt vanmorgen en lig nu series te kijken en spelletjes op iPad te spelen op bed. Man heeft de tv in de woonkamer geclaimd vandaag. Voetbal en F1.

Gisteren begonnen met bingen van Flikken Rotterdam, maar de laatste aflevering staat nog niet online, dus ik moet alsnog een weekje geduld hebben
*zonderklagensaaiedagen*

AliceM1982 schreef op 23-10-2021 om 16:04:

[..]

Leuk!!!! Mensen blij maken is echt ontzettend leuk.

Echt ik heb vreselijke katten... het zijn 2 oude knarren maar dat vinden ze zelf niet en ze zijn ontzettend ondeugend. (De operatiepatient ook) Ik kan nog niet met mn ogen knipperen of ze jatten weer iets onder mn neus vandaan Vd week zaten ze zelfs van mn koffie te jatten. Dat lusten ze niet maar ik had nog niet goed geroerd en ze zaten van het melkschuim te lurken . (En dat ziet er dan weer zo schattig uit dat ik niet boos kan worden, rotbeesten ook.. )

Nu wil ik ook weer katten. Vind ze altijd zo knus en gezellig.  Gaat het goed met de kat die van de week bij de dierenarts is geweest? 

Vandaag met dochter bij de musical van Dolfje Weerwolfje geweest. Haha Dolfje  Ik had er echt zin in maar vond hem tegenvallen. Gelukkig vond dochter hem leuk. Maar zij had de film ook al ongeveer 387 keer gezien. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

24-10-2021 om 21:58

Dolfje ja ik weet het, ze zijn zo leuk en grappig 
VlV:  haha, ik snap je uiteraard, ik heb altijd katten gehad, het is enorm gezellig.
Ja gaat heel goed, de avond na de operatie begon ze al weer ondeugend te zijn dus dat is een goed teken 

Net thuis van een feessie, ben kapot dus duik er zo in... Dat is trouwens het voordeel van dat veel leeftijdsgenoten kinderen hebben.. dat feessies smiddags al zijn zodat het niet zo laat wordt... Ik ben absoluut geen avondmens en ik vind dat helemaal niet erg en ik profiteer daar mooi van mee 

Nog2dagennog2dagennog2dagennog2dagennog2dagen

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.