Huiskamer
VivaLaVida
06-10-2021 om 17:51
Dolfje schreef op 06-10-2021 om 12:26:
Ik denk dat wij die van het weekend eens gaan kijken.
Vandaag moest ik eerst naar 2 andere locaties voor werk. Dus 2 keer in de regen. Nu even thuis opdrogen en pauzeren en dan straks naar mijn gewone locatie. Moet echt andere schoenen dan sneakers kopen. Heb natte voeten.
Heb je dan nog zin om weg te gaan Dolfje, als je eenmaal thuis bent? Ik heb dat ook wel eens; vergadering en dan late dienst. Vind het helemaal niks.
Dolfje
06-10-2021 om 18:09
VivaLaVida schreef op 06-10-2021 om 17:51:
[..]
Heb je dan nog zin om weg te gaan Dolfje, als je eenmaal thuis bent? Ik heb dat ook wel eens; vergadering en dan late dienst. Vind het helemaal niks.
Ik vind het normaal niet zo erg zo lang dat niet dagelijks is maar met dit weer wel. Op dinsdag heb ik het ook nu weer en nu met bepaalde activiteiten is het ook vaker.
Auwereel
06-10-2021 om 18:33
Tjee wat heb ik weer hard gewerkt. Ik ben weer een stapje verder, maar als het in dit tempo door blijft gaan, zijn we niet op tijd klaar voor de deadline. En als ik nou alleen dit project had, maar ik heb er diverse onderwijsverplichtingen naast. Dat wordt dus overwerk...
er.is.maar.1.Pino
06-10-2021 om 18:36
Auwereel schreef op 06-10-2021 om 18:33:
Tjee wat heb ik weer hard gewerkt. Ik ben weer een stapje verder, maar als het in dit tempo door blijft gaan, zijn we niet op tijd klaar voor de deadline. En als ik nou alleen dit project had, maar ik heb er diverse onderwijsverplichtingen naast. Dat wordt dus overwerk...
Wie is eigenaar van de deadline? Kan die verschoven worden?
AggressiveReindeer87
06-10-2021 om 18:51
Auwereel schreef op 06-10-2021 om 18:33:
Dat kun jij.
Lalalalalalalaalalalalalalalala.. Ik ben vrolijk! (Ook al moet ik ongesteld worden... mmmm dat is vrij zeldzaam...)
Auwereel
06-10-2021 om 19:50
er.is.maar.1.Pino schreef op 06-10-2021 om 18:36:
[..]
Wie is eigenaar van de deadline? Kan die verschoven worden?
Nee, kan niet verschoven, vanwege presentaties bij de geldschieters. Ik had al gewaarschuwd dat de planning krap was, en dat er een deel was waarvan ik niet zeker was hoe moeilijk het zou zijn. Toen werd een ziek, daarna een ander ziek ( van een projectteam van drie, ik bleef wel gezond) en bleek het onzekere deel nog veel lastiger dan ik had voorspeld.
er.is.maar.1.Pino
06-10-2021 om 22:14
Auwereel schreef op 06-10-2021 om 19:50:
[..]
Nee, kan niet verschoven, vanwege presentaties bij de geldschieters. Ik had al gewaarschuwd dat de planning krap was, en dat er een deel was waarvan ik niet zeker was hoe moeilijk het zou zijn. Toen werd een ziek, daarna een ander ziek ( van een projectteam van drie, ik bleef wel gezond) en bleek het onzekere deel nog veel lastiger dan ik had voorspeld.
Heftig! Veel succes 💪
Auwereel
06-10-2021 om 23:19
Dank je!
Het is soms frustrerend, zoeken we het internet af op wat je aan een foutmelding kan doen en dan zijn we al heel blij als er daarna een nieuwe foutmelding komt in plaats van dezelfde, want dan zijn we weer een stapje verder. Het is zo jammer dat je aan het eindresultaat niet kan zien hoeveel moeite erin gestoken is
Dolfje
07-10-2021 om 07:33
Goedemorgen. Ik heb vannacht echt niet best geslapen voor mijn gevoel. Veel liggen draaien en voel me niet uitgerust en net op een dag dat ik natuurlijk tot 17:00 moet werken.
Hoef niet te koken want wat uit de diepvries gehaald. En vanavond komt picnic weer en ik hoop mail te krijgen dat mijn nieuwe schoenen bezorgd zijn.
AggressiveReindeer87
07-10-2021 om 07:39
Dolfje schreef op 07-10-2021 om 07:33:
Goedemorgen. Ik heb vannacht echt niet best geslapen voor mijn gevoel. Veel liggen draaien en voel me niet uitgerust en net op een dag dat ik natuurlijk tot 17:00 moet werken.
Hoef niet te koken want wat uit de diepvries gehaald. En vanavond komt picnic weer en ik hoop mail te krijgen dat mijn nieuwe schoenen bezorgd zijn.
Morgen, ik wel maar was wel weer een beetje vroeg wakker ondanks dat ik vrij ben vandaag.(Al was ik ook vroeg gaan slapen want ik was moe)
Heb op Wehkamp trouwens een mooie spijkerbroek gezien, die ik eigenlijk helemaal niet nodig heb
maar hij is mooi en zoveel spijkerbroeken heb ik trouwens niet....
AggressiveReindeer87
07-10-2021 om 08:16
Ik doe het wel ik doe het niet ik doe het wel ik doe het niet ik doe het wel ik doe het niet ik doe het wel ik doe het niet.
Bij twijfel niet inhalen, ik doe het toch maar niet... of wel of niet of wel of niet of wel of niet of wel of niet of wel of niet of wel of niet enzenzenz 
Nee ik doe het niet, ik ben bang dat hij te lang is, online shoppen heeft toch nadelen...
Dolfje
07-10-2021 om 08:31
AliceM1982 schreef op 07-10-2021 om 08:16:
Nee ik doe het niet, ik ben bang dat hij te lang is, online shoppen heeft toch nadelen...
Heel veel nadelen vind ik. Ik heb dus schoenen besteld omdat ik geen zin heb om in het weekend de stad in te gaan en nu doordeweeks ff geen tijd heb. Dus hopelijk zijn ze goed..
AggressiveReindeer87
07-10-2021 om 11:58
En ik heb toch die broek besteld
,komt vanavond al. (Komende dagen lukt niet, en als het niet goed is stuur ik hem terug. Probleem opgelost...echt ik kan soms zo moeilijk doen..
Zo niet nodig...)
PriceyRook54
08-10-2021 om 11:56
Hahaha ik heb ook al dagenlang, wat zeg ik, wekenlang een mandje vol kleding bij Zalando, maar ik blijf maar wisselen en nog steeds niet besteld dus!
Ik heb net een telefoontje gehad van de cardioloog, nav al de testen die ik recent had. Ik was al aan de pillen voor mijn bloeddruk maar nu komen er nog meer pillen bij, voor mijn cholesterol. En ik báál er zo van. Ik geloof heilig in "food as your medicine" maar in mijn geval is het allemaal erfelijk. Ik leef (uiteraard) niet 100% gezond, maar over het algemeen heb ik een gezond eetpatroon, ik beweeg regelmatig en ik vind het zo irritant dat ik dan tóch medicijnen moet slikken.
Ik ga toch maar proberen om nóg wat serieuzer naar mijn dieet te kijken, geen rood of varkensvlees meer, en vooral proberen van de suiker (koek/snoep) af te blijven. En misschien weer wat harder sporten... zucht.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.